AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Jeg er i et forhold og har vært det i ca 3 år. Gjennomsnittlig attraktiv, tror jeg. Ok pent ansikt, kler meg pent. Normal vekt. Aldri hatt problemer å fikse en date eller på sikt, få kjærester. Dog, har stygg mage etter svangerskap (ja, jeg prøver nå å ha fokus på trening), stygg rumpe (den er flat, men den kan fikses med trening den og, I know) stygt underliv med hengende lepper (planlegger operasjon, har informert partner). Kjæresten min er politisk-korrekt snill slik en kjæreste skal være. Han sier han elsker meg, og da hele meg. Fortsatt liker jeg ikke at han skal ha meg til å se meg selv i speilet naken, eller vil ha sex i fullt dagslys. Jeg skriker ikke ut at jeg hater kroppen min, men ber han pent slå lyset av eller trekke gardiner foran vinduet. Kompleksene er ikke ille nok til at jeg nekter å ha sex, fordi, jeg liker sex veldig bra. Han merker jo at jeg er ukomfortabel med det. Han sier han skulle ønske jeg digget kroppen min like mye som han gjør. Men, det er vanskelig. Så lurer på om noen har innspill, hva hjalp for deg? Jeg er forresten voksen, om betydning😅 Anonymkode: fcee9...93d
Gjest Bamse20 Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Bare vær deg selv, du er den du er og du har den kroppen du har. Skjønner jo at han e litt fortvilt siden han elsker kroppen din, og ha sex med litt lys er jo det diggeste og se de fantastiske kroppene våres
Fioljenta Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 (endret) For noen år siden bestemte jeg meg for å gjøre noe med måten jeg så på min egen kropp. Jeg tegnet en enkel strektegning av meg selv. Rundt den skrev jeg hva jeg syntes om utseendet mitt med piler bort til det aktuelle stedet, f.eks. «Dvask mamma-mage» med pil til magen. Da jeg var ferdig, ble jeg temmelig overrasket over alt det stygge jeg tenkte om meg selv. Ikke at jeg tenkte sånn, men at det var så mye. Hvis jeg sa alt det der til en venninne, skjønner jeg at hun ikke ville vært noe særlig sammen med meg! Men så gjorde jeg noe smart. Jeg ba mannen min om å gjøre det samme. Jeg tegnet en strektegning om hans meninger også. Og etterpå sammenlignet vi lister. Hans var mye kjekkere å lese! Det gikk opp for meg at der jeg så på «estetikk», så han på «anvendelse». Mine dvaske pupper, så han på som «pupper som er gode å holde rundt». Den alt for store baken min, så han på som en bak som han elsket å ta bakfra. Og der jeg fokuserte på et hengende øyelokk, så han øyne som danser når jeg smiler. Nå har jeg jobbet en del med selvbildet mitt: 1) Jeg har ikke lov til å si noe stygt om meg selv som jeg ikke ville sagt til en god venninne 2) Jeg har prøvd å akspetere den jeg ser i speilet. Når jeg møter andre, fokuserer jeg på det positive ved dem. Jeg prøver å møte den i speilet på samme måten. 3) Prøvd å være mer tilstede i egen kropp. Jeg har faktisk prøvd magedans og opplevde at jeg ble friere og gladere i egen kropp av det. 4) Innsett at det alltid vil være noe jeg kommer til å være misfornøyd med. Om jeg så trener og opererer, vil det alltid være mer å fikse. Derfor er det utrolig viktig å jobbe med min holdning til meg selv. Nå har jeg det mye hyggeligere med meg selv. Jeg våger også mye mer i senga - jeg føler meg rett og slett friere. Det har tatt tid å endre mitt syn på meg selv, men det har absolutt vært verd det! Nå liker jeg å elske med lyset på for nå fokuserer jeg på elskoven og ikke på skavankene mine. Mannen min har alltid likt å ha lyset på. Og han så helt sjokkert ut at det jeg spurte om han tenkte på mammamagen min når vi elsket. Hvorfor i all verden skulle han det? Endret 21. november 2020 av Fioljenta 9
Milky Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 slik var jeg også i starten av mitt forhold.. syntes det var flaut å ha strekkmerker på rumpe og pupper, og ville ikke bli sett.. skjønte fort at mannen driter langt i det, og at han synes jeg er sexy uansett. Har vel også blitt nesten usynelige over tiden. Han slo selvfølgelig av lyset hver gang jeg ba om det, men fortalte at det ikke er nødvendig. Så ble jeg bare mer sikker og nå kan vi ha sex hvor som helst og når som helst men antar at jeg kommer tilbake til den gamle vanen den dagen jeg får barn og sikkert masse strekkmerker over alt 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #5 Skrevet 14. november 2020 Jeg er på samme måte. Hater å ha lyset på.. er lyset av slipper jeg meg helt løs. Men alt låser seg liksom med lyset på 😢 Anonymkode: bbbca...9d7
Herlighet Skrevet 14. november 2020 #6 Skrevet 14. november 2020 Kan det være at typen din mener det, selv om han er politisk korrekt? Selv om du ikke er komfortabel med egen kropp, betyr ikke det at han ikke digger den. Husk det! Hva med å prøve litt og litt? Trenger ikke enten være flombelysning eller svarte natta.. hva med gardinene litt mindre trekt for, døra litt åpen og lys på i stua/gangen? Det er mange veier til Rom
Snøfnugg_ Skrevet 15. november 2020 #7 Skrevet 15. november 2020 On 11/13/2020 at 4:01 PM, AnonymBruker said: Jeg er i et forhold og har vært det i ca 3 år. Gjennomsnittlig attraktiv, tror jeg. Ok pent ansikt, kler meg pent. Normal vekt. Aldri hatt problemer å fikse en date eller på sikt, få kjærester. Dog, har stygg mage etter svangerskap (ja, jeg prøver nå å ha fokus på trening), stygg rumpe (den er flat, men den kan fikses med trening den og, I know) stygt underliv med hengende lepper (planlegger operasjon, har informert partner). Kjæresten min er politisk-korrekt snill slik en kjæreste skal være. Han sier han elsker meg, og da hele meg. Fortsatt liker jeg ikke at han skal ha meg til å se meg selv i speilet naken, eller vil ha sex i fullt dagslys. Jeg skriker ikke ut at jeg hater kroppen min, men ber han pent slå lyset av eller trekke gardiner foran vinduet. Kompleksene er ikke ille nok til at jeg nekter å ha sex, fordi, jeg liker sex veldig bra. Han merker jo at jeg er ukomfortabel med det. Han sier han skulle ønske jeg digget kroppen min like mye som han gjør. Men, det er vanskelig. Så lurer på om noen har innspill, hva hjalp for deg? Jeg er forresten voksen, om betydning😅 Anonymkode: fcee9...93d Hva med å jobbe med å tro på det han faktisk sier. De fleste menn har jo sex ganske så frivillig med ei dame de liker. 😉 Du kan vel også fysisk merke at han tenner på deg? Det burde gi deg en indikasjon på at du er ganske så god nok for han. ❤️ Jeg tenker at du på mange måter "frarøver" han noe veldig fint når du slår lyset av. Han ønsker jo å se deg og nyte deg, akkurat slik du er. Ja, det er sikkert ikke alle stillinger hvor man ser like flott ut, men jeg tror vi damer må slutte å overtenke hvordan vi ser ut under sex. Prøv heller å fokusere på at dere har det deilig sammen. Erfaringsmessig tenker ikke menn på "detaljer" når de har sex... de bare koser seg, nyter og har det "digg". Jeg ville ha gradvis jobbet med å være litt mer uten klær... Gå litt rundt sammen nakne, ta en dusj eller fem sammen og bare nyte varmen fra kroppen til partner, og få et mer avslappet forhold til kropp. Om du vil "eksponere" deg litt kunne du dratt på the Well og sett på hvor mange ulike, naturlige og nakne kropper som finnes. Da ser man hvor fine mennesker er, selv om alt ikke er "modellperfekt". ❤️ Det er noe så vakkert og fint med det å få lov å se den du er glad i og tenner på helt naken. 2
aksase Skrevet 19. november 2020 #8 Skrevet 19. november 2020 Veldig leit å lese om at mange kvinner strever med eget utseende. Spesielt ille at flotte, vakre, stolte og attraktive jenter føler seg så stygge at de ikke engang tør å la den personen som står dem aller nærmest, kjæresten, se dem naken. Det er jo helt irrasjonelt med slik "nakenskrekk", omtrent som flyskrekk og tunellskrekk, men for de det gjelder, er frykten høyst reell. Den gode nyheten er at det som oftest er mulig å gjøre noe med. Jeg mener kropp og utseende får alt for mye fokus i vårt samfunn, men jeg vet om et sted hvor utseende ikke er viktig, et sted hvor alle stiller likt uansett utseende, yrke, alder eller rikdom. Et sted man kan være seg selv og hvor man blir verdsatt for den man er som menneske, og ikke for sitt utseende eller sosiale status. Det perfekte stedet for å få et mer avslappet forhold til egen kropp og utseende. Dette stedet er blant naturistene. Er det en ting alle bør ha på sin "bucket list", så er det å være naturist for en dag. Det kan være et enormt skritt å ta, og trolig veldig langt utenfor din komfortsone, men det er ofte utenfor komfortsonen at de mest spennende opplevelsene venter. Kanskje passer det ikke for deg, men det er umulig å vite før du har prøvd, derfor bør du absolutt prøve minst en gang. Er det ikke for deg, er det jo bare å kle på seg igjen. Men ikke vent for lenge fordi det er store muligheter for at jo lenger du venter, jo mer kommer du til å angre på at du ikke har prøvd det før. Et bra sted å starte med research om naturisme er her: https://www.nakedwanderings.com/faq/ Denne videoen kan gi svar på mange spørsmål:
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #9 Skrevet 19. november 2020 Helt mørkt?? Hvordan skal mannen treffe det rette hullet da? Anonymkode: c1a07...4b0
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 19. november 2020 #10 Skrevet 19. november 2020 På 13.11.2020 den 16.01, AnonymBruker skrev: Jeg er i et forhold og har vært det i ca 3 år. Gjennomsnittlig attraktiv, tror jeg. Ok pent ansikt, kler meg pent. Normal vekt. Aldri hatt problemer å fikse en date eller på sikt, få kjærester. Dog, har stygg mage etter svangerskap (ja, jeg prøver nå å ha fokus på trening), stygg rumpe (den er flat, men den kan fikses med trening den og, I know) stygt underliv med hengende lepper (planlegger operasjon, har informert partner). Kjæresten min er politisk-korrekt snill slik en kjæreste skal være. Han sier han elsker meg, og da hele meg. Fortsatt liker jeg ikke at han skal ha meg til å se meg selv i speilet naken, eller vil ha sex i fullt dagslys. Jeg skriker ikke ut at jeg hater kroppen min, men ber han pent slå lyset av eller trekke gardiner foran vinduet. Kompleksene er ikke ille nok til at jeg nekter å ha sex, fordi, jeg liker sex veldig bra. Han merker jo at jeg er ukomfortabel med det. Han sier han skulle ønske jeg digget kroppen min like mye som han gjør. Men, det er vanskelig. Så lurer på om noen har innspill, hva hjalp for deg? Jeg er forresten voksen, om betydning😅 Anonymkode: fcee9...93d Høres ut som om du har en helt normal kropp og er deilig for kjæresten din. Hør på kjæresten din. Tipper sånn egentlig at du ikke trenger å gjøre så mye med kompleksene dine, spesielt ikke kirugi, men heller jobbe med å bli glad i kroppen din. Bruk heller tiden på å ha en kropp du er glad i og liker, i stedet for å bruke tiden på det du syns du skal fikse. Det er ikke noe galt med kroppen din. Om noen 20 år så kommer du til å angre på at du ikke klarte å være mer fornøyd med kroppen din - da har du eldes litt og kroppen har forandret seg.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2020 #11 Skrevet 19. november 2020 Jeg klarer heller ikke ha lyset på. At mannen skal se underlivet er en stor bøyg, og er redd for ikke å være fin nok. En er på det mest sårbare der. Vet mange har det slik. Mange kvinner liker ikke å gå til gynekolog heller. Og er det så viktig å se akkurat der mens man har sex eller ellers? Anonymkode: 3611e...fd1
Bikbokelsker Skrevet 20. november 2020 #12 Skrevet 20. november 2020 Jeg digger å ha lyset på fordi jeg får bruke alle andre sanser enn synet til en forandring. Jeg skjemmes ikke av kroppen min heller. 1
Pia Sofia Skrevet 20. november 2020 #13 Skrevet 20. november 2020 Men med lyset av, kan jo ikke du se mannen heller!😮
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå