Gå til innhold

Du som har testet airfryer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gir det virkelig likt resultat som å frityrstekt pommfri i olje? Er så redd for tørr og smakløs pommfri.

Vet men kan lage så mye mer i den, men må jeg fredeles beholde den gamle til olje er det jo bortkastet.

Anonymkode: 58bdc...daf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns ikke det blir tørt. Jeg har aldri pleid å frityrsteke hjemme, men jeg har puttet pommes frites i ovnen, slik som det står på pakken. I dette tilfellet er airfryer mye bedre etter min mening. Jeg bruker min ganske mye. Det går raskere en å steke i ovnen, og man får ofte bedre resultat. Jeg er veldig glad i å steke vårruller i min. :P 

Anonymkode: a9a21...b77

• Liker 4
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gir det virkelig likt resultat som å frityrstekt pommfri i olje? Er så redd for tørr og smakløs pommfri.

Vet men kan lage så mye mer i den, men må jeg fredeles beholde den gamle til olje er det jo bortkastet.

Hvis frityrstekt pommes er terningkast 6, så gir jeg Airfryer pommesen en svak 4. Overraskende bra, men det som er usunt er selvfølgelig alltid best.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Hvis frityrstekt pommes er terningkast 6, så gir jeg Airfryer pommesen en svak 4. Overraskende bra, men det som er usunt er selvfølgelig alltid best.

Takk for svar.

Har lest at det holder med en skje olje. Puttes denne olja direkte sammen med maten? Tror du det kan få pommfri'n opp til en 5'er hvis en bruker bittelitt mer olje?

For jeg er ikke ute det sunne med airfryer, men enkelheten og at så mye kan settes i oppvaskmaskin etter hver bruk.

HI

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.

Har lest at det holder med en skje olje. Puttes denne olja direkte sammen med maten? Tror du det kan få pommfri'n opp til en 5'er hvis en bruker bittelitt mer olje?

For jeg er ikke ute det sunne med airfryer, men enkelheten og at så mye kan settes i oppvaskmaskin etter hver bruk.

HI

HI til deg og.

Anonymkode: 73b7d...39c

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns airfryer er smart. Og trenger ikke olje, jeg har aldri brukt det når jeg har laget vårruller eller pommes frites i den. Det blir sprøtt utenpå og saftig inni, sånn jeg liker pommes frites'en min. 

Anbefaler du dette produktet? Ja. 

Anonymkode: 9ad19...df1

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HI til deg og.

HI er forkortelse for Hoved Innlegger, en vanlig forkortelse å undertegne med slik at man slipper å sjekke anonymkoder.

Men hei til deg også 👋

HI

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns airfryer er smart. Og trenger ikke olje, jeg har aldri brukt det når jeg har laget vårruller eller pommes frites i den. Det blir sprøtt utenpå og saftig inni, sånn jeg liker pommes frites'en min. 

Anbefaler du dette produktet? Ja. 

Anonymkode: 9ad19...df1

Takk for svar.

Hvilken airfryer går du?

HI

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

HI er forkortelse for Hoved Innlegger, en vanlig forkortelse å undertegne med slik at man slipper å sjekke anonymkoder.

Men hei til deg også 👋

HI

HI er hovedinnlegg. TS er trådstarter.

• Liker 9
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hei til deg også 👋

HI

Nei, hi er en forkortelse for hovedinnlegg, noe som kun henviser til det første innlegget i tråden. Du er ts, dvs trådstarter gjennom hele tråden. 

Anonymkode: 8472e...8ca

• Liker 3
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar.

HI

Jeg har bare tatt en-to skjeer i en brødpose - smørt det litt rundt og så slengt pommesen oppi og ristet posen og så tatt de ut og lagt de i airfryeren. Men de siste gangene har jeg ikke brukt noe olje i det hele tatt, og merker egentlig ikke forskjellen 😏

Mulig det kan bli en 5-er med riktig type pommes og mer olje, og bedre teknikk på å snu og riste pommesen underveis. 

Skrevet
1 time siden, Jr.Garcon skrev:

Jeg har bare tatt en-to skjeer i en brødpose - smørt det litt rundt og så slengt pommesen oppi og ristet posen og så tatt de ut og lagt de i airfryeren. Men de siste gangene har jeg ikke brukt noe olje i det hele tatt, og merker egentlig ikke forskjellen 😏

Mulig det kan bli en 5-er med riktig type pommes og mer olje, og bedre teknikk på å snu og riste pommesen underveis. 

Så det er sånn det fungerer.

Da blir det sitte her til jul 👍

Skrevet

Har Philips xl, bare testet på ulike poteter og vårruller så langt men storfornøyd. Bruker ikke olje. 

• 3 uker senere...
Skrevet

Prøvde for første gang airfryer i dag for å steke pommes, og det ble ikke godt! Lukta rart av hele prosessen. Forpestet hele huset.. Pluss pommesen ble  en blanding av myke og tørre,harde smakløse😒. Selv ved risting av kurven innimellom. Jeg har aldri brukt airfryer før, og kommer nok til å sette den bort. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 10.20):

Men hei til deg også 👋

HI

Nei,

HI står for hovedinnlegg. TS er det du mener å bruke, da det betyr trådstarter.

Man skriver altså ikke under med HI, men TS.

Anonymkode: 6b056...261

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker den til mye. Jeg ser at noen pommes frittes er bedre enn andre. Og små vårruller er bedre enn store. Mye blir bedre om du pensler med olje. 

Anonymkode: 61d3f...46e

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.11.2020 den 10.20):

Men hei til deg også 👋

HI

Det heter «trådstarter», altså TS. HI betyr «hovedinnlegg». «Hovedinnlegger» er ikke et ord som finnes. :)

Anonymkode: ccf36...c19

Skrevet

Kjøpte airfryer til jul i fjor. Brukt mye. 

steker fiskefilet og fries. Blir veldig bra. Kjøpte på claes o til noen hundrelapper. Ingen sjenerende lukt heller. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...