Gå til innhold

Balder sofa (Møbelringen) - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vurderer en Balder hjørnesofa fra Møbelringen, se bildet under.

Er klar over at dette er en billigvariant, men det er det budsjettet strekker til foreløpig.

Noen som har erfaring, og om denne er et bedre alternativ enn for eksempel en ikea-sofa i samme prisklasse?

Hører mye dårlig om kundeservice i Møbelringen dersom man oppdager feil eller problemer med varene i ettertid - her er jo ikea my bedre og godtar retur lettere.

Takk for alle tilbakemeldinger! :)

https://www.mobelringen.no/balder-hjornesofa

F8DDC71E-5121-4820-990B-093EAFF7944D.png

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare prøvesittet i den i butikk og ble overrasket over at jeg syntes den var god å sitte i. Har dessverre ingen brukserfaring. 

Anonymkode: 0e4f4...348

• Liker 1
Skrevet

Jeg har Balder-sofa. Bare hatt den siden mars men er hvertfall veldig fornøyd. Og spesielt til prisen. Litt hard sånn med en gang, men mykner etterhvert og er veldig god syns jeg 😀 Jeg har hjørne uten sjeselong da, men de er vel like i puter osv. 

Anonymkode: 60e11...be9

• Liker 1
Skrevet

Helt topp! Takk for tilbakemelding 😉 tror vi går for den... ☺️

Skrevet

Kan ikke si noe om sofaen, men opplevd elendig kundeservice fra dem. Så innstill dere på måneder med krangling om noe går galt :P

Skrevet

Jeg har Balder hjørnesofa uten sjeselong. Hatt den i et og et halvt år og er veldig fornøyd!

Da jeg fikk sofaen var to av skruene skjeve og umulig å få satt i. Kontaktet kundeservice som sendte nye skruer umiddelbart.

Anonymkode: 170dd...57a

Skrevet

Og kvaliteten er bedre enn IKEA-sofaer i samme prisklasse :)

Anonymkode: 170dd...57a

• 2 år senere...
Skrevet (endret)

Løst sak 

Endret av Likka

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...