Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, 

Ettersom jeg har en del venner rundt om som jeg ikke har sett på en stund så har jeg tenkt til å sende dem noen gaver. Noen gode tips på litt symbolske gaver? Tenker toppen 500,- kr per pers. Er snakk om 4-5 stk som jeg mener trenger/fortjener en gave.

Endret av Økonomi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med julepynt fra Karen Blixens jul? Disse i forgylt metall, som kommer i små gaveesker. Fine, ikke for dyre og oppleves litt eksklusive.

Anonymkode: 9976d...a8b

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med julepynt fra Karen Blixens jul? Disse i forgylt metall, som kommer i små gaveesker. Fine, ikke for dyre og oppleves litt eksklusive.

For all del ikke gi julepynt i gave. Det er trist, bortkastede penger og nesten ingen bruker det.  

Anonymkode: c48ca...b34

Skrevet

Finnes jo mange fine julekalendere i alle slags priskategorier- det er koselig å få.

Anonymkode: 13f7c...614

• Liker 1
Skrevet

Det fikk meg ihvertfall inn på riktig spor her, jeg kjøpte vennskapsduer. Takk for tipset om juletrepynt. Hadde aldri funnet disse hvis ikke det var for det tipset. Selv har jeg ikke juletre en gang siden jeg er litt for økonomisk :P 

https://juletrepynt.no/products/vennskapsduer

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

For all del ikke gi julepynt i gave. Det er trist, bortkastede penger og nesten ingen bruker det.  

Anonymkode: c48ca...b34

Totalt uenig. Folk er forskjellige, og å si at nesten ingen bruker julepynt er jo helt på jordet. 

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, Økonomi skrev:

Det fikk meg ihvertfall inn på riktig spor her, jeg kjøpte vennskapsduer. Takk for tipset om juletrepynt. Hadde aldri funnet disse hvis ikke det var for det tipset. Selv har jeg ikke juletre en gang siden jeg er litt for økonomisk :P 

https://juletrepynt.no/products/vennskapsduer

Så koselig gave☺️

Anonymkode: 211b5...6c8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...