Gå til innhold

Sjansespill med klementiner

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Off avokadoene. Jeg tok feil, og kjøpte "straks moden - etter en dag eller to på benken". De er modne i FEM MINUTTER på en tid jeg mest sannsynlig ikke er hjemme og så må de kastes. 

Jeg elsker hjemmelaget guacamole, men når det skal koste 39 kr for én avokado som mest sannsynlig ikke funker, da gidder jeg ikke. Det blir heller den ertestuingen fra Santa Maria.. 

Hvordan ser du det på stilkklumpen? 

Anonymkode: b0b8d...b2b

Hvis klementinen har tykt skall ser du at det er en liten dump der stilken har vært. Det er vanskelig å forklare, du får prøve deg frem. Nå i disse dager skal man jo ikke kjenne på frukt, men ta på deg en hanske eller vreng en plastikkpose over hånda. Kjenn forsiktig, den skal være passe fast og ikke for hard. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri opplevd å kjøpe en dårlig first price klementin. Kjøper de 1kg nettene. Og det er så genialt at det ikke er steiner i de. Coop sine klementiner varierer veldig da 

Anonymkode: 30f75...e06

Skrevet

Jeg tar alltid de harde oransje, ikke de som er lyse. Føler de er skikkelig gode i begynnelsen av sesongen, og på slutten er de ekle, myke og smaker nesten halvråtne.

Anonymkode: f2e99...f37

Skrevet

Jeg finner ikke Cevita sine noe sted? Ikke kommet enda?  De pleier å være de beste synes jeg 😊

Anonymkode: 36ebc...aec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...