Gå til innhold

Sparkesykkel til en som snart blir 10...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han ønsker seg ny sparkesykkel til jul men har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe, håper noen har kan anbefale noen...  :) 

Anonymkode: fc582...9e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler triksesparkesykkel. 

Anonymkode: c2ece...381

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anbefaler triksesparkesykkel. 

Tror faktisk det er en trikesparkesykkel han ønsker seg, de er en gjeng som øver seg på slik for tiden.. 😄 Har du en spesiell du anbefaler? Og de kan vel brukes til å sparke på og, altså like godt fremkostmiddel eller er det en forskjell?

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk det er en trikesparkesykkel han ønsker seg, de er en gjeng som øver seg på slik for tiden.. 😄 Har du en spesiell du anbefaler? Og de kan vel brukes til å sparke på og, altså like godt fremkostmiddel eller er det en forskjell?

Husker ikke hvilket merke unga mine har, men noe med Mgxp eller noe ingen duren. Må nok gi 1500-2000kr for en med kvalitet. Alle vennene deres bruker også triksesparkesykler også som fremkomstmiddel. Sånne sammenleggbare osv er for jenter og mindre hehe 

Skrevet

Sjekk ut skatepro.no Har handlet sparkesykler derifra... de har flere kule

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Husker ikke hvilket merke unga mine har, men noe med Mgxp eller noe ingen duren. Må nok gi 1500-2000kr for en med kvalitet. Alle vennene deres bruker også triksesparkesykler også som fremkomstmiddel. Sånne sammenleggbare osv er for jenter og mindre hehe 

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjekk ut skatepro.no Har handlet sparkesykler derifra... de har flere kule

Flott tusen takk for svar... Stakkaren min har jo bare en gammel sammenleggbar 🤦‍♀️😄 Men for å unnskylde meg selv litt så har han hatt et par år nå der bare sykkel har vært greia så derfor vi ikke har oppdatert sparkesykkelen... :P 

Skrevet

Høre med foreldrene til de han er med hva de har, kanskje noen tips der.

Skrevet
43 minutter siden, ekkoet skrev:

Høre med foreldrene til de han er med hva de har, kanskje noen tips der.

Nei, det har de nok ikke. De vet ikke en gang at ungene holder på med sparkesykkel. Spurte faren til han ene skjønner du men han visste ikke at de hadde holdt på med sparkesykkel de siste ukene.. Og han andre har en gammel en som min har så lite vits der.

Skrevet

Kan legge til at sparkesykling er veldig populært her vi bor om dagen, og unga har mange venner. Alle har triksespart, unntatt 1 og han ønsker seg triksesykkel til jul. Han har en annen type nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...