Gå til innhold

Basic Bitch

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morsomt. Og veldig på kornet! Er fra Tønsberg og elsker humoren! Flinke skuespillere 😊

Anonymkode: 1b4de...933

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen som har fått med seg hvorfor de kaller Røyketissen for Røyketissen? 

Anonymkode: 811f0...41a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Noen som har fått med seg hvorfor de kaller Røyketissen for Røyketissen? 

Anonymkode: 811f0...41a

Ja det blir forklart i forrige sesong, at enten fordi han solgte røyk eller det smaka røyk når man hadde sex.. 

Anonymkode: 63837...b79

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gleder meg til hver episode, synes faktisk denne serien er ganske morsom og spennende

Anonymkode: 3c5dd...e5b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

Hva skjedde mellom episode 9 og 10? Føler jeg har misset masse når det avsløres der at Julie har datet Molle??

Anonymkode: 9990f...614

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva skjedde mellom episode 9 og 10? Føler jeg har misset masse når det avsløres der at Julie har datet Molle??

Anonymkode: 9990f...614

Jeg stusset på det samme!

Anonymkode: 40357...70c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Passpartou
AnonymBruker skrev (På 13.11.2020 den 20.54):

Hva syns dere om basic bitch, som dplay har sluppet? 

Anonymkode: 59828...dc1

Ufattelig klisjefylt serie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passpartou
AnonymBruker skrev (På 19.11.2020 den 3.16):

Ser den har fått kritikk for ikke å ha med mørkhudede, men jeg skjønner ikke, er det rasistisk og diskriminerende å ikke ha med minoriteter i en norsk serie? Er det rasisme mot hvite at det i serier fra Midtøsten og Afrika ikke er med folk med lys hud? Vi er en minoritet der og forventer heller ikke at vi er så representert der borte.

Anonymkode: 1616e...b30

Blendahvite serier gidde jeg ikke se på lenger. Norge er ikke lenger blendahvitt, selv ikke på en bygd som Tønsberg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Passpartou skrev (På 25.6.2021 den 21.31):

Blendahvite serier gidde jeg ikke se på lenger. Norge er ikke lenger blendahvitt, selv ikke på en bygd som Tønsberg.

Bygd? 😂😂

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passpartou
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bygd? 😂😂

Er du fra hovedstaden, så er definitivt Tønsberg en bygd, believe me..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes Anine er en bra rolle. Det er et faktum at noen kvinner også (i likhet med menn) blir dumpet gang på gang og oppfattes som klønete og rare. Det er så få sånne kvinnelige roller i serier og filmer. 

Anonymkode: 7fffe...1a3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Passpartou skrev (På 25.6.2021 den 21.31):

I veldig mange vennegjenger som har hengt sammen i mange år så er faktisk alle "blendahvite" da, uten at det betyr at noen er rasister av den grunn. Å dra rasismekortet og kalle det blendahvitt er bare så bak mål. I Tønsberg bor det nesten 60.000 mennesker og denne serien viser en vennegjeng som har hengt sammen i mange år, den viser ikke alle Tønsbergs innbyggere.

Anonymkode: 06f26...d8f

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har sett litt på noen episoder fra begge sesongene og klarer bare ikke like det. Synes karakterene er altfor overdrevet (spesielt Julie og Madde), og de situasjonene de havner i og måten de håndterer de på er ikke morsomt-kleint, bare smertefullt og usannsynlig-kleint 😅 

Anonymkode: 37ae6...35f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har sett litt på noen episoder fra begge sesongene og klarer bare ikke like det. Synes karakterene er altfor overdrevet (spesielt Julie og Madde), og de situasjonene de havner i og måten de håndterer de på er ikke morsomt-kleint, bare smertefullt og usannsynlig-kleint 😅 

Anonymkode: 37ae6...35f

Enig. «Klein»-humor er veldig gammeldags.

Anonymkode: 779f0...660

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passpartou
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I veldig mange vennegjenger som har hengt sammen i mange år så er faktisk alle "blendahvite" da, uten at det betyr at noen er rasister av den grunn. Å dra rasismekortet og kalle det blendahvitt er bare så bak mål. I Tønsberg bor det nesten 60.000 mennesker og denne serien viser en vennegjeng som har hengt sammen i mange år, den viser ikke alle Tønsbergs innbyggere.

Anonymkode: 06f26...d8f

Drar ikke rasistkortet. Synes bare det er unaturlig i 2021 at yngre folk ikke omgåes POC. Hadde det vært en gjeng 60-åringer, blir det anderledes.

Endret av Passpartou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Passpartou skrev (6 timer siden):

Drar ikke rasistkortet. Synes bare det er unaturlig i 2021 at yngre folk ikke omgåes POC. Hadde det vært en gjeng 60-åringer, blir det anderledes.

Er det rart? Jeg er halvt asiater, men alle vennene mine er hvite. Har ikke tenkt at det er noe unormalt med det. Vi er jo i Norge.. Har ikke noe imot poc heller. 

Anonymkode: df2ac...aa9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Passpartou skrev (På 27.6.2021 den 14.21):

Jeg er i 30-årene. Vokst opp på Bekkelaget. Nesten Ingen med innvandrerbakgrunn da jeg vokste opp. Nesten ingen med innvandrerbakgrunn da jeg studerte på Blindern. Mine venner er fortsatt folk fra disse miljøene. Sånn er det bare. Skulle ønske det var annerledes, men det er ikke det.

Anonymkode: 9edb8...054

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
On 6/27/2021 at 2:21 PM, Passpartou said:

Ikke rart. Bor i en av Norges største byer og omgås nesten bare hvite. Jeg har nylig fått meg en kjæreste fra et asiatisk land, men frem til jeg var 27 år hadde jeg kun norske og hvite venner. Ikke bevisst valg, det var stort sett bare hvite på skolen og i klassen min. 

Anonymkode: 68673...fd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes det er ganske morsomt og at det blir bedre og bedre. Synes spesielt Madde er morsomt, og får mer og mer sympati for Julie.

Anonymkode: 11603...809

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Passpartou
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ikke rart. Bor i en av Norges største byer og omgås nesten bare hvite. Jeg har nylig fått meg en kjæreste fra et asiatisk land, men frem til jeg var 27 år hadde jeg kun norske og hvite venner. Ikke bevisst valg, det var stort sett bare hvite på skolen og i klassen min. 

Anonymkode: 68673...fd5

Høres ut som en trist tilværelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...