Gå til innhold

jente om ikke vil pynte seg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med en pen jumpsuit? Det finnes mange fine varianter.

Ellers tenker jeg det er ok å skille mellom hverdagsklær og festklær, men at det ikke nødvendigvis må innebære kjole. Finbukse+bluse, jumpsuit, skjørt, fin shorts eller til og med dress. 😊

Skrevet

Mine døtre har gått gjennom slik faser , hvor de ikke pyntet seg på flere år.  De kunne ha på seg litt penere tøy når de måtte være med, men i bukse ,  ellers ønsket de helst å unngå selskaper. Det går over . De er nå store ungdommer men pynter seg på sin måte , sjelden de går i kjoler/ skjørt 

Anonymkode: f2e5b...231

Skrevet

I visse tilstelninger må man pynte seg, sånn er det bare. Hva man velger å ha på er derimot valgfritt, penbukse, buksedress, skjørt, kjole, topp, skjorte, whatever, men fint må det være. 

Jeg er 35 og vil også heller daffe rundt i joggebuksa hjemme enn å dra på meg finstasen og et smil og dra i selskap. Men som et menneske i denne verden er det visse ting man må, og det er greit å lære seg det først som sist. 

Anonymkode: d42af...0c7

Skrevet

må svare her.. Altså.. kjole tvinger jeg hun ikke til.. vi dro på hm. hun fikk velge selv, prøve og vi avtalte at hun skulle bruke det i selskaper fremover. så kom selskapet og hun nektet... Da ble det flaut...

Anonymkode: 00638...e9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...