AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Ser vi er mange som ønsker å leve enkelt og uforpliktende , jeg er også en av de som ser for meg en venninne som en møter av og til for kos og for å tilfredsstille hverandre men føler at når en har rundet 50 så blir en sett på som en gammel gris ... jeg er absolutt ikke noe gammel gris men en litt ensom leken 50 åring med voksne barn. Ser i flere forum at vi kan bli sett litt ned på å kan virke som vi ikke er normale eller ustabile , tenker at i vår alder så kan vi fort ha mye erfaring og mye å by på ... Andre som føler som meg ? Anonymkode: 5d185...c1c
Hr. Aktiv Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Jeg tenker, hvorfor uforpliktende? Kan man ikke være kjærester, men ikke flytte sammen? 4
Bernardette Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Du er ikke en gammel gris bare fordi du har rundet 50 med mindre du legger deg etter 22-åringer. Å tro at voksne mennesker ikke også har behov og ønsker, er bare kunnskapsløst. 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Og ingen ser på deg som gammel gris om du ser etter en dame på din egen alder. Anonymkode: 1a5ac...af4 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg tenker, hvorfor uforpliktende? Kan man ikke være kjærester, men ikke flytte sammen? Med Uforpliktende så tenker jeg at en har friheten sin , har i flere år bodd i sammen med ei , har også flere år ikke bodd i sammen med ei og syntes det er vanskelig å få til å fungere. Friheten til barn og barnebarn er verdt mye men har jo behov og drømmer. Anonymkode: 5d185...c1c
Milky Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Griser er 50 åringer som prøver seg på 20 åringer. Hvis du finner en på din egen alder er det noe annet. De fleste har vel behov for sex uansett alder og det er helt vanlig 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 Helt enig i det ... tenker på den delen med uforpliktende , ff. Osv. Som jeg synes det blir reaksjoner på . Anonymkode: 5d185...c1c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 Menn blir stemplet som "gammel gris" når de går etter yngre damer og ikke vil forstå at dette er uønsket oppmerksomhet for de aller flest kvinner. Det skal litt til før man stemples som nasty om man holder seg til kvinner på samme alder. Da skal man ha ekle fetisher eller noe. Men det sagt så er det mange kvinner som ikke vil ha det du har å tilby. Kvinner som syns det er uinteressant med relasjoner basert på sex alene. Vi er mange kvinner som sidestiller det med gratis-prostitusjon vi ikke gidder. Anonymkode: aa792...c48
Bamseklemmer Skrevet 13. november 2020 #9 Skrevet 13. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser vi er mange som ønsker å leve enkelt og uforpliktende , jeg er også en av de som ser for meg en venninne som en møter av og til for kos og for å tilfredsstille hverandre men føler at når en har rundet 50 så blir en sett på som en gammel gris ... jeg er absolutt ikke noe gammel gris men en litt ensom leken 50 åring med voksne barn. Ser i flere forum at vi kan bli sett litt ned på å kan virke som vi ikke er normale eller ustabile , tenker at i vår alder så kan vi fort ha mye erfaring og mye å by på ... Andre som føler som meg ? Anonymkode: 5d185...c1c De som vil leve for seg selv og bare ha uforpliktende sex, er nok dem som har brent seg noen ganger tidligere i livet... Så jeg tror det er likesinnede som treffer hverandre, godt å ha noen som gir forståelse og prate med da. Som oftes er vi gjevngamle og fører til sex, fordi vi er så gode med å kommunisere med hverandre... noen ganger er bare for å føle litt nærhet og trøst. En slik mottakelse skaper jo følelser, men det kan man jo godt ha uten av vi bor sammen... Gammelgris blir man bare stemplet som i et seksualforum pussig nok, og mye av det kommer av ren misunnelse. Da finner de på ting som gjør at du virker som du behandler dem dårlig, selv om virkeligheten er stikk motsatt.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 17 minutter siden, Bamseklemmer skrev: De som vil leve for seg selv og bare ha uforpliktende sex, er nok dem som har brent seg noen ganger tidligere i livet... Så jeg tror det er likesinnede som treffer hverandre, godt å ha noen som gir forståelse og prate med da. Som oftes er vi gjevngamle og fører til sex, fordi vi er så gode med å kommunisere med hverandre... noen ganger er bare for å føle litt nærhet og trøst. En slik mottakelse skaper jo følelser, men det kan man jo godt ha uten av vi bor sammen... Gammelgris blir man bare stemplet som i et seksualforum pussig nok, og mye av det kommer av ren misunnelse. Da finner de på ting som gjør at du virker som du behandler dem dårlig, selv om virkeligheten er stikk motsatt. Kloke ord... tenker at kvinner ikke er noe bedere en oss men vi blir lettere dømt .... ønsker kun felles nytelse å ha det bra . Anonymkode: 5d185...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #11 Skrevet 15. november 2020 På 13.11.2020 den 20.46, Badbunny skrev: Griser er 50 åringer som prøver seg på 20 åringer. Hvis du finner en på din egen alder er det noe annet. De fleste har vel behov for sex uansett alder og det er helt vanlig Hva da hvis du er 50 og ei på 20-30 legger an på deg fordi hun har lyst på deg? Er hun en unggris hun da? Så lenge de er over 20 og vil ha en eldre mann, så la de få ha det da, og hvis en mann vil ha ei på 20-30 og liker henne, så hva er problemet? Før du svarer på dette: Ja, jeg vet at det er tabu at en over 50 har en kjærest/venninne på 20-30 år, men de har valgt det og det er ikke ditt problem! Du ser på han som en gammel gris, det viser bare hvordan du tenker og dømmer uten å vite noe som helst om de to. De kan ha et perfekt forhold, mens du som haren på din egen alder klager og syter over at han ikke klarer å få den opp lenger! Unge jenter får liv i en gammel skrott, bare spør Arve T. med fela! Anonymkode: f473c...12d
Milky Skrevet 15. november 2020 #12 Skrevet 15. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva da hvis du er 50 og ei på 20-30 legger an på deg fordi hun har lyst på deg? Er hun en unggris hun da? Så lenge de er over 20 og vil ha en eldre mann, så la de få ha det da, og hvis en mann vil ha ei på 20-30 og liker henne, så hva er problemet? Før du svarer på dette: Ja, jeg vet at det er tabu at en over 50 har en kjærest/venninne på 20-30 år, men de har valgt det og det er ikke ditt problem! Du ser på han som en gammel gris, det viser bare hvordan du tenker og dømmer uten å vite noe som helst om de to. De kan ha et perfekt forhold, mens du som haren på din egen alder klager og syter over at han ikke klarer å få den opp lenger! Unge jenter får liv i en gammel skrott, bare spør Arve T. med fela! Anonymkode: f473c...12d Jesus Christ.. har du en dårlig dag eller følte du deg truffet? Det som er problematisk i en slik situasjon er at veldig mange unge synes det er ekkelt og ukomfortabelt at en gammel mann prøver seg uten å ha fått noen signaler på at den unge er interessert. Men hvis to stk med så stor aldersforskjell velger å være sammen så er ikke det andres problem nei. Forresten så tviler jeg på at en 50 åring har lettere for å få den opp en min mann på 25. Har ikke noe problem med at eldre ligger med unge, har vært med en 50 åring selv. Det er bare at man må være litt forsiktig med måten man går frem på, fordi det kan faktisk være veldig ubehagelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå