AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Jeg bestilte roser på døra til en venn, og fikk melding kl 7 at rosene ble levert. Men jeg vet ikke om den personen har åpnet døra. Er det slik at de legger roser utenfor døra og bare drar? Eller ringer de på døra? Skal jeg sende melding og spørre om de har mottat eller skal jeg vente?🙈 Anonymkode: 3b242...805
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Vent. Jeg hadde nylig bursdag og fylte rundt år. Da jeg kom hjem fra jobb dem dagen var det fullt av blomster på ytterdøren min. Det hadde vært minst fem forskjellige blomsterbud der, men jeg hadde ikke fått noe SMS eller noe sånt om at det var kommet blomster. Og selv om vennen din var hjemme da blomstene ble levert er det ikke sikkert at han faktisk hørte at budet banket på. Så vent til i morgen før du etterlyser takkemelding. Blomstene tåler nok å stå ute en natt (litt avhengig av hvor i landet dette er). Anonymkode: 0ca16...f50 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Jeg synes ikke du skal vente for da har jo blomstene visnet litt til i morgen. Jeg synes du kan sende en melding og skrive at det er en liten overraskelse utenfor døren, og at du ønsker at vedkommende skal ta en titt ut i gangen. Anonymkode: 8f2fd...a5b
Kokeshi Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Send et hint om å se utenfor døra, du 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 6 minutter siden, Kokeshi skrev: Send et hint om å se utenfor døra, du Hvordan skal jeg skrive det? Anonymkode: 3b242...805
Kokeshi Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan skal jeg skrive det? Anonymkode: 3b242...805 Det er vel bare å skrive at vedkommende kan ta en titt utenfor døra, i tilfelle det ikke har blitt gjort.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 3 minutter siden, Kokeshi skrev: Det er vel bare å skrive at vedkommende kan ta en titt utenfor døra, i tilfelle det ikke har blitt gjort. Kan jeg skrive «ta en titt utenfor døra, om du allerede ikke har gjort det? Anonymkode: 3b242...805
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan jeg skrive «ta en titt utenfor døra, om du allerede ikke har gjort det? Anonymkode: 3b242...805 Ja, det kan du gjøre! Anonymkode: 482d0...f35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå