letterbomb Skrevet 13. november 2020 #1 Del Skrevet 13. november 2020 Jeg har hatt en HP laptop i snart fem år, og jeg har vært nøye med å ta ut laderen når den er fulladet. Nå vil den plutselig ikke fungere uten lader i, om jeg tar ut laderen slår pc-en seg av. Nede på startlinja står det at det er 0% batteri tilgjengelig (koblet til). Jeg antar at batteriet har tatt kvelden? Er det vits i å bytte batteri, eller er det like greit å skaffe seg en ny pc? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Del Skrevet 13. november 2020 Det spørs jo om PC'en ellers funker bra til det du trenger den til? Nytt batteri er sikkert billigere enn ny maskin. Anonymkode: 838b6...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Del Skrevet 13. november 2020 Har du prøvd å ta inn og ut batteriet? Anonymkode: 17976...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Del Skrevet 13. november 2020 Ut og inn mener jeg. Anonymkode: 17976...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Del Skrevet 13. november 2020 Pc snart 5 pr, ja jeg ville kjøpt my pc og ikke prøvd å fikse den. Anonymkode: ae217...320 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå