AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Noen skal hjelpe meg å se på bil, og jeg skal velge ut annonser som jeg sender til han på sms. Hvordan gjør jeg dette? Finner ikke adresselinje eller deleknapp når jeg er inne på finn..... Anonymkode: af983...f16
ekkoet Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 (endret) Du sier ikke noe om det er en android eller apple, men for android-appen til finn finnes det oppe til høyre 3 punkter med 2 streker mellom når du er inne på annonsen, klikker du på denne skal du få opp delingsmuligheter Endret 13. november 2020 av ekkoet 1
Gjest Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 På iPhone er det et tegn oppe til høyre som ser ut som en firkant med en pil som peker oppover inni firkanten. Den skal du trykke på.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 I finn-appen for Android er det et symbol for å dele annonsen helt øverst til høyre, ved siden av hjertet for å lagre som favoritt. Eller så kan du jo gå inn fra en nettleser og kopiere URL. Anonymkode: 6d7d1...e6d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 27 minutter siden, ekkoet skrev: Du sier ikke noe om det er en android eller apple, men for android-appen til finn finnes det oppe til høyre 3 punkter med 2 streker mellom når du er inne på annonsen, klikker du på denne skal du få opp delingsmuligheter Jeg har android og mener jeg er på appen. Men kan ikke se det tegnet. Jeg gikk nå istedenfor til finn fra nettleseren, og der er det adresselinje som jeg kan kopiere. TS Anonymkode: af983...f16 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 Aha, jeg hadde faktisk ikke appen. Prøvde å installere den nå men det gikk ikke. Vet ikke hva jeg var inne på først. TS Anonymkode: af983...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå