Gå til innhold

Hva ønsker din 8-åring (gutt) seg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva slags kalender får han?

Anonymkode: 28b20...0df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer selv om jeg har jente, siden hun liker det som er typisk ''gutteleker'' (et ord jeg aldeles ikke liker 😛 ). Hun får pokemonkalender med små figurer, og til jul får hun en pokemonfigur hun har ønsket seg lenge (kjøpte på ebay for altfor mye penger for en SÅ liten figur :lol: ) og Minecraft sengesett. Hun ønsker seg i tillegg dinosaurplaymo, pokemonkort og dinosaurklokke.

• Liker 1
Skrevet

Ønsker seg super Mario -lego og penger til bærbar PC, VR-briller og bøker. 

Får pakkekalender med ulike bøker, truser, sokker, legobokser delt opp i mindre pakker, flaxlodd og godis. Prøver å gi ting som enten er bruksting eller leker som ikke går i stykker. 

Anonymkode: ffd3d...aa2

Skrevet

Min er 9, men ønsker seg Lego, spill og tilbehør til spill, Nerf, hettegensere og speiderutstyr. Han og søsknene får hjemmelaget pakkekalender. 

Skrevet

Ønsker seg minecraft Lego, nintendospill, Pokemonkort, bøker og samlefigurer. Kalenderen i år blir en samlefigur hver dag (sånne små som man maler selv og bruker i spill). 

Anonymkode: cd505...077

Skrevet

Min ønsker seg som alltid: ekte verktøy🤣

Anonymkode: 3bb86...7e1

Skrevet

Oreo kalender. 

Klær og spillkontroller/joystick er de viktigste ønskene. 

Skrevet

Han ønsker seg Lego, utstyr til idrettene han driver med, supportereffekter fra lagene han synes har fine drakter, spill til Nintendo Switch (og PS5 fordi han er rimelig sikker på at det kommer en i hus snart 😛) og lommekniv.

Anonymkode: 03ee8...00a

Skrevet

Playstation.

Anonymkode: 3404e...8fd

Skrevet

Telt, oppblåsbar liggeunderlag, lykt å ha i telt, "polaroid" kamera som det kommer ut bilder med en gang, eksperiment sett, gavekort på apple store.

Anonymkode: 3da2a...51f

Skrevet

Nerf-pistol, elektronisk bilbane, fotballdrakt. 

Anonymkode: 7bbb5...cbf

Skrevet

Han vet ikke hva han vil ja til jul 

Anonymkode: 9b166...14b

Skrevet

Og alt som har med Neerf, selv om han har mye av det fra før.

Anonymkode: 3bb86...7e1

Skrevet

Han ønsker seg Detektivbyrå nr 2 koffert, fjernstyrt robot/dinosaur, lego... 

han deler pakkekalender med søsknene sine og har en tikroners sjokoladekalender i tillegg.

Skrevet

Pokemon-kalender.

Blir Nintendo Switch her i år (han er 7 og 1/2 år), blinkesko til gymmen, en stor Bulbasaur figur, boka av Victor Solberg og Ninjago kostyme.

Anonymkode: 801f4...acf

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Pokemon-kalender.

Blir Nintendo Switch her i år (han er 7 og 1/2 år), blinkesko til gymmen, en stor Bulbasaur figur, boka av Victor Solberg og Ninjago kostyme.

Sotberg*

Skrevet

Får fotballutstyr i julegave (drakt med navn og klunnligo, nye keeperhansker) pluss noe småtteri: ufo-drone, batikksett med maling og to hvite t-skjorter. Og det nye fifa-spillet til ps4,

Anonymkode: 88d33...f76

Skrevet

Han ønsker seg:

Hodelykt, spikkekniv, Pokémon-kort, Pokémon shield og Pokémon sword (spill til Switch), minecraft-Lego, gavekort på Playstation store 

Anonymkode: 9962d...ee6

Skrevet

Min ønsker seg Lego technic og radiostyrt bil. Får legokalender til advent. 

Anonymkode: c6b30...64a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...