Gå til innhold

Billig og bra mobil til min Apple - motstander sønn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min sønn som er 20 år og student, går nå rundt med en 4 år gammel telefon, den er teipet sammen og det er ikke alltid den lager lyd når en ringer. Han har flyttet ut og bor i en annen by, men kommer hjem til jul. Han ønsker seg som vanlig ingenting til jul, sikkert fordi han antar jeg har dårlig råd og ikke ønsker å legge press på meg. Men jeg har lyst å gi han en fin mobil i gave, jeg har spart opp ca 2500kr. 

Finnes det en god mobil til den prisen? Det må ikke være ett Apple-produkt, fordi han liker ikke Apple av en eller annen grunn. 

Takker for alle tips! 

Anonymkode: 9dcdf...9ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte min Huawei P smart pro til 2500 kr på komplett. Storfornøyd, og synes det er en bedre telefon enn min søsters iPhone 😊  fikk med skjermbeskyttelse og deksel i prisen! 

• Liker 5
Skrevet

Så snill du er ts, det blir han nok glad for :)

Anonymkode: 2db25...8fe

• Liker 5
Skrevet

Skjønner godt at han ikke vil ha Apple 😅 både moto og huawei har topptelefoner i den prisklassen. Anbefaler å lese tester på tek.no så finner du fort en som er rimelig og god 👍

Anonymkode: 56d92...0da

• Liker 4
Skrevet

Hva med Oneplus telefon? Du får dem veldig rimelig og de kan være knallgode 😊 Skal kjøpe meg en slik selv!

Anonymkode: dc8fb...004

Skrevet

Fornuftige sønn, heter det. Det er fornuftig av han å holde seg unna crApple sin cryphone.

Anonymkode: 72e43...a5d

• Liker 5
Skrevet

Min mann har nylig kjøpt samsung A21 til 1800kr. Hos elkjøp 

Anonymkode: 76543...c55

Skrevet

Vær oppmerksom på at de nyeste Huawei - telefonene mangler Google. Dermed mister du en del funksjonalitet som for eksempel Youtube, Google maps, Vipps osv. 

Anonymkode: 898e6...6be

• Liker 2
Skrevet

Jeg har en samsung A20e. Helt grei telefon. Jeg kjøpte den på tilbud til 1500. 

Og sønnen din blir nok en fantastisk person 😊

Anonymkode: d335f...a4f

• Liker 1
Skrevet

Sammenlignet med iPhone (som den heter, Apple er ingen mobiltelefon) er alt billig. Skjønner godt at han ikke liker merket, noe så overpriset skal du se langt etter. 

Anonymkode: 0b92f...079

• Liker 2
Skrevet

Sønnen min er veldig fornøyd med Samsung A40. Mye mobil for pengene. Vi betalte 2300. De på Elkjøp mente at det var den beste mobilen i den prisklassen. Dette var i vår,  så mulig den er billigere nå.

Anonymkode: cc90c...3ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...