AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 "Leder for produktteam" "Salgssjef utland" "Markedssjef" "Produktsjef" Altså... Jeg har hverken erfaring eller motivasjon for den del til å ta på meg en lederstilling med ansvaret for leveranse og personalansvar for et team. Hvorfor er det som regel lederne som byttes ut og teamet består? I de over kunne jeg tenkt meg å være en del av salgs -, markeds- eller produktteam jeg, det hadde sikkert funka flott. Men de stillingene, "medarbeider", blir jo aldri utlyst.. Blir så motløs. Eller er det slik at disse "sjefene" ikke har noen under seg og egentlig er et team alene? Anonymkode: 35535...d30
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Ut i fra hva jeg kjenner til i min bransje, der jeg bor, så ansettes de fleste via åpne søknader. Eller ved at de har hatt sommerjobb. Eller via bekjentskaper. Anonymkode: 04221...e7f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 I Norge får et flertall jobb via bekjentskap. Anonymkode: cc48f...efd
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Dumt for meg som knapt kjenner noen, da. Anonymkode: 35535...d30 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 Fordi man må gå bredt for å finne ledere. Mens det florerer av folk som fungerer greit nok på gulvet. Annonsen er ikke verdt det når så mange banker på døra. Anonymkode: 05286...a46
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dumt for meg som knapt kjenner noen, da. Anonymkode: 35535...d30 Mange studenter gjør den tabben at de er litt asosial i studietiden. Det er viktigere å være sosial og knytte alle de bekjentskap du møter istedet for å være overflink student med bedre karakterer. Når du en gang skal søke jobb vil du ha mye bedre bruk for alle kontaktene enn de ekstra gode karakterene... Anonymkode: cc48f...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå