AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Hun har hatt en uke nå der hun BARE skal være med meg. Til og med i barnehagen hadde hun skreket. Hun gråt når jeg gikk i dag. Kommer vi hjem så er det full kaos og skriking om JEG ikke bærer på henne. I går skrek hun i 1 time da pappaen hadde hentet henne og hun kom hjem, og jeg ikke var hjemme. Med en gang jeg kom hjem så stoppet hun. Far tar det veldig tungt og blir rett og slett småsur. Jeg prøver å forklare at det kanskje er en del av utviklingen? At det kommer til å få opp og ned. Andre som har hatt det sånn plutselig? Anonymkode: 90983...338
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Det er helt, dønn normalt. Og det går i bølger, og kan skifte på en dag. Plutselig er det bare Pappa pappa pappa. Vår har svingt frem og tilbake, noen ganger er alt bare Mamma, men så er det plutselig bare Pappa, og så er det bare Mamma igjen. Nå er han i en periode hvor bare Pappa skal leke, jeg får beskjed om å gå vekk, og han fysisk dytter meg og blir sint om jeg prøver være med i leken. Mens når han skal legge seg, er det Pappaen som får samme behandling, da er det kun Mamma han vil ha.. Anonymkode: 1ffeb...d7f
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Slike perioder tror jeg er veldig vanlig 😊 Ville nok ikke bekymret meg når dette bare har vart i én uke. Kanskje spør om råd på helsestasjonen om situasjonen ikke er bedre om noen måneder. Anonymkode: 5233d...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå