Cassiopeia Skrevet 5. august 2005 #21 Skrevet 5. august 2005 Tenk så tynn man kan bli mens man holder på! ←
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 5. august 2005 #22 Skrevet 5. august 2005 Det virker da ganske poengløst da man kan bruke et tau eller noe til å knytte med?
Superlammet Skrevet 5. august 2005 #23 Skrevet 5. august 2005 Absolutt ikke poengløst! For noen holder det ikke å bare bli bundet, men de lengter etter hva som kalles "mumifisering", altså at de får en slags heldekkende bondage for å kalle det det.. Man kan bruke mange andre ting enn plastfolie, men sistnevnte er lett å få tak i samt en smule billigere enn alternativene.
Gjest gotthard Skrevet 7. august 2005 #24 Skrevet 7. august 2005 har ikke sex jeg , hverken med eller uten folie :icon_frown:
Gjest Hel Skrevet 7. august 2005 #25 Skrevet 7. august 2005 For noen holder det ikke å bare bli bundet, men de lengter etter hva som kalles "mumifisering", altså at de får en slags heldekkende bondage for å kalle det det.. ←
Gjest filosofia Skrevet 7. august 2005 #26 Skrevet 7. august 2005 Herreguuuuuuuud for en tråd!!! *skrattler* PLASTFOLIE??! Mumifisering?!...slepp meg uuuuuut.... :grine2: Ser for meg fjeset på gubben om jeg foreslår noe slikt.... *dævver* Nnnnnnghh....hver sin løst sa presten og drakk mens de andre sloss!
Gjest Gjest Skrevet 7. august 2005 #27 Skrevet 7. august 2005 unnskyld, men jeg ler meg snart ihjel her! Ang. plastfolie... tror jeg bare hadde ledd jeg. hadde aldri funket for meg
Gjest Gjest Skrevet 17. september 2005 #28 Skrevet 17. september 2005 Hmmm, bli slikket med plastfolie på musa hørtes faktisk litt pirrende ut.. Det å vita at mannen er nær, men ikke helt inntil.. Må prøves!... *Roper på mannen*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå