Gjest gjest 0 Skrevet 3. august 2005 #1 Skrevet 3. august 2005 Hvilken telefon skal jeg velge?? K750i eller 6230i? De virker ganske like, men nokia sin er billigere (begge med abonnement) og jeg er vant til nokia sine telefoner og veldig fornøyd med de jeg har hatt. Vet noen om det er store forskjeller som skiller den ene ut som bedre enn den andre? Eller er de ganske like for en vanlig mobilbruker?
Kristin Skrevet 3. august 2005 #2 Skrevet 3. august 2005 (endret) Hvilken telefon skal jeg velge?? K750i eller 6230i? De virker ganske like, men nokia sin er billigere (begge med abonnement) og jeg er vant til nokia sine telefoner og veldig fornøyd med de jeg har hatt. Vet noen om det er store forskjeller som skiller den ene ut som bedre enn den andre? Eller er de ganske like for en vanlig mobilbruker? ← Jeg hadde intill for ett år siden kun hatt Nokia, og kunne ikke tenke meg noe annet. Så fikk jeg en SE K700i... var litt trøblete et par dager, så gikk det greit. Nå vil jeg ikke ha nokia igjen!! Min neste tlf blir nok en k750i. Jeg har ikke hatt noe trøbbel med min SE, synes menyene er mye mere logisk oppbygd. Så jeg anbefaler SE på det varmeste!!! Endret 3. august 2005 av Titti73
Superlammet Skrevet 3. august 2005 #3 Skrevet 3. august 2005 Jeg har ikke prøvd 6239i, men faren min er veldig fornøyd med den. Jeg har selv K750i, og er fornøyd med den. Jeg hadde valgt litt etter abon. også. Har du telenor vil du kanskje styre unna K750i av den grunn at telenor sitt abon. ikke støtter mms og internett innstillingene til denne telefonen. Tåpelig, men sånn er det. Det kommer snart en softwareoppdatering som skal fikse dette problemet. K750i har også noen barnesykdommer, som alle nye telefoner, men disse kan man enkelt ordne ved å oppdatere software. Man får også med handsfree og kabel til pc, den har 2.0 megapixel kamera med zoom og autofokus, noe som er drøyt til en telefon, og den har stor lagringskapasitet (32MB på telefonen og 64MB på minnekortet som følger med). Alt i alt en god telefon for forholdsvis lite penger om man skal sammenligne med andre telefoner i samme klasse (Nokia's 3G telefon 6680), og Samsung D500 (som faktisk er en dårligere telefon allround). Lykke til!
Gjest happyending Skrevet 3. august 2005 #4 Skrevet 3. august 2005 Har du telenor vil du kanskje styre unna K750i av den grunn at telenor sitt abon. ikke støtter mms og internett innstillingene til denne telefonen. Tåpelig, men sånn er det. Det kommer snart en softwareoppdatering som skal fikse dette problemet. K750i har også noen barnesykdommer, som alle nye telefoner, men disse kan man enkelt ordne ved å oppdatere software. ← Det var kun et lite parti som ikke støttet mms og wap-instillinger.. Det er nå kommet ny software som fikser dette og det tar 10min å legge den inn selv.. Så det at man ikke bør kjøpe telefonen hvis man har telenor er bare tull.. Det var på ulåste telefoner problemet var... Utover det har det og vært noen telefoner hvor videokameraet ikke virker.. Når man skal begynne å filme liksom, så har det bare hoppet ut i menyen igjen.. Dette løses enkelt ved å ta ut minnekortet i ca 20 sek og så sette det inn igjen og vente i 20 sek.. Grunnen til dette er at de hadde laget telefonene med simkort i eller noe sånn rart... Jeg har forøvrig k750 selv og jeg er kjempefornøyd... Den har virkelig MYE bedre skjerm enn 6230i...
Superlammet Skrevet 4. august 2005 #5 Skrevet 4. august 2005 godt å høre happyending! Da vet jeg om et par stk. som blir blide! De har nemlig fått beskjed om at nevnte software ikke finnes enda..
Gjest Pamella - ikke innlogget Skrevet 4. august 2005 #6 Skrevet 4. august 2005 Da ble det K750i! Prisen var ikke så værst (899kr med netcom active talk) og den virket best av de to!
Kristin Skrevet 4. august 2005 #7 Skrevet 4. august 2005 Da ble det K750i! Prisen var ikke så værst (899kr med netcom active talk) og den virket best av de to! ← Gratulerer!
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #8 Skrevet 4. august 2005 Ja, da trenger jeg jo ikke komme inn her å anbefale Nokia! Gratulerer med ny telefon!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå