AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Jeg har holdt på med en i et halvt år. Han har dabbet mye av, noe jeg har spurt han om. Han har sagt han ikke vet hva han vil, men at han liker å være sammen med meg. Samtidig føler jeg at han leker med mine følelser for å få det han vil ha, og at han egentlig behandler ordentlig dårlig... Jeg ønsker ikke å ha det sånn og trenger å komme meg ut av det. Jeg har prøvd å kutte all kontakt, men ender opp med han uansett. Vi kommer til å støte på hverandre, og ønsker derfor ikke å gjøre noe som ender opp i en konflikt. Trenger derfor, for min regel del, å ta dette ordentlig, så det å bare kutte uten videre er ikke et alternativ. Vi møtes ca en gang i uken, men dette er kun på hans initiativ. Hvis jeg prøver, får jeg bare svar om at han ikke vet. Hvis jeg derimot ikke kan når han spør, blir han forbanna. Trenger å gjøre dette ordentlig, men vet ikke hvordan siden det blir sett på som mas når jeg tar initiativ... Anonymkode: de54e...619
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Si at det er for vanskelig å leve i uvisshet om hva han vil, og at dere heller kan møtes igjen hvis han blir sikker i sin sak. Så finner du en ny😁 Han har deg jo bare frem til han finner det han egentlig er ute etter. Anonymkode: c3700...016
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #3 Skrevet 14. november 2020 Men vet ikke helt hvordan jeg skal ta initiativ til det.. sende han melding eller vente til han tar kontakt? ts Anonymkode: de54e...619
Maggi2 Skrevet 14. november 2020 #4 Skrevet 14. november 2020 Sende melding ja. Men ikke før du vet sikkert med deg selv at du kommer til å klare å si nei neste gang han tar kontakt. At han blir forbanna når du ikke kan treffe ham er forresten ganske crazy. Du kan ikke la ham få mer makt over deg nå! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå