AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Dette skjer meg hver gang jeg møter noen. I starten er det han som er på, mens jeg holder igjen. Det tar tid for meg å bli interessert i eller tiltrukket av noen. Når jeg etter en tid bestemmer meg for å gi det en sjanse, snur det. Fyren mister interessen og dumper meg. Jeg blir sittende igjen og lure på hva jeg gjorde galt. Dette har skjedd både i forhold gjennom flere år, og i kortere date-perioder. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Har tenkt noen ganger at det er en typisk kjønnsforskjell, men så har jeg jo venninner som er helt motsatt av meg, og som aldri blir dumpa. Tror dere det er en spesiell type mennesker som dumper og en annen type mennesker som blir dumpa? Anonymkode: 3f561...d14 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Mange blir jo sammen med mennesker de ikke er 100% sikker på de vil ha, så klart at det gjør stakkarene de er sammen med utsatt for å bli dumpet. Anonymkode: 5835b...bf9 1
mannfolket Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Dette skjer meg hver gang jeg møter noen. I starten er det han som er på, mens jeg holder igjen. Det tar tid for meg å bli interessert i eller tiltrukket av noen. Når jeg etter en tid bestemmer meg for å gi det en sjanse, snur det. Fyren mister interessen og dumper meg. Jeg blir sittende igjen og lure på hva jeg gjorde galt. Dette har skjedd både i forhold gjennom flere år, og i kortere date-perioder. Er det noen som kjenner seg igjen i dette? Har tenkt noen ganger at det er en typisk kjønnsforskjell, men så har jeg jo venninner som er helt motsatt av meg, og som aldri blir dumpa. Tror dere det er en spesiell type mennesker som dumper og en annen type mennesker som blir dumpa? Anonymkode: 3f561...d14 Snille mennesker, som er veldig på tilbudssiden, og empatiske blir dumpet. Blant menn blir greie kødder sjelden dumpet. (Alphahanner) Endret 13. november 2020 av mannfolket
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror dere det er en spesiell type mennesker som dumper og en annen type mennesker som blir dumpa? Anonymkode: 3f561...d14 Det er nok litt ekstremt formulert. Jeg har stort sett blitt dumpa. Men jeg har ikke vært i så mange forhold, da. Stort sett lange forhold. Den ene gangen gikk jeg, han var for ustabil. Har vært sammen med nye kjæresten 1,5 år nå og har det fint. Det typiske for eksene mine er vel at de ikke finner seg ny kjæreste, bare én av dem har etablert seg på nytt. Anonymkode: fd110...86e 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Her er d motsatt... alltid jeg som dumper. utrolig kjipt det og!! 😔 Anonymkode: 9e599...507
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her er d motsatt... alltid jeg som dumper. utrolig kjipt det og!! 😔 Anonymkode: 9e599...507 Hva er så kjipt? Får du det ikke som du vil, når du går? 🙂 Anonymkode: fd110...86e 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 Ble nettopp dumpet i går for tredje gang av samme fyr, han er i psykisk ubalanse, til og fra. Så ja det er kjempe kjipt når man vil ha noe man ikke får til Anonymkode: 951b2...6a5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #9 Skrevet 13. november 2020 Vi blir aldri innvidd i de inviddes hjem, de lukter oss på avstand. Anonymkode: 2c9aa...099 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi blir aldri innvidd i de inviddes hjem, de lukter oss på avstand. Anonymkode: 2c9aa...099 Verdiløse menn?😄 Anonymkode: 3f561...d14 1
jabx Skrevet 13. november 2020 #11 Skrevet 13. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ble nettopp dumpet i går for tredje gang av samme fyr, han er i psykisk ubalanse, til og fra. Så ja det er kjempe kjipt når man vil ha noe man ikke får til Anonymkode: 951b2...6a5 Du skjønner vel at du ikke kan fortsette slik? Kutt all kontakt med fyren. 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #12 Skrevet 13. november 2020 Jeg har også reflektert litt over dette. Har følt at jeg har blitt dumpa av alle de siste jeg har datet eller vært sammen med. Men tror nok det er tilfeldigheter. Jeg går ikke videre med noen jeg er litt usikker på, og da har jeg gjort den del vurderinger før jeg dater noen. Men tror nok mange er så klare for forhold at de gjerne prøver ut noe de er litt usikker på. Anonymkode: 20e2b...572 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #13 Skrevet 13. november 2020 Jeg er følsom på folk og merker fort når ting ikke er helt bra. Så ender jeg med å dumpe med enngangbfirdu jeg ser at det går den veien. Anonymkode: b3861...4dc
