Gå til innhold

Basic Bitch

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om basic bitch, som dplay har sluppet? 

Anonymkode: 59828...dc1

Skrevet

Det var ok, noe var gøy noe var teit.

Anonymkode: 9a2ec...e9c

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke hva/hvem det er, men kudoz for bra tittel/navn :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det virker lovende, men følte liksom ikke at serien kom ordentlig i gang i episode 1? Må se episode 2 for å ha en mening om serien. I episode 1 føler jeg vi bare fikk presentert persongalleriet og det var det. 

Anonymkode: 6b31d...05f

Skrevet

Så langt så synes jeg det er helt ok. Har kanskje potensial men jeg vet ikke enda om det helt treffer meg. Jeg liker Hvite Gutter og tenker at dette er litt motsvaret til den serien så jeg håper den blir like gøy etter hvert. 

• Liker 2
Skrevet

Ikkje noe spesielt de første episode, men håper det tar seg opp. Kan bli bra. 

Anonymkode: b8849...65f

Skrevet

Jeg har ikke dplay så har bare sett første episode. Syns heller ikke det kom ordentlig igang, men skal se noen episoder til :)

Skrevet

Hvem er han som spiller han fotballgutten? Jeg veit jeg har sett han før og det er så irriterende å ikke komme på hvor. 

Anonymkode: febda...2fe

Skrevet

Syns det var OK så langt og gleder meg til neste episode. Syns det er noe hyggelig med norske serier så kommer til å følge med videre. Håper vi får mer innsikt i de andre rollefigurene, skjønne hva som er «greia» med dem liksom. Egentlig er dette en serie som de kunne sluppet hele sesongen så man kunne bare binget og «blitt ferdig med det» hvis det er lov å si! Hehe..

Anonymkode: ad5eb...901

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Egentlig er dette en serie som de kunne sluppet hele sesongen så man kunne bare binget og «blitt ferdig med det» hvis det er lov å si! Hehe..

Anonymkode: ad5eb...901

HELT ENIG

Anonymkode: 15b36...210

• Liker 1
Skrevet

Ser den har fått kritikk for ikke å ha med mørkhudede, men jeg skjønner ikke, er det rasistisk og diskriminerende å ikke ha med minoriteter i en norsk serie? Er det rasisme mot hvite at det i serier fra Midtøsten og Afrika ikke er med folk med lys hud? Vi er en minoritet der og forventer heller ikke at vi er så representert der borte.

Anonymkode: 1616e...b30

• Liker 29
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser den har fått kritikk for ikke å ha med mørkhudede, men jeg skjønner ikke, er det rasistisk og diskriminerende å ikke ha med minoriteter i en norsk serie? Er det rasisme mot hvite at det i serier fra Midtøsten og Afrika ikke er med folk med lys hud? Vi er en minoritet der og forventer heller ikke at vi er så representert der borte.

Enig.. er så lei generasjon KRENKA.. 

Anonymkode: afb41...298

• Liker 27
  • Hjerte 1
Skrevet

3 episode når de sitter på lunsjrommet på Meny, så koselige kollegaer da😍😅 

Skrevet

Ganske fornøyelig. Flinke og naturlige skuespillere.

Anonymkode: 27405...407

Skrevet

Elsker den serien ❤️

Anonymkode: 06f26...d8f

Annonse
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der er jeg enig. Er enig om at det bør være mangfold med flere etnisiteter, men ikke KUN for å skaper mangfold på skjermen. 

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig.. er så lei generasjon KRENKA.. 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Der er jeg enig. Er enig om at det bør være mangfold med flere etnisiteter, men ikke KUN for å skaper mangfold på skjermen. 

Ja, det blir så merkelig. Hadde jeg flyttet til Sør-Afrika hadde det vært ganske pinlig å kreve at jeg skal føle meg representert i seriene der borte, og det er  jo mange serier som representerer minoritetene i Norge, men med engang det kommer noen serier som ikke gjør det så er det noen som roper rasisme og diskriminering, forstår ikke at folk får det til. Hva med land i Afrika og Asia hvor hvite er i mindretall og hvor vi ikke er synlig i seriene, skal vi kreve at hvite skal bli representert? Hvorfor er det ikke flere med vestlig utseende i Bollywood-filmer liksom? Jeg bryr meg ikke fordi jeg er i mindretall i disse landene og kan ikke kreve at jeg skal føle meg representert. Mørkhudede blir også representert i filmer og serier her, men det er tydeligvis et stort problem de få gangene de ikke føler seg representert. 

• Liker 8
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ganske fornøyelig. Flinke og naturlige skuespillere.

Anonymkode: 27405...407

Jeg synes det paret som hadde jubileum hvor han drakk seg dritings og hun satt på taket ikke har så god kjemi mellom seg. Det kommer liksom ikke fram på skjermen? Mulig fordi jeg ikke synes hun er så god skuespiller og for min del virker det ikke naturlig (foreløpig). 

Eller synes jeg de andre var flinke.

• Liker 1
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det paret som hadde jubileum hvor han drakk seg dritings og hun satt på taket ikke har så god kjemi mellom seg. Det kommer liksom ikke fram på skjermen? Mulig fordi jeg ikke synes hun er så god skuespiller og for min del virker det ikke naturlig (foreløpig). 

Eller synes jeg de andre var flinke.

Tror det er meningen at de egentlig ikke har så god kjemi...

Anonymkode: d582f...f7a

• Liker 3
  • 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.11.2020 den 20.54):

Hva syns dere om basic bitch, som dplay har sluppet? 

Anonymkode: 59828...dc1

fullstendig RÆVVA hele opplegget...      

Anonymkode: 43680...360

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...