Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Playstation 5 - Dustinhome

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Forhåndsbestilte nettopp en ps5 fra nettsiden Dustinhome.no. Er det noen som har erfaring med denne nettsiden? 

Anonymkode: a1ade...850

Skrevet

Har handle herfra 2-3 ganger siden 2017

Tidligere mener jeg det bare var dustin, men nå kan det se ut som de har delt i en for firma og en for privat.

Jeg ville ikke hatt betenkeligheter, men om du har forhåndsbestilt har du vel ikke betalt enda?

Skrevet

19 minutter siden, ekkoet skrev:

Har handle herfra 2-3 ganger siden 2017

Tidligere mener jeg det bare var dustin, men nå kan det se ut som de har delt i en for firma og en for privat.

Jeg ville ikke hatt betenkeligheter, men om du har forhåndsbestilt har du vel ikke betalt enda?

Jo, kontoen min har blitt trukket 

Skrevet

Helt trygt å handle på dustin. Har handlet der flere ganger selv også. 

Bare vær obs på at du mest trolig ikke vil få ps5 før langt uti neste år. 

Anonymkode: 15585...d14

• Liker 1
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som det skrives over, med så lang og usikker leveringstid som det er, så hadde jeg ikke trodd de trakk nå for noe som ligger så langt frem i tid. Men er det gjort så er det gjort, du kan vel alltids bruke angrerett om du får kalde føtter.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt trygt å handle på dustin. Har handlet der flere ganger selv også. 

Bare vær obs på at du mest trolig ikke vil få ps5 før langt uti neste år. 

Anonymkode: 15585...d14

Dustin har på lager.

Anonymkode: dbd1b...3d7

Skrevet

Det er jo sykt. Du får den ikke før til sommeren.

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dustin har på lager.

Nei, det har de ikke. De som Dustin evt. måtte ha på lager nå er forbeholdt de som har forhåndsbestilt for lenge siden. Jeg bestilte fra Komplett i august og ligger an til å få i mai.

Skrevet

Ts her! Dustin samarbeider visstnok med en leverandør, så de får ps5 kontinuerlig - står i kø for forhåndsbestilling, så tror ikke jeg må vente helt til våren for å få den.

Skrevet

Ts her! Dustin samarbeider visstnok med en leverandør, så de får ps5 kontinuerlig - står i kø for forhåndsbestilling, så tror ikke jeg må vente helt til våren for å få den.

De får fra den samme leverandøren som alle andre aktører på markedet - Nordisk Film. Om du bestilte i dag, så må du vente til sommeren med å få den fra butikk ut i fra dagens prognoser.

Jeg har fulgt med på denne situasjonen siden i sommer fordi jeg har blitt lurt av Komplett.no til å tro at jeg skulle få en konsoll rundt lanseringsdato.

Hvem er det som påstår at du får PS5 raskere?

Skrevet
4 timer siden, Klagenfurt skrev:

De får fra den samme leverandøren som alle andre aktører på markedet - Nordisk Film. Om du bestilte i dag, så må du vente til sommeren med å få den fra butikk ut i fra dagens prognoser.

Jeg har fulgt med på denne situasjonen siden i sommer fordi jeg har blitt lurt av Komplett.no til å tro at jeg skulle få en konsoll rundt lanseringsdato.

Hvem er det som påstår at du får PS5 raskere?

Vi vet med sikkerhet at Dustin har på lager.

Skrevet
11 hours ago, Klagenfurt said:

Det er jo sykt. Du får den ikke før til sommeren.

Nei, det har de ikke. De som Dustin evt. måtte ha på lager nå er forbeholdt de som har forhåndsbestilt for lenge siden. Jeg bestilte fra Komplett i august og ligger an til å få i mai.

Dustin er jo på ingen måte komplett, hvordan trekker du denne slutningen?

Anonymkode: 8aebc...545

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du det? :klo: På nettsidene deres står det jo at leveringsdato er usikker ? 

Bestilte selv fra Komplett for lenge siden og leveringsdatoen er i mai. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, appelsinjuice skrev:

Hvordan kan du det? :klo: På nettsidene deres står det jo at leveringsdato er usikker ? 

Pga at jeg kjenner folk som jobber der.

Skrevet
1 minutt siden, appelsinjuice said:

Enda en som blander Dustin og Komplett - de er to vidt forskjellige butikker, og har svært sannsynlig også vidt forskjellige leverandører. Komplett er på ingen måte kjent for å gjøre alt for kundene - alt for å tjene penger, da er vi over på en annen sak. Hvorfor er det slik at folk antar at om komplett ikke kan levere før mai, så kan ikke dustin det heller? 

• Liker 1
Skrevet

Tråden oppleves vel mer som forsøk på  ‘skjult’ reklame for Dustin, enn et reelt spørsmål....

Anonymkode: 86436...4ce

• Liker 4
Annonse
Skrevet

Kan nok være skjult reklame for å si det slik, men jeg hivde nå inn en bestilling :) 

Legger merke til "tidligst sendingsdato...." så garantert senere enn oppgitt. Uansett, aldri hatt noen problemer med å returnere varer der tidligere.

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tråden oppleves vel mer som forsøk på  ‘skjult’ reklame for Dustin, enn et reelt spørsmål....

Anonymkode: 86436...4ce

En kan da spørre seg om eierne til Dustin sitter på KG og bare venter på at det skal komme et innegg de kan hive seg på?

Klart det.

Skrevet

Handla der ca 1000 ganger

jevnt over fornøyd

Anonymkode: 9fb91...ffc

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

De har muligens på lager til de som har forhåndsbestilt for lenge siden. De har ikke på lager til de som bestilte denne uken.

Dustin er jo på ingen måte komplett, hvordan trekker du denne slutningen?

Fordi alle aktørene i Norge får fra den samme importøren - Nordisk Film. Som sagt, jeg har fulgt denne situasjonen i månedsvis nå. 

Pga at jeg kjenner folk som jobber der.

Da lyver vedkommende til deg, eller du har ikke forstått hva vedkommende sa.

Enda en som blander Dustin og Komplett - de er to vidt forskjellige butikker, og har svært sannsynlig også vidt forskjellige leverandører. Komplett er på ingen måte kjent for å gjøre alt for kundene - alt for å tjene penger, da er vi over på en annen sak. Hvorfor er det slik at folk antar at om komplett ikke kan levere før mai, så kan ikke dustin det heller? 

Nei, de har samme leverandør - Nordisk Film - som er Sonys samarbeidspartner i Norge. Og når de har samme leverandør, så kan ikke den ene sende ut konsoll som er bestilt denne uken på lanseringsdag og den andre sende ut i mai når det er bestilt i august.

Skrevet
4 timer siden, Klagenfurt skrev:

De har muligens på lager til de som har forhåndsbestilt for lenge siden. De har ikke på lager til de som bestilte denne uken.

Fordi alle aktørene i Norge får fra den samme importøren - Nordisk Film. Som sagt, jeg har fulgt denne situasjonen i månedsvis nå. 

Da lyver vedkommende til deg, eller du har ikke forstått hva vedkommende sa.

Nei, de har samme leverandør - Nordisk Film - som er Sonys samarbeidspartner i Norge. Og når de har samme leverandør, så kan ikke den ene sende ut konsoll som er bestilt denne uken på lanseringsdag og den andre sende ut i mai når det er bestilt i august.

Jeg tror jeg vet dette bedre enn deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...