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #14 Skrevet 14. november 2020 Jeg har de siste årene bevisst begynt å «undersjekke», altså date folk jeg ikke er tiltrukket av i utgangspunktet, og som er overivrige på å date meg. Likevel, hvis jeg klarer å finne noe jeg liker ved fyren, og bestemmer meg for å gi det en sjanse, så blir jeg på et eller annet tidspunkt dumpa. Å bli dumpa av noen du egentlig ikke var interessert i er ekstra nedtur. Selvbildet får seg en solid knekk. Anonymkode: 3f561...d14 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #15 Skrevet 14. november 2020 Aldri blitt dumpa. Jeg er alltid den som dumper, og det er kjipt. Føler det er noe galt med meg. Enten går jeg etter feil type, eller så er jeg utilpass med forpliktelser. Vet ikke. Har tenkt å være singel resten av livet nå 😊 Anonymkode: c0dd8...f84
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #16 Skrevet 14. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri blitt dumpa. Jeg er alltid den som dumper, og det er kjipt. Føler det er noe galt med meg. Enten går jeg etter feil type, eller så er jeg utilpass med forpliktelser. Vet ikke. Har tenkt å være singel resten av livet nå 😊 Anonymkode: c0dd8...f84 Har du barn? Hvordan løser du da evt det? Anonymkode: 30daf...6fb
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #17 Skrevet 14. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Aldri blitt dumpa. Jeg er alltid den som dumper, og det er kjipt. Føler det er noe galt med meg. Enten går jeg etter feil type, eller så er jeg utilpass med forpliktelser. Vet ikke. Har tenkt å være singel resten av livet nå 😊 Anonymkode: c0dd8...f84 Dumper du fordi du ikke er interessert/tiltrukket av de du dater eller fordi de ikke behandler deg bra? Anonymkode: 3f561...d14 1
Hulderen Skrevet 14. november 2020 #18 Skrevet 14. november 2020 (endret) Ikke lett det der. Men det er nok ikke deg det er noe galt med. Du har bare kommet ut for personer som er mindre tålmodige enn deg, og som raskere går videre når de ser at det ikke er full match. Endret 14. november 2020 av Hulderen 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #19 Skrevet 14. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Her er d motsatt... alltid jeg som dumper. utrolig kjipt det og!! 😔 Anonymkode: 9e599...507 Sånn var jeg også. Jeg var aldri i et forhold lenger enn 1-6 mnd, så dumpet jeg fyren straks det dukket opp feil ved vedkommende. Og det stod alltid 2-3 menn klar som jeg heller ville ha. Jeg hadde blitt så kresen at jeg trodde jeg aldri ville havne i et langvarig forhold. Både mine venninner og jeg, vi trodde alle at jeg aldri kom til å gifte meg. Men plutselig stod drømmemannen der. Til min forskrekkelse hørte jeg meg selv fri etter en måned. Vi giftet oss etter et halvt år, og er fortsatt lykkelig gift etter 30 år. Neida, han er selvsagt ikke perfekt, han heller. Men plutselig hadde det ingen betydning. Det var ham jeg ville, og fortsatt vil ha. Håper det skjer deg også! Anonymkode: 04ded...ec9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #20 Skrevet 14. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn var jeg også. Jeg var aldri i et forhold lenger enn 1-6 mnd, så dumpet jeg fyren straks det dukket opp feil ved vedkommende. Og det stod alltid 2-3 menn klar som jeg heller ville ha. Jeg hadde blitt så kresen at jeg trodde jeg aldri ville havne i et langvarig forhold. Både mine venninner og jeg, vi trodde alle at jeg aldri kom til å gifte meg. Men plutselig stod drømmemannen der. Til min forskrekkelse hørte jeg meg selv fri etter en måned. Vi giftet oss etter et halvt år, og er fortsatt lykkelig gift etter 30 år. Neida, han er selvsagt ikke perfekt, han heller. Men plutselig hadde det ingen betydning. Det var ham jeg ville, og fortsatt vil ha. Håper det skjer deg også! Anonymkode: 04ded...ec9 Hvor lenge etter bruddet møtte du ektemannen din? Anonymkode: 885b0...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå