Gå til innhold

Hjelp ved kort lutealfase?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan se ut som jeg har kort lutealfase. Rundt 9 dager. Er bare på PP4 (snart 5). Er det noe jeg kan få hjelp med på noe vis, eller må vi likevel vente til 1 år har gått? 

Anonymkode: 7729a...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan ta kontakt med en privat gynekolog når som helst. En rask samtale med mulig sjekk der vil kanskje gi deg en resept på progresteronstøtte. Pris for time er variabelt, men det ligger vel mellom 1000 - 1500 kr.

Ellers er det flere som har forsøkt seg på ren B6-vitamin som sies å kunne forlenge lutealfasen. Jeg går på det selv, og gikk fra 10 dager til 11-12. Kjøpte det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Amatariel skrev:

Du kan ta kontakt med en privat gynekolog når som helst. En rask samtale med mulig sjekk der vil kanskje gi deg en resept på progresteronstøtte. Pris for time er variabelt, men det ligger vel mellom 1000 - 1500 kr.

Ellers er det flere som har forsøkt seg på ren B6-vitamin som sies å kunne forlenge lutealfasen. Jeg går på det selv, og gikk fra 10 dager til 11-12. Kjøpte det her.

Privat gynekolog er desverre ikke en mulighet her vi bor, da må vi reise 4-5 timer. Men takk for tips. Skal prøve B6! 

Anonymkode: 7729a...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...