Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Renselsen har pågått frem til nå omtrent, men i går kom det masse friskt og rødt blod. Det samme i dag. Lurer på om det kan være mensen? Har dog ikke menssmerter.. kanskje litt murring men ikke i nærheten av sånn jeg husker det. Jeg fullammer så trodde det tok lang tid før mensen skulle komme.. andre som har opplevd dette eller kan det være renselsen? Er snakk om mye friskt blod som sagt akkurat som ved første/andre dag med mensen..🤔

Anonymkode: 970c0...aee

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også vært noe svimmel disse dagene, har ikke vært det tidligere under mensen. Kan "symptomene" på mensen endre seg etter man har født? :)

Skrevet

Jeg fikk tilbake mensen etter 8uker 🙄 fullammet jeg også så ble litt små snurt 🤣 men jeg startet på p piller ved 6uker, mulig det var det som satte igang mensen så tidlig. 

Skrevet

Jeg fikk mensen 6 uker etter fødsel med begge mine barn - sykt irriterende😅

Anonymkode: 3791b...4bd

Skrevet

Takk for svar dere! :)

Hvordan visste dere at det var mensen og ikke renselsen? Hadde dere menssmerter? Var det noe som var annerledes i forhold til før du bie gravid?

vet ikke om jeg skal anta det er mensen eller bekymre meg for om det er noe galt siden det er såpass friskt å mye blod.. 

Etter p-pille slutt kom jeg rett i syklus og ble gravid på første forsøk. Så kanskje kroppen min "vil"  at jeg skal ha mensen?🙈

Skrevet

Jeg fikk det 5 uker etterpå.Var helt sikker på at det var blødning for det kom så mye.Fant ut at jeg skulle se det litt an,etter 5 dager ga det seg,og 4 uker etterpå kom det igjen🙈Så det var mensen.Hadde mindre smerter,men mer blødning de 3 første gangene etterpå.

Skrevet

Tror jeg hadde kontakta lege eller jordmor for å forsikre meg om at ikke noe var galt med masse friskt blod. Renselsen min tok ca 4 uker. Fikk mensen 3 mnd etter fødsel, selv om jeg fullammet.

Litt raet om det går rwtt fra renselse til mens, men det kan vel skje.

Anonymkode: f2a9b...88a

Skrevet

Sikkert bare rester av renselsen. Det er vanlig at det stopper litt opp og så begynner igjen.

Anonymkode: 0be33...6b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...