AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Jeg er 29+3 og har den siste uken våknet av at jeg ligger på ryggen og har vondt i magen. Snur meg raskt til en av sidene og smertene avtar ganske raskt etter jeg har snudd meg. Men jeg blir litt engstelig for dne i magen da. Er det farlig for barnet? Siden jeg får vondt i magen kan det umulig være bra, eller? Jeg sovner på en av sidene, men havner på ryggen flere ganger i løpet av natten. Merker det på dagtid også, om jeg ligger for lenge på ryggen så får jeg vondt i magen. Anonymkode: 6d596...a4b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Kanskje du har vena cava. Babyen synker ned i magen din og trykker ned på hovedpulsåren. Man kan bli skikkelig dårlig av det. Sov på siden. Anonymkode: 2a776...a7b
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Legg en stor pute bak ryggen din når du ligger på siden slik at når du snur seg over på ryggen så kommer du ikke helt veien dit 😊 Anonymkode: 91a6c...6db 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå