Gå til innhold

Playstation 5 - Dustinhome

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 hours ago, appelsinjuice said:

Sånn, der kan vi legge den ballen død. Blir 2021:

1 hour ago, Klagenfurt said:

Hva sa du jeg skulle beklage?

Det er to muligheter her: 1) anonym #3d7 forsvinner fra tråden i det stille, eller 2) han påstår folkene har kjenner som jobber der har gråimportert noen ekstra PS5 fra en hemmelig leverandør, for å levere til ham og resten av den privilegerte eliten, så han hadde rett likevel.

Anonymkode: 4f449...857

• Liker 1
Skrevet

Noen andre som har bestilt fra Dustin home, som har fått pengene tilbake på konto i dag? Ser og på nettsiden deres, at nå kan man ikke bestille Playstation 5 lenger. Bare lurer da på om orderen min er kanselert. Har ikke fått noen mail fra de.

Anonymkode: de4e9...368

• 3 uker senere...
Skrevet

Har kjøpt alle konsoller på utgivelsesdagen fra Sony og MS siden 90 tallet men aldri har det vært så vanskelig å få kjøpt som med PS5.
På Finn ligger det lassevis til ofte latterlige høye priser.
Det kommer stadig drypp av konsoller hos Elkjøp,Power,CDON osv men blir fort utsolgt.
Fikk selv bestilt på Elkjøp sist torsdag der de hadde 100+ og ca 40minutter etter de startet
salget så var de utsolgt igjen.
Ville unngått bestilling fra ProShop,Dustin,NetOnNet,Komplett osv da jeg ser det er mye klager på spill forumer på disse nettbutikkene.

Anonymkode: 97fe8...409

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har kjøpt alle konsoller på utgivelsesdagen fra Sony og MS siden 90 tallet men aldri har det vært så vanskelig å få kjøpt som med PS5.
Det kommer stadig drypp av konsoller hos Elkjøp,Power,CDON osv men blir fort utsolgt.
Fikk selv bestilt på Elkjøp sist torsdag der de hadde 100+ og ca 40minutter etter de startet
Ville unngått bestilling fra ProShop,Dustin,NetOnNet,Komplett osv da jeg ser det er mye klager på spill forumer på disse nettbutikkene.

Ville unngått bestilling fra ProShop,Dustin,NetOnNet,Komplett osv da jeg ser det er mye klager på spill forumer på disse nettbutikkene i forbindelse med PS5......skulle det stått i forrige svar.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 14.41):

Noen andre som har bestilt fra Dustin home, som har fått pengene tilbake på konto i dag? Ser og på nettsiden deres, at nå kan man ikke bestille Playstation 5 lenger. Bare lurer da på om orderen min er kanselert. Har ikke fått noen mail fra de.

Jeg har fått pengene tilbake, men går ut ifra at orderen fortsatt er der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.11.2020 den 14.41):

Skulle jo bare mangle, ingen vil vel finne seg i at en nettbutikk sitter på pengene sine i nærmere et halvt år?

Anonymkode: e34f1...562

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Tipper dette var en ganske tøff avveining hos Sony. De må ha visst at de ikke ville klare å levere nok maskiner, men siden Microsoft var klare for lansering, var det ikke praktisk mulig å utsette til våren.

Personlig tenker jeg at jeg fint kan drøye litt. Eneste spillet som frister akkurat nå er Demon's Souls, men det er jo en 1:1 remake av et spill jeg allerede har spilt gjennom 3-4 ganger. Kan fint ta det på nyåret. Maskinen blir ikke kjempeinteressant for meg før Resident Evil 8 kommer uansett, og hvem vet hva som skjer med Elden Ring. Det er jo fortsatt bare annonsert for forrige generasjon.

Hvis du MÅ ha en ny konsoll nå, kjøp en Xbox Series S. Den gir mer for pengene enn både XSX og PS5.

Skrevet
Okapi skrev (6 minutter siden):

Tipper dette var en ganske tøff avveining hos Sony. De må ha visst at de ikke ville klare å levere nok maskiner, men siden Microsoft var klare for lansering, var det ikke praktisk mulig å utsette til våren.

Personlig tenker jeg at jeg fint kan drøye litt. Eneste spillet som frister akkurat nå er Demon's Souls, men det er jo en 1:1 remake av et spill jeg allerede har spilt gjennom 3-4 ganger. Kan fint ta det på nyåret. Maskinen blir ikke kjempeinteressant for meg før Resident Evil 8 kommer uansett, og hvem vet hva som skjer med Elden Ring. Det er jo fortsatt bare annonsert for forrige generasjon.

Hvis du MÅ ha en ny konsoll nå, kjøp en Xbox Series S. Den gir mer for pengene enn både XSX og PS5.

Jeg har Series X og ville aldri ha kjøpt Series S.....hadde jeg ikke hatt penger så hadde jeg spart.
Series S burde ikke vært lansert etter min mening da den er dårligere enn Series X på mange viktige områder og i tillegg så har den mye dårligere lagringsplass så mange kan bli nødt til å kjøpe ekstra lagrings kort og de er DYRE.
Der valgte Sony en mye bedre løsning med sin Digial PS5 utgave.....selv om den er også dyrere enn Series S.

Skrevet

Og der kom det melding fra............ posten om at pakke fra........... netonnet er på vei. Vi har en vinner🙂 (bestilt 19/11)

Skrevet
M71 skrev (18 minutter siden):

Og der kom det melding fra............ posten om at pakke fra........... netonnet er på vei. Vi har en vinner🙂 (bestilt 19/11)

Sikker på at det er PS5 og ikke noe annet du har bestilt da :)
Vil påstå at det er sensasjonelt hvis du bestilte PS5 først på release datoen den 19 nov og får den allerede nå.

Skrevet
23 minutter siden, MrOptimist said:

Vil påstå at det er sensasjonelt hvis du bestilte PS5 først på release datoen den 19 nov og får den allerede nå.

Var jo en liten håndfull butikken som la ut flere for salg da. En kamerat av meg fikk en fra Elkjøp.

Skrevet

Dustin Home er notorisk.

Bestilte en vare som var "på lager", men fikk etterhvert "forventet på lager" om 10-20 dager. Dette med forventet på lager skjedde to ganger. Jeg tok kontakt etter 2 mnd og lurte på hva som var galt

Svaret var at de vet ikke når de får varen inn og jeg fikk refundert beløpet. Mitt inntrykk av Dustin Home er fra da av at dette er en søppelbutikk.

Anonymkode: f58ec...bdd

Skrevet
Okapi skrev (1 minutt siden):

Var jo en liten håndfull butikken som la ut flere for salg da. En kamerat av meg fikk en fra Elkjøp.

Joda men har hørt så mange som klager på NetOnNet og levering at jeg trodde ikke de hadde lagt ut noen flere for salg nå i nov/des.

Skrevet (endret)
1 hour ago, MrOptimist said:

Da er egentlig bare spørsmålet, legge ut på finn eller julegave til unga :)

Veldig fornøyd med netonnet nå.

n2o.jpg

Endret av M71
Skrevet
MrOptimist skrev (1 time siden):

Det eneste som er sensasjonelt med det er jo at butikken har tatt såpass lang tid før de sendte. Flere nettsteder la ut konsoller til salg på releasedatoen og sendte de ut temmelig raskt. Elkjøp, Power og CDON (og Coop ?) solgte noen flere konsoller i etterkant som var forventet inn på lager i desember. 

Anonymkode: be285...b2d

Skrevet
M71 skrev (33 minutter siden):

Da er egentlig bare spørsmålet, legge ut på finn eller julegave til unga :)

Veldig fornøyd med netonnet nå.

n2o.jpg

Legg den ut på Finn slik som hundrevis av andre, så går prisene (enda mer) ned for de som faktisk vil ha den. Tviler på at folk faktisk får de prisene som de ligger annonsert til nå. 

Anonymkode: be285...b2d

Skrevet

Kan man få en gratis ps5 s¨er jo det aldri å forakte.

Uansett, jeg håper flest mulig som har bestilt får den fortest mulig, om det er dustinhome eller andre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...