Gå til innhold

Er det vanlig med ingen graviditetssymptomer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg testet knallpositivt dagen etter forventet menstruasjon. Tre dager etter tok jeg en digital som viste 3 +. Da må eggeløsning ha skjedd tidligere enn den skal, eller er noe galt (lest at de ikke alltid er positivt med mye hcg tidlig i i sv.skap)?

Kjenner ingen symptomer, er det normalt? Alt Internett gjør er jo å ramse symptomer....

Har bestilt ul om to uker, da skal jeg være mellom 6-7 uker.

Anonymkode: 9ccb9...f3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er normalt å ikke ha symptomer de første ukene. 

Skrevet

Jeg fikk symptomer da jeg var 6 uker på vei. Hadde vanskelig for å tro jeg var gravid før den tid, så jeg testet nesten daglig 😆 men nå er jeg kvalm hver dag, står opp på natten for å tisse og blir fort sliten og trøtt. Litt ømme pupper. Er nå 7 uker på vei

Anonymkode: 148f7...f0d

Skrevet

Fant ikke ut av graviditeten før rundt uke 6, ellers før det: symptomfri 

Skrevet

Jeg har tre barn, og hadde ingen symptomer to av gangene. At magen etter hvert vokser, og at det sparker, regner jeg ikke som symptomer 😊 Ingen kvalme, ømme pupper, oppstøt, cravings, trøtthet, humørsvingninger, tissetrang, bekkenproblemer, vann i kroppen osv.. Siste gang hadde jeg bekkenløsning på slutten. Ellers var alt som vanlig. Første gangen syntes jeg det var litt trist, og var sjeleglad når sparkene kom. Trodde liksom ikke at alt var i orden.. De to siste gangene bare nøt jeg det! Hadde ei venninne som var gravid samtid med meg, og hun var kvalm hele tida. Så jeg var nok veldig heldig💕

Anonymkode: 54782...215

Skrevet

Det er mer vanlig å ha null symptomer på det stadiet du er nå enn å ha noen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...