AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Aldri opplevd det før, men vagina er som et åpent hulrom, ingen friksjon likssom. Hun må presse bena helt sammen for at jeg skal kjenne noe. Er kun i misjonær med helt samlede bein det går ann å få noe friksjon eller hvis hun ligger på magen med bena helt samlet. I alle andre stillinger er musa helt åpen på en måte. Er det noen som vet om det kan være noe galt? Vært med ganske mange damer og aldri opplevd dette før. Hun har født 1 unge hvis det skulle være relevant. Har ellers en penis over snittet i lengde og tykkelse og aldri hatt noe problem med andre. Hun sa også før vi skulle ha sex at hun følte seg vid, men jeg sa at det ikke er noe problem siden jeg hat større enn snittet. Visste ikke at det kunne være sånn. Anonymkode: ec2c3...4d7 8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Kanskje de andre damene løy til deg? Anonymkode: dda8a...084 36 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Hahaha, hvor mange tråder må menn åpne om samme tema?🙄 Anonymkode: 5a163...194 19
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje de andre damene løy til deg? Anonymkode: dda8a...084 Om hva da? Vanskelig å lyve om noe som er så synbart.. Anonymkode: ec2c3...4d7 7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 Hun er tydeligvis veldig kåt på deg og derfor gir skjeden plass til penis. Det endrer seg nok når hun får orgasme, da strammer skjeden seg mer og blir trangere. Anonymkode: 381e7...0a8 13
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hun er tydeligvis veldig kåt på deg og derfor gir skjeden plass til penis. Det endrer seg nok når hun får orgasme, da strammer skjeden seg mer og blir trangere. Anonymkode: 381e7...0a8 Alle damene jeg har vært med har blitt kåte og veldig våte. Alle fikk også orgasme (noen med stimulering av klitoris samtidig) men hun jeg dater nå får det ikke ved samleie. De andre føltes normale selv om den var en del variasjon men når hun sprer bena er det stort hulrom hele veien inn. Kan stikke inn 2 fingre uten at de treffer sideveggene. Må jo være en skade eller noe unormalt? Kan noen bli så vide uten skade eller fødsel? Anonymkode: ec2c3...4d7 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 Mest sannsynlig en fødselsskader dersom der er så åpent. Muskler som er revet fra hverandre- det kan dessverre skje. Anonymkode: d436d...54a 36
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mest sannsynlig en fødselsskader dersom der er så åpent. Muskler som er revet fra hverandre- det kan dessverre skje. Anonymkode: d436d...54a Mhm okei, takk for svar. Er det noe som kan gjøres noe med? Vet ikke om hun har vært til gynekolog, men det regner jeg med? Hun kan jo umulig få noe ut av samleie sånn som det er nå. Anonymkode: ec2c3...4d7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #9 Skrevet 13. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mhm okei, takk for svar. Er det noe som kan gjøres noe med? Vet ikke om hun har vært til gynekolog, men det regner jeg med? Hun kan jo umulig få noe ut av samleie sånn som det er nå. Anonymkode: ec2c3...4d7 Joda, hun må bare finne en som har større pikk enn deg... Anonymkode: b7a70...f80 36
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mhm okei, takk for svar. Er det noe som kan gjøres noe med? Vet ikke om hun har vært til gynekolog, men det regner jeg med? Hun kan jo umulig få noe ut av samleie sånn som det er nå. Anonymkode: ec2c3...4d7 Du burde jo egentlig finne en annen og la denne kvinnen være i fred. At du vil hun skal operere seg for at du skal få seksuell nytelse er bare teit. Kan godt hende hun finner glede i sexen uansett, men det vet du jo ikke for du snakker jo tydeligvis ikke med henne om dette. Anonymkode: 381e7...0a8 31
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #11 Skrevet 13. november 2020 Du har nok en for liten snopp. Noen damer krever ordentlige køller Anonymkode: 42334...435 15
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #12 Skrevet 13. november 2020 Oi, kanskje hun har fått en fødselsskade ja? Det høres nesten ut som skjedeveggene i vaginaen hennes har "ekspandert/kollapset" dersom det legit er som et hulrom. Jeg har ved et par anledninger opplevd å få mye luft inn i skjeden på likt, og da har det føltes ut som du beskriver før luften har blitt presset ut. Rett etterpå har skjeden var som normalt igjen da. Tar det som en selvfølge at hun gjør knipeøvelser, og kanskje til og med går til fysio med bekkenbunden dersom dette er et såpass stort problem som det høres ut til å være. Har hørt det kan ta tid å "fikse" opp igjen i, så det kan hende det er tid hun trenger dersom fødselen var for ikke så lenge siden. Men ved en alvorlig fødselsskade er det gjerne kun operasjon som fungerer, hvis det er snakk om musklfester som har revnet. Har dere snakket om dette? Det kan jo være en ide å snakke om det, og siden hun selv har sagt at hun er vid burde det være mulig å snakke åpent om uten at det blir for sårt for henne:) Kanskje det å fylle henne opp med noe ekstra i tillegg til penisen din (double penetration med en dildo f.eks.) kunne vært verdt et forsøk? Da vil hun føles trangere for deg, i tillegg til at hun blir mer stimulert. Fisting kan kanskje være en ide? Anonymkode: 90da4...be1 14
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #13 Skrevet 13. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Aldri opplevd det før, men vagina er som et åpent hulrom, ingen friksjon likssom. Hun må presse bena helt sammen for at jeg skal kjenne noe. Er kun i misjonær med helt samlede bein det går ann å få noe friksjon eller hvis hun ligger på magen med bena helt samlet. I alle andre stillinger er musa helt åpen på en måte. Er det noen som vet om det kan være noe galt? Vært med ganske mange damer og aldri opplevd dette før. Hun har født 1 unge hvis det skulle være relevant. Har ellers en penis over snittet i lengde og tykkelse og aldri hatt noe problem med andre. Hun sa også før vi skulle ha sex at hun følte seg vid, men jeg sa at det ikke er noe problem siden jeg hat større enn snittet. Visste ikke at det kunne være sånn. Anonymkode: ec2c3...4d7 Er det lenge siden fødsel? Anonymkode: 47126...f62 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #14 Skrevet 13. november 2020 Alder på dere to? Og får hun orgasme? Anonymkode: 01133...391
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #15 Skrevet 13. november 2020 på samme måten som menn er forskjellig, så er kvinner også forskjellig. De jentene som har stor hufsa er like mange som de som har svære pikker. Anonymkode: 43618...bb8 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #16 Skrevet 13. november 2020 Du må gjøre henne kåtere.. Anonymkode: 93426...4c8 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #17 Skrevet 13. november 2020 Ts, det finnes masse informasjon på nettet om fødselsskader. Så det er bare å søke, så finner du. Når det er sagt, er det litt snodig hvor mange menn som i det siste har vært borti damer med i overkant vide skjeder, for deretter å lage tråd på kg om dette. Men flott at du fikk klemt inn litt skryt av eget utstyr da😊 Anonymkode: e490f...c53 32
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #18 Skrevet 13. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har ellers en penis over snittet i lengde og tykkelse Denne må du nok lengre ut på landet med. Anonymkode: 9be78...079 7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #19 Skrevet 13. november 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne må du nok lengre ut på landet med. Anonymkode: 9be78...079 Snodig det der, at nesten alle menn har litt større penis enn gjennomsnittet? 🤣 Anonymkode: ea08c...253 30 1
Bamseklemmer Skrevet 13. november 2020 #20 Skrevet 13. november 2020 ...har ikke noe å si at hun er vid, for du elsker jo henne ikke sant? 2
Anbefalte innlegg