AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Noen andre som har hatt dette? På ul i uke 28 ble babyen målt til +17%, og mengden fostervann tilsvarer moderat grad av polyhydramnion. Jeg er veldig redd for at babyen skal være syk, selv om alle organer ser ok ut. Det er kanskje ikke alt som kan oppdages på ul? Anonymkode: 95f8c...de8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Jeg hadde mye mer fostervann enn normalt, men det ble ikke oppdaget før vannet ble tatt, selv om jeg hadde ul annenhver uke pga svangerskapsdiabetes. Barnet var mindre enn estimert, og er helt friskt. Anonymkode: af4e6...a0e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Jeg hadde også mye fostervann! Oppdaget eet først når vannet gikk. Var på ultralyd dagen før fødsel hvor de fant normal mengde, så man må nok ta det med en liten klype salt. Anonymkode: 66c56...fa8
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Ble oppdaget mye fostervann på OUL her, så hadde en ekstra UL seinere, uke 28 mener jeg? Ble ikke funnet noe annet avvik da. Baby født til termin med 3800 gram i vekt, helt frisk og perfekt Anonymkode: 51ade...68c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå