AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #21 Skrevet 14. november 2020 Her er mailen jeg fikk. Anonymkode: a1ade...850
Gjest Skrevet 14. november 2020 #22 Skrevet 14. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror jeg vet dette bedre enn deg. Anonymkode: dbd1b...3d7 Vet du hva? Det gjør du nok ikke. Du kommer bare med flyktig informasjon om at du har "innsideinformasjon". Jeg viser til informasjon som har vært gitt til media i flere måneder. Om man skal få en konsoll fra Dustinhome på lanseringsdato, så må man ha bestilt i september. Man får ikke før langt uti 2021 om man bestilte denne uken.
Gjest Skrevet 14. november 2020 #23 Skrevet 14. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Her er mailen jeg fikk. Anonymkode: a1ade...850 Hva mener du vi skal lese ut i fra denne?
M71 Skrevet 15. november 2020 #24 Skrevet 15. november 2020 Tidligst 18/11-20, står ikke noe om senest.... 😄
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #25 Skrevet 15. november 2020 20 timer siden, Klagenfurt skrev: Vet du hva? Det gjør du nok ikke. Du kommer bare med flyktig informasjon om at du har "innsideinformasjon". Jeg viser til informasjon som har vært gitt til media i flere måneder. Om man skal få en konsoll fra Dustinhome på lanseringsdato, så må man ha bestilt i september. Man får ikke før langt uti 2021 om man bestilte denne uken. Hva du mener om saken er ikke så nøye for meg. Jeg sier bare det jeg vet. Det blir nok tydelig når maskinen slippes. Anonymkode: dbd1b...3d7
AnonymBruker Skrevet 15. november 2020 #26 Skrevet 15. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Hva du mener om saken er ikke så nøye for meg. Jeg sier bare det jeg vet. Det blir nok tydelig når maskinen slippes. Anonymkode: dbd1b...3d7 Du mener altså å vite at Dustin ikke får levert sine varer fra Nordisk Film? Anonymkode: 4f449...857
Gjest Skrevet 16. november 2020 #27 Skrevet 16. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva du mener om saken er ikke så nøye for meg. Jeg sier bare det jeg vet. Det blir nok tydelig når maskinen slippes. Anonymkode: dbd1b...3d7 Hvorfor later du som om Dustinhome har en annen leverandør enn Nordisk Film?
Gjest Skrevet 16. november 2020 #28 Skrevet 16. november 2020 Fikk forøvrig svar fra kundeservice hos Dustinhome nå - om jeg bestiller nå så får jeg ikke før neste år.
Okapi Skrevet 16. november 2020 #29 Skrevet 16. november 2020 8 hours ago, Klagenfurt said: Hvorfor later du som om Dustinhome har en annen leverandør enn Nordisk Film? Er noen rare folk på fora av og til. Sannsynligvis har han (er nesten garantert en han) bare misforstått, men av en eller annen grunn er det så skamfullt at han må insistere på alternative fakta heller enn å bare akseptere virkeligheten. Blir litt som Trump, antar jeg. Også det der med "kjenner folk som jobber der" da. Husker det fra barneskolen, argumenter av typen "onkelen min jobber for Nintendo, så jeg vet bedre enn deg". 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #30 Skrevet 16. november 2020 På 14.11.2020 den 17.18, Klagenfurt skrev: De har muligens på lager til de som har forhåndsbestilt for lenge siden. De har ikke på lager til de som bestilte denne uken. Fordi alle aktørene i Norge får fra den samme importøren - Nordisk Film. Som sagt, jeg har fulgt denne situasjonen i månedsvis nå. Da lyver vedkommende til deg, eller du har ikke forstått hva vedkommende sa. Nei, de har samme leverandør - Nordisk Film - som er Sonys samarbeidspartner i Norge. Og når de har samme leverandør, så kan ikke den ene sende ut konsoll som er bestilt denne uken på lanseringsdag og den andre sende ut i mai når det er bestilt i august. Har du aldri hørt om parallelimport? selvfølgelig kan de ha en annen leverandør 🤦♀️ Anonymkode: 4d862...f53 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #31 Skrevet 16. november 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Du mener altså å vite at Dustin ikke får levert sine varer fra Nordisk Film? Anonymkode: 4f449...857 Dustin har lagre i flere land. Anonymkode: dbd1b...3d7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #32 Skrevet 16. november 2020 13 minutter siden, Okapi skrev: Er noen rare folk på fora av og til. Sannsynligvis har han (er nesten garantert en han) bare misforstått, men av en eller annen grunn er det så skamfullt at han må insistere på alternative fakta heller enn å bare akseptere virkeligheten. Blir litt som Trump, antar jeg. Også det der med "kjenner folk som jobber der" da. Husker det fra barneskolen, argumenter av typen "onkelen min jobber for Nintendo, så jeg vet bedre enn deg". Uffda, her var det mye tull ute og gikk. Anonymkode: dbd1b...3d7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #33 Skrevet 16. november 2020 1 time siden, Klagenfurt skrev: Fikk forøvrig svar fra kundeservice hos Dustinhome nå - om jeg bestiller nå så får jeg ikke før neste år. Selvsagt gjorde du det. Jeg har sagt mitt her og ser ikke poenget med å fortsette å debattere noe jeg vet og dere ikke vet. Anonymkode: dbd1b...3d7
Gjest Skrevet 16. november 2020 #34 Skrevet 16. november 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du aldri hørt om parallelimport? selvfølgelig kan de ha en annen leverandør 🤦♀️ Anonymkode: 4d862...f53 Det er ikke parallellimport av PS5 ved lansering. Det er bare Nordisk Film som tar inn til Norge. Det er massivt underskudd på konsoller i verden allerede. 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dustin har lagre i flere land. Anonymkode: dbd1b...3d7 Tror du etterspørselen er lavere i andre europeiske land enn i Norge? 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt gjorde du det. Jeg har sagt mitt her og ser ikke poenget med å fortsette å debattere noe jeg vet og dere ikke vet. Anonymkode: dbd1b...3d7 Så du anfører at Dustinhome sin kundeservice lyver, mens jeg skal stole på noen som bruker AB på KG?
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #35 Skrevet 16. november 2020 20 minutter siden, Klagenfurt skrev: Det er ikke parallellimport av PS5 ved lansering. Det er bare Nordisk Film som tar inn til Norge. Det er massivt underskudd på konsoller i verden allerede. Tror du etterspørselen er lavere i andre europeiske land enn i Norge? Så du anfører at Dustinhome sin kundeservice lyver, mens jeg skal stole på noen som bruker AB på KG? Som sagt hjelper det ikke å gneldre mer. Du får se når salget starter og komme tilbake og beklage da. Anonymkode: dbd1b...3d7
Gjest Skrevet 16. november 2020 #36 Skrevet 16. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som sagt hjelper det ikke å gneldre mer. Du får se når salget starter og komme tilbake og beklage da. Anonymkode: dbd1b...3d7 Skal jeg beklage for at du lyver? Du har ikke kommet med noe dokumenterbar informasjon. Det har jeg.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2020 #37 Skrevet 16. november 2020 Dette blir spennende 😄 Anonymkode: c9e99...b2f
appelsinjuice Skrevet 19. november 2020 #38 Skrevet 19. november 2020 Ikke så veldig spennende kanskje; PS5 som ble bestilt da tråden ble startet er restnotert. Ikke så veldig overraskende, altså 1
appelsinjuice Skrevet 19. november 2020 #39 Skrevet 19. november 2020 (endret) Sånn, der kan vi legge den ballen død. Blir 2021: Endret 19. november 2020 av appelsinjuice Sladd 4
Gjest Skrevet 19. november 2020 #40 Skrevet 19. november 2020 På 16.11.2020 den 12.03, AnonymBruker skrev: Som sagt hjelper det ikke å gneldre mer. Du får se når salget starter og komme tilbake og beklage da. Anonymkode: dbd1b...3d7 Hva sa du jeg skulle beklage?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå