AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Del Skrevet 13. november 2020 Hei Må ta opp mange fag, tenker også å ta kjemi, fysikk og R-matte. Er dette overkommelig med kun nettundervisning? Anonymkode: 6dcdb...e6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Del Skrevet 13. november 2020 Skrev i feil forum...hvis noen kan flytte den! Anonymkode: 6dcdb...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Del Skrevet 13. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei Må ta opp mange fag, tenker også å ta kjemi, fysikk og R-matte. Er dette overkommelig med kun nettundervisning? Anonymkode: 6dcdb...e6e Jeg gjør det på en måte nå. Forkurs for ingeniør.. Du bør ha god selvdisiplin. Jeg har lett for å gjøre noe annet istedenfor å arbeide med det jeg skal. Heldigvis lærer jeg raskt og for meg fungerer det fint å begynne med lesingen 2-4 uker før eksamen. Anonymkode: 23dda...aef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå