AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Blødde 1,6 l etter første fødsel fordi livmora ikke trakk seg sammen av seg selv. Opplevde det som veldig traumatisk med alt som skjedde. Masse leger, pleiere, drypp, sprøyter etc og lite informasjonen underveis. I tillegg var dette en styrtfødsel. Nå er barnet 2 år og vi ønsker en til. Men jeg vet ikke om jeg tørr. Er livredd for at det skal skje igjen, og at det skal gå enda fortere 2. gang. Tenk om jeg ikke rekker sykehuset.. Dere som har opplevd det samme (enten styrtfødsel eller blødning). Hvordan var fødsel nr 2? Gikk det bra eller skjedde det samme? Anonymkode: 17a71...782
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Fødsel nr 1: 9 timer Fødsel nr. 2: 40 minutter (langs veien) Fødsel nr.3: 3 timer Alle mine fødsler har startet med vannavgang, så med fødsel nr 3 dro vi umiddelbart til sykehuset. Men det skal sies, fødsel nr 2 var faktisk den beste (smertemessig). Tror det gikk så fort at kroppen ikke helt reagerte på smerten. Men nå hadde ikke jeg det blodtapet på noen av de da.. Anonymkode: aba34...e33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå