Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uæ. Utrent sosialt altså. Nå skal jeg endelig være sosial og jeg aner ikke hva vi skal GJØRE på. Tips? 

Anonymkode: 63d2e...e5c

Skrevet

Spill kort eller brettspill!

Anonymkode: 87832...925

• Liker 7
Skrevet

Snakke :) Vær interessert i de andre, ikke vær redd for å snakke, spørre, ta ordet, le 😀 Spørs jo litt hvem dere er.. noen ville nok game og drikke øl, noen miner drinker og synger for full hals, andre skravler og drikker vin :) 

Anonymkode: 7a163...3b4

• Liker 5
Gjest Kerrs Pink
Skrevet

Spill et brettspill for voksne, høre på musikk, prate om ting og tang, vise hverandre bilder av kattene deres, få hjelp med å få hundehårene bort fra sofaen, leke flasketuten peker på med smirnoffen, synge om lutefisken som lengter etter havet, og...ja, velkomstdrinker! Knall fest

Skrevet

Spill noe - enten på konsoll, brettspill eller sånne spill der man bruker mobilen og TVn, drikk og prat sammen, spis mat, hør på musikk og dans, ha karaoke

Anonymkode: 0bdec...8ee

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uæ. Utrent sosialt altså. Nå skal jeg endelig være sosial og jeg aner ikke hva vi skal GJØRE på. Tips? 

Kommer an på. Alder, interesser..

Anonymkode: 598c2...5c2

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Spill kort eller brettspill!

Anonymkode: 87832...925

Nei, nei, nei. Ikke gjør noe der du må ta på ting. Kort tar alle på.... Avstand og god musikk. Hver sin snacks. Så er det bare å skravle i vei. Se på youtube-filmer f.eks. 

Anonymkode: 36e31...b33

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spill noe - enten på konsoll, brettspill eller sånne spill der man bruker mobilen og TVn, drikk og prat sammen, spis mat, hør på musikk og dans, ha karaoke

Anonymkode: 0bdec...8ee

Vi er akkurat ikke nok til to lag. 

3 minutter siden, Kerrs Pink skrev:

Spill et brettspill for voksne, høre på musikk, prate om ting og tang, vise hverandre bilder av kattene deres, få hjelp med å få hundehårene bort fra sofaen, leke flasketuten peker på med smirnoffen, synge om lutefisken som lengter etter havet, og...ja, velkomstdrinker! Knall fest

Tror jeg må få meg et nytt brettspill til jul. Jeg hqr bqre sånne til 4stk+. 

Jeg har lyst til å drikke meg dritings men vet ikke med de andre. Kan jeg bsre gå for å drkkke eller burde jeg vebte å se hvor mye de andre vil drikke. Er det bare mitt ansvar at vi koser oss? 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakke :) Vær interessert i de andre, ikke vær redd for å snakke, spørre, ta ordet, le 😀 Spørs jo litt hvem dere er.. noen ville nok game og drikke øl, noen miner drinker og synger for full hals, andre skravler og drikker vin :) 

Anonymkode: 7a163...3b4

Så varmt svar. ❤ jeg er ganske nervøs ja. Tenk om de kjeder seg. 😥

• Liker 1
Skrevet

Drikker seg full. Det er jo ikke nødvendig å ha det morro selv om man drikker.

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Drikker seg full. Det er jo ikke nødvendig å ha det morro selv om man drikker.

Hahahahaha

Skrevet

Hold deg hjemme isteden pga pandemi.

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, tussi84 skrev:

Hold deg hjemme isteden pga pandemi.

Jeg er hjemme. Jeg får besøk. Hvorfor sier du så idiotiske ting forresten? Vil du at psyken min skal bli verre? Nå har jeg vært isolert hjemme pga hjemmeskole i månedsvis. Jeg bor alene og endelig har jeg tatt mot til meg å invitere noen. 

Det er viktig å tenke smittevern SAMTIDIG som man tar vare på den psykiske helsa. Revurder innlegget ditt plis. 

• Liker 11
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er hjemme. Jeg får besøk. Hvorfor sier du så idiotiske ting forresten? Vil du at psyken min skal bli verre? Nå har jeg vært isolert hjemme pga hjemmeskole i månedsvis. Jeg bor alene og endelig har jeg tatt mot til meg å invitere noen. 

Det er viktig å tenke smittevern SAMTIDIG som man tar vare på den psykiske helsa. Revurder innlegget ditt plis. 

Jeg siterer bare hva de fleste mener på korona forumet her på kvinne guiden mener nå. Psyken til folk spiller nemlig ingen rolle, så lenge vi får smitten ned og vi sparer noen flere liv.  Så det betyr at du må holde deg hjemme, kun gå på butikk til nød. Det er holdningen som går igjen hos mange nå. 

Min egen mening er en helt annen og mye mer liberal enn det corona politiet mener så det er sagt. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, tussi84 skrev:

Jeg siterer bare hva de fleste mener på korona forumet her på kvinne guiden mener nå. Psyken til folk spiller nemlig ingen rolle, så lenge vi får smitten ned og vi sparer noen flere liv.  Så det betyr at du må holde deg hjemme, kun gå på butikk til nød. Det er holdningen som går igjen hos mange nå. 

Min egen mening er en helt annen og mye mer liberal enn det corona politiet mener så det er sagt. 

Det er det ikke. Du overdriver. Og uansett hvorfor fronte andrs mening om det ikke er din mening?

Det mange mener er at smittevern er viktig.  Ensomhet og psykisk helse er også viktig. Og å simulere at du mener at jeg ikke kan omgås to venner bidrar ikke til den psykiske helsa til folk. Det jeg innså var at jeg trenger ikke påleggemeg strengere regler enn det allerede er. 

Jeg forstår på deg at du er fortvilet? Vi kan godt ta en prat om du ønsker det. 

• Liker 1
Skrevet

Kaller det fest når det er tre stk., heller vinkveld/sosialt lag 😊 

Sett på musikk og sett fram snacks (kanskje posjonere ut på forhånd for å være corona-vennlig) og ta det som det kommer, beste kveldene er de hvor minst mulig er planlagt. 

Anonymkode: 5e804...78c

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du kommenterer og spør på KG og internett generelt så må du TÅLE både positive svar , kritikk og negative svar. Om du ikke takler slikt så er det på tide å bli sterkere og tåle litt mer. Mange her finnes med dårlig psyke men de tåler litt kritikk og negative svar. Det handler om ikke å ta til seg alt som blir sagt og ikke ta seg selv så jævla høytidelig. Jo tidligere du lærer DET jo bedre vil du få det i livet..og jo mer sikker vil du bli på deg som person. 

Anonymkode: 06058...3b0

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er det ikke. Du overdriver. Og uansett hvorfor fronte andrs mening om det ikke er din mening?

Det mange mener er at smittevern er viktig.  Ensomhet og psykisk helse er også viktig. Og å simulere at du mener at jeg ikke kan omgås to venner bidrar ikke til den psykiske helsa til folk. Det jeg innså var at jeg trenger ikke påleggemeg strengere regler enn det allerede er. 

Jeg forstår på deg at du er fortvilet? Vi kan godt ta en prat om du ønsker det. 

Er ikke fortvilet, men er dritt lei av alt som har med coronaen å gjøre. Stadige forandringer, og vanskelig å planlegge noe som helst. 

Kos deg på den lille sammenkomster.

Gjest Kerrs Pink
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er akkurat ikke nok til to lag. 

Tror jeg må få meg et nytt brettspill til jul. Jeg hqr bqre sånne til 4stk+. 

Jeg har lyst til å drikke meg dritings men vet ikke med de andre. Kan jeg bsre gå for å drkkke eller burde jeg vebte å se hvor mye de andre vil drikke. Er det bare mitt ansvar at vi koser oss? 

Du, da tar du deg en eller to øl/cider/vinglass eller en skarp en, før folk kommer, sånn at du slapper mer av. Sett på musikk, sett frem snacks og slapp av. Er de tørrpinner så hjelper det ikke, men er de normale folk så går det helt fint. Folk liker å prate sjit og de liker å drikke. Når du er vert er det fint å ikke bli kanon før gjestene, men hvem har ikke gjort det liksom...? 🤣

Skrevet

Jeg tenker at det som er enklest å gjennomføre er å spille et slags online spill. Blir bare problemer hvis dere alle sammen skal sitte i hver deres stue og prøve å spille brettspill over Skype. Garantert at noen glemmer å flytte en brikke og så blir det tull. 

Anonymkode: df489...bcb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...