Geojak Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Ok, her er vi litt "uerfarne" Har jo hatt samme sexpartner i snart 30 år.. For meg er mye av nytelsen ved sex, og merke at hun jeg elsker setter pris på det jeg gjør, og nyter det. Jeg elsker jo å slikke henne, fordi det er noe av det deiligste hun vet, slikker derfor hver gang vi har sex. Det gir jo meg også en "nytelse" i form av at jeg merker jeg gjør henne godt, og hun nyter. For veldig mange år siden, hadde vi et par ganger der jeg ikke slikket, men etter litt kjapp oppvarming, kom inn i henne, gjorde mitt og ferdig.. Merket jo etterpå at hun ikke hadde hatt like stor glede av dette som meg, noe som gjorde at denne form for sec for meg manglet noe. Dermed var det gjort, og vi passer alltid på at vi begge har like mye nytelse av samværet. Vi har pratet litt om dette, og kommet til at vi tror ikke vi hadde hatt glede av sex, med noen vi ikke har følelser for, ganske enkelt fordi det å gi en du elsker nytelse, gir deg selv også nytelse. Så spørsmålet fra oss, blir hvordan er det om du har sex med tilfeldige, eller noen du ikke har dypere følelser for, gir det noe, eller blir det omtrent som onani. der du får nytelse gjennom å fantasere om andre mens du blir tilfredsstilt. Vi er nysgjerrige på dette, men kommer nok aldri til å prøve det ut for å få svar 😉 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 3 minutter siden, Geojak skrev: Ok, her er vi litt "uerfarne" Har jo hatt samme sexpartner i snart 30 år.. For meg er mye av nytelsen ved sex, og merke at hun jeg elsker setter pris på det jeg gjør, og nyter det. Jeg elsker jo å slikke henne, fordi det er noe av det deiligste hun vet, slikker derfor hver gang vi har sex. Det gir jo meg også en "nytelse" i form av at jeg merker jeg gjør henne godt, og hun nyter. For veldig mange år siden, hadde vi et par ganger der jeg ikke slikket, men etter litt kjapp oppvarming, kom inn i henne, gjorde mitt og ferdig.. Merket jo etterpå at hun ikke hadde hatt like stor glede av dette som meg, noe som gjorde at denne form for sec for meg manglet noe. Dermed var det gjort, og vi passer alltid på at vi begge har like mye nytelse av samværet. Vi har pratet litt om dette, og kommet til at vi tror ikke vi hadde hatt glede av sex, med noen vi ikke har følelser for, ganske enkelt fordi det å gi en du elsker nytelse, gir deg selv også nytelse. Så spørsmålet fra oss, blir hvordan er det om du har sex med tilfeldige, eller noen du ikke har dypere følelser for, gir det noe, eller blir det omtrent som onani. der du får nytelse gjennom å fantasere om andre mens du blir tilfredsstilt. Vi er nysgjerrige på dette, men kommer nok aldri til å prøve det ut for å få svar 😉 Det eksisterer ikke noe som heter ONS for meg. Jeg får virkelig absolutt ingen seksuell tenning av tanken på tilfeldig sex. Jeg har konkludert med at jeg er demiseksuell. Jeg trenger en eller annen form for følelsesmessig forbindelse med personen jeg har sex med. Det er en såpass intim ting at jeg ikke en gang klarer å fantasere om å ha sex med en eller annen person. Jeg kan ha fantasier om menn, men det er da en eller annen fiktiv karakter som jeg «kjenner», og da har en slags følelsesmessig forbindelse med, selv om personen ikke er ekte. For meg er sex så mye mer enn bare bam-bam-orgasme. Det er nærhet til en annen person, noe som jeg ikke deler med hvem som helst. Orgasmer kan jeg fint ordne selv, jeg er flink til det, multiple orgasmer er ingen problem. Men tilfeldig sex, nei det gir meg absolutt ingen ting. Anonymkode: 25bdd...433 4
Geojak Skrevet 13. november 2020 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det eksisterer ikke noe som heter ONS for meg. Jeg får virkelig absolutt ingen seksuell tenning av tanken på tilfeldig sex. Jeg har konkludert med at jeg er demiseksuell. Jeg trenger en eller annen form for følelsesmessig forbindelse med personen jeg har sex med. Det er en såpass intim ting at jeg ikke en gang klarer å fantasere om å ha sex med en eller annen person. Jeg kan ha fantasier om menn, men det er da en eller annen fiktiv karakter som jeg «kjenner», og da har en slags følelsesmessig forbindelse med, selv om personen ikke er ekte. For meg er sex så mye mer enn bare bam-bam-orgasme. Det er nærhet til en annen person, noe som jeg ikke deler med hvem som helst. Orgasmer kan jeg fint ordne selv, jeg er flink til det, multiple orgasmer er ingen problem. Men tilfeldig sex, nei det gir meg absolutt ingen ting. Anonymkode: 25bdd...433 Du beskriver akkurat det vi tenker også, VI har pratet litt rundt dette og kan ikke se for oss at vi noen gang kunne hatt glede av ONS. For oss er sex, nærhet intimitet, og følelser, om ikke det er tilsted er det ingen glede i sexen for vår del.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Jeg må ikke være forelsket eller elske for å ha god sex, men tillit og gode følelser for personen må det likevel være. Sex med ukjente /ons etter tur på byen er derfor uaktuelt for meg, men har hatt god sex med ekser for eksempel, etter at forholdet var avsluttet og jeg ikke hadde kjærlige følelser. Tillit og trygghet var det likevel, og det er helt nødvendig for min del. Ikke kjærlighet nødvendigvis. Jeg elsker min mann, men også ham har jeg ofte god sex med, uten at jeg vektlegger annet enn tillit, trygghet og nytelse der og da. "Elske" gjør vi mest når vi har savnet hverandre litt. Ja innimellom er morgensex veldig følsomt egentlig også. Veldig rolig og kjærlig. Du er nok inne på noe svært vesentlig i HI. Menn som ikke tar seg tid til at kvinnen også er med og nyter ender opp med en kvinne som får så lite utbytte av sex at lysten forsvinner. Det har jeg opplevd i tidligere forhold, selv om jeg i utgangspunktet elsker sex og lett blir kåt. Med mann som er opptatt av at jeg også skal nyte, og det er vi begge gjensidig opptatt av, så har vi et herlig sexliv fremdeles etter snart 20 år sammen. 3-5 ganger i uken. Ønsket av begge to. Anonymkode: f13d8...58b 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 Sex uten følelser funker kjempefint for meg, da søker jeg kun sexen: akten. Å bli knullet, rett og slett. Uten noe kosekliss, da gjøres det med menn jeg aldri kunne gjort noe mer med. Anonymkode: 8ea78...0b6 1
kikkana Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Det blir jo litt som å spørre hva folk liker å ha på brødskiva. Det finnes desverre ganske mange folk som ikke har følelser i det heletatt, folk som har lite følelser, folk som føler mye etc etc. Så kommer det med hva en nyter med sex, det vil variere og helt uavhengig om hvor mye følelser en person kan ha. Noen liker ditt og andre liker datt. Har hatt en del med tilfeldige før i tiden og generelt sett for min del var d litt mindre digg. Men alt avhengig av hvem det var med, noen var for min del mere hot og selvsikker 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 Den beste sexen er naturligvis med en du er glad i, og det gir en annen dybde til opplevelsen. Men når man er singel i flere år, så savner man jo den rent fysiske kontakten og et ONS kan også gi deg følelsen av at du er attraktiv. Og det kan være godt med den type bekreftelse når man har vært singel lenge. Det er ikke nødvendigvis svart/hvitt. Jeg synes sex med samboeren min er som et vellaget og velkrydret måltid på en topp restaurant. Absolutt beste kvalitet! Men fy fader så godt en enkel og kjedelig pastarett hjemme kan smake om man er skrubbsulten! Anonymkode: fe647...ad7 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 23 minutter siden, Geojak skrev: Vi har pratet litt om dette, og kommet til at vi tror ikke vi hadde hatt glede av sex, med noen vi ikke har følelser for, ganske enkelt fordi det å gi en du elsker nytelse, gir deg selv også nytelse. Så spørsmålet fra oss, blir hvordan er det om du har sex med tilfeldige, eller noen du ikke har dypere følelser for, gir det noe, eller blir det omtrent som onani. der du får nytelse gjennom å fantasere om andre mens du blir tilfredsstilt. Vi er nysgjerrige på dette, men kommer nok aldri til å prøve det ut for å få svar 😉 Jeg kan ha sex uten de dype følelsene. Men det må være kjemi der, jeg må like personen og ikke bare en tilfeldig. ONS har jeg aldri nå, men jeg har hatt bra sex da også. Den gang, for mange år siden når jeg har hatt det, så var det nok mer for spenningen sin del. Men det var jo gjerne noe som bygget seg opp gjennom en kveld / noen timer. 😉 Anonymkode: 044da...0e1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #9 Skrevet 13. november 2020 Klarer ikke ha sex med noen uten å ha følelser. Har prøvd og sexen blir bare dritt. Jeg har tillitsproblemer til andre mennesker, spesielt menn, så det kan jo ha litt å si. Anonymkode: 9551b...f53 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 Jeg kan ha sex med en mann uten at det er følelser involvert. Men det må likevel være en viss kjemi der sånn at vi tenner på hverandre. Anonymkode: ccc37...0fc 1
Milky Skrevet 13. november 2020 #11 Skrevet 13. november 2020 Først og fremst føler jeg det må være en viss kjemi for å ha sex med en person. Når jeg har ligget med randoms har det som oftest vært digg, men det kan ikke sammenlignes med å ha sex når man er forelsket i den andre. Har ikke sittet igjen med så mye etter ons liksom Har vel egt bare vært ordentlig forelsket en gang og det er med nåværende mann. Og dermed er den beste sexen jeg har hatt, med han. Blir liksom mye mer intimt, intenst og betydningsfullt. Også er jeg 100% komfortabel og tørr å slippe meg løs slik jeg ikke har gjort før. Da blir naturligvis også sexen bedre.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #12 Skrevet 13. november 2020 Har sluttet helt med ONS. Det gir meg ingenting og føles bare meningsløst etterpå. Sex med en man er forelsket i er fantastisk. Anonymkode: a00ee...f95
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #13 Skrevet 14. november 2020 Jeg er godt gift, men savner virkelig å ha sex med nye folk. Ikke nødvendigvis ONS, men føle tiltrekningen til en ny person og sommerfuglene og alt det der. Det er mange folk der ute man kan være tiltrukket av og ha skikkelig god sex med, som man ikke nødvendigvis passer med i det lange løp eller ønsker å opprette forhold med. Men rushet er likevel der. Jeg har genuint aldri hatt bedre sex med folk jeg har hatt følelser for enn de jeg har visst var "midlertidige". Klin omvendt, faktisk. Anonymkode: 2af2f...147 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #14 Skrevet 14. november 2020 Tja jeg har hatt en fast sexpartner i 4 år, jeg har selvfølgelig blitt glad i han som en venn etterhvert, sexen er den beste jeg noen gang har hatt både i forhold og som singel. Og det startet som det som egt skulle være et ONS, og sexen var ekstremt bra da også, den har jo blitt bedre fordi vi kjenner hverandre og har prøvd ut flere fantasier, men den var veldig bra fra første gang. Anonymkode: 4255a...d4e 1
Herlighet Skrevet 14. november 2020 #15 Skrevet 14. november 2020 Jeg har vært så heldig å oppleve begge deler. Fantastisk sex kan handle om de virkelige dype, langt nedi sjela- følelsene og å bare være to mennesker som smelter sammen i en helt vanvittig boble. Det kan også være en høyt opp i stjernene med en ny og spennende person, kjemi man oppdager etter å ha snakket, blitt litt kjent og kikket på hverandre. Den beste sexen kan finnes på begge steder, uansett. Og jeg tror ikke noen av delene tilsier at man ikke har følelser for hverandre, men det er nok på ulike måter.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #16 Skrevet 15. november 2020 Jeg vil kun ha sex med noen jeg har følelser for. For meg er sex noe mye mer enn det rent mekaniske. Når jeg er trygg i forholdet er jeg avslappet og slipper meg løs. Og det er så deilig å være så intim det mennesket jeg elsker, at jeg ikke kan komme nært nok. Kjenne at kroppene smelter sammen til én. Prøvde en gang å ha sex med en jeg ikke var sammen med. Det gikk ikke så bra. Fyren avbrøt heldigvis hele seansen fordi han følte han forgrep seg på meg. Anonymkode: 726f9...bb5 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #17 Skrevet 15. november 2020 Best i forhold og starten av et spesielt kjennskap eller hva man skal si, men har hatt bra sex utenom følelser også. Er mer at sjelen er mer knyttet til sexen med en du er glad i, enn bare kroppen er alene. Man deler på en måte kjærlighet i tillegg til lyst så det blir jo mer i pakka på en måte. - jente Anonymkode: 8b997...bc5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #18 Skrevet 15. november 2020 Nei tenner ikke på menn jeg ikke er tiltrukket av og bryr meg. Da blir det knusktørt Anonymkode: dbfa9...652
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #19 Skrevet 15. november 2020 Jeg var først i langt ekteskap med partner 1, vi ble sammen da jeg var 19 år, og rimelig uerfaren. Sex var bra, men jeg hadde jo ikke stort å sammenligne med. Ble alene tidlig i 30 årene, og trodde jeg aldri kom til å ha ONS. Men det hadde jeg, en god del også faktisk. Og hadde endel tilfeldige "fucking friends". Noen bare et par ganger, mens et par stykker over flere år. Sex var bedre etterhvert der, men jeg tror det har litt med at jeg ble eldre og mer avslappet også. Men oppdaget at min tanke om at jeg ikke kunne få orgasme sammen med andre, hadde mer med den andre personen å gjøre, enn meg. Så møtte jeg nåværende partner for noen år siden. Jeg elsker han dypt og inderlig, på en måte jeg nok ikke har opplevd tidligere. Og sex er på et helt annet nivå nå, enn noen gang før. Orgasmene jeg får sammen med han kan ikke sammenlignes med noen jeg har fått før, eller nå får alene. Jeg aner ikke hva forskjellen er, men den er gedigen... Anonymkode: 96edb...f09 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #20 Skrevet 15. november 2020 Jeg har en samboer nå og den sexen er så klart den aller beste, masse kjærlighet og gode følelser som hever opplevelsen til et magisk nivå. Men i tidligere singelperioder har jeg også hatt digg sex med random folk, ja - også ONS Møte noen man umiddelbart blir tiltrukket av på en fest, hyttetur, ferie etc... Ha blikket på hverandre hele kvelden, mens lufta dirrer av spenning og seksuell tiltrekning... Sitte tett sammen og prate i sofaen, kjenne at det kribler, prøve å late som ingenting... Og så til slutt i deilig rødvinsrus la begjæret vinne, bli med hverandre hjem, rive av hverandre klærne og utforske en helt fremmed kropp. Følelsen av spontanitet, galskap og at man virkelig lever. Sex med kjærlighet og tilfeldig sex er litt som indrefilet og en greasy hamburger. Begge deler kan være meget tilfredsstillende, det kommer an på hvor man er i livet og hvilket behov man har. Anonymkode: 82d4c...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå