Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Heymat - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen har som har lyst å dele erfaring med heymat-matter? Vurderer å bestille en, men de er jo ganske kostbare så greit å forhøre seg litt først :)

Anonymkode: aa0f2...f3a

Skrevet

Superfornøyd! Har på stua/verandadøra og i gangen. Samler godt opp, lett å vaske, blir ikke vått gjennom og ser fin ut. Holder godt. 

Anonymkode: 51948...8b1

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Superfornøyd! Har på stua/verandadøra og i gangen. Samler godt opp, lett å vaske, blir ikke vått gjennom og ser fin ut. Holder godt. 

Anonymkode: 51948...8b1

Enig. Jeg så på billigere alternativer, men forskjellen var tydelig.

Skrevet

Har 2 stk. veldig fornøyd. Ønsket meg de lenge før jeg kjøpte de, men vel verdt pengene!

• Liker 1
Skrevet

Har 2! En i gangen og en ved terrassedøren i stua. Er så fornøyd med begge! Holder seg godt, absolutt verdt pengene. Og om det blir vått på matten, så blir det ikke vått på gulvet under. 

Anonymkode: a26fa...567

Skrevet

Har hatt en i entreen siden 2016, fortsatt fornøyd. Ikke synlig slitt selv om jeg og hunden er ut og inn flere ganger om dagen. 

Skrevet

Jeg har tre stykker, og er veldig fornøyd. Kjøpte to store Heymat Dis som jeg har i forbindelse med kjøkken og et gjesterom. Mattene ligger stødig, og trenger ikke nødvendigvis brukes kun i forbindelse med inngangsparti. Greit at de kan vaskes, selv om jeg ikke har prøvd det ennå.

Anonymkode: 1e742...2cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...