Lillfrid Skrevet 17. november 2020 #41 Skrevet 17. november 2020 Hva med en pen jumpsuit? Det finnes mange fine varianter. Ellers tenker jeg det er ok å skille mellom hverdagsklær og festklær, men at det ikke nødvendigvis må innebære kjole. Finbukse+bluse, jumpsuit, skjørt, fin shorts eller til og med dress. 😊
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #42 Skrevet 18. november 2020 Mine døtre har gått gjennom slik faser , hvor de ikke pyntet seg på flere år. De kunne ha på seg litt penere tøy når de måtte være med, men i bukse , ellers ønsket de helst å unngå selskaper. Det går over . De er nå store ungdommer men pynter seg på sin måte , sjelden de går i kjoler/ skjørt Anonymkode: f2e5b...231
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #43 Skrevet 18. november 2020 I visse tilstelninger må man pynte seg, sånn er det bare. Hva man velger å ha på er derimot valgfritt, penbukse, buksedress, skjørt, kjole, topp, skjorte, whatever, men fint må det være. Jeg er 35 og vil også heller daffe rundt i joggebuksa hjemme enn å dra på meg finstasen og et smil og dra i selskap. Men som et menneske i denne verden er det visse ting man må, og det er greit å lære seg det først som sist. Anonymkode: d42af...0c7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2020 #44 Skrevet 18. november 2020 må svare her.. Altså.. kjole tvinger jeg hun ikke til.. vi dro på hm. hun fikk velge selv, prøve og vi avtalte at hun skulle bruke det i selskaper fremover. så kom selskapet og hun nektet... Da ble det flaut... Anonymkode: 00638...e9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå