AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #1 Skrevet 13. november 2020 Jeg fyller rundt tall og ville feire.. Plannen var først å ha en fest men pga covid 19, følges restriksjoner og planlagt en middag og spillkveld med få venner.. Fikk brått en melding av hun ene som er invitert.. " Hei vil du bli med oss ( personer jeg ikke kjenner ) på julebord også dato. Det er datoen jeg skal feire bursdagen.. Dette er den eneste venninen jeg har i denne byen, hvor vi begge bor og vi har vel egentlig vært " bestevenninner " Jeg svarte at det er da jeg skal feire bursdagen, som du også er invitert i.. Fikk til svar at det hadde hun glemt og hun hadde så mye tanker og har det tøft.. Hun vet også veldig godt at jeg har hatt et tøft år, med en suicidal samboer, 200 timers jobb hver mnd osv osv.. ( Dette spør hun aldri om og alt vi snakker om når vi møtes er hun og hun og hun.. ) Jeg ble veldig skuffet men overreagerer jeg? Anonymkode: b1f03...e6a 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Jeg hadde nok tenkt at jeg ble invitert med på julebord kun så hun skulle hatt en unnskyldning for å ikke komme i bursdagen hvis jeg var i din situasjon Anonymkode: f9e1c...2ea 9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde nok tenkt at jeg ble invitert med på julebord kun så hun skulle hatt en unnskyldning for å ikke komme i bursdagen hvis jeg var i din situasjon Anonymkode: f9e1c...2ea Ja jeg og.. Men er hun som arrangerer det julebordet.. Og veldig rart hun inviterer meg da hun ikke har gjort det den siste tiden. Anonymkode: b1f03...e6a 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Dump henne! Du fortjener bedre vennskap enn det der... Anonymkode: c32ce...6c4 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 Jeg synes du overreagerer. Det kan hende at hun har forvekslet datoen med en annen dato, eller rett og slett glemt det. Hukommelsessvikt kan komme hvis man sliter, eller har mye å tenke på. Hvis ikke jeg skriver opp ting i kalenderen min med en gang, kan jeg fort glemme avtaler/bursdager fordi jeg har 100 baller i luften hele tiden. 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dump henne! Du fortjener bedre vennskap enn det der... Anonymkode: c32ce...6c4 Dump henne faktisk🤣 Det er alt for lett å kutte ut vennskap for små fille ting. For en dårlig ide. Hva med å kommunisere sammen? Anonymkode: 881bf...2fb 9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Selv om du har hatt det stressende og tungt år, kan vell hun ha det også? Tviler sterkt på at dette var en psykopatisk måte å unngå din bursdag på. Kommer hun ikke, må hun fortsatt gi deg en grunn? Jeg tror nok heller hun er full av dårlig samvittighet. At hun glemte din bursdag og sender en slik melding, gjør hun ikke «fri» fra dine planer. Anonymkode: 766fe...79a 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Selv om du har hatt det stressende og tungt år, kan vell hun ha det også? Tviler sterkt på at dette var en psykopatisk måte å unngå din bursdag på. Kommer hun ikke, må hun fortsatt gi deg en grunn? Jeg tror nok heller hun er full av dårlig samvittighet. At hun glemte din bursdag og sender en slik melding, gjør hun ikke «fri» fra dine planer. Anonymkode: 766fe...79a Såklart kan hun hahatt et stressende år, det er jo det eneste som har vært samtaleemne.. Og jeg har stilt opp og vært der. Hun kommer jo ikke, for hun skal ha julebord og det er grunnen. Anonymkode: b1f03...e6a 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 Jeg tenker at det var en ærlig glipp. Det er fort gjort å gå surr i datoer. Spesielt i disse tider, når det er kaotisk, og planer gjerne blir flyttet rundt i hytt og gevær pga stadig skiftende korona-regler. Julebordet med teamet på jobben er flyttet fire ganger allerede, samme med andre avtaler jeg har. Anonymkode: ba9c0...075 6
Snabeltann Skrevet 13. november 2020 #9 Skrevet 13. november 2020 Om du bare skal ha liten bursdag med få personer, kan du ikke ha feiringen dagen før eller etter? Så drar du på julebord...men tenker det er litt rart med både julebord og bursdagsfeiringer i disse tider. 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at det var en ærlig glipp. Det er fort gjort å gå surr i datoer. Spesielt i disse tider, når det er kaotisk, og planer gjerne blir flyttet rundt i hytt og gevær pga stadig skiftende korona-regler. Julebordet med teamet på jobben er flyttet fire ganger allerede, samme med andre avtaler jeg har. Anonymkode: ba9c0...075 Det som er rart er at hun satt seg på "kanskje" på arrangementet for en uke siden. Anonymkode: b1f03...e6a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #11 Skrevet 13. november 2020 1 minutt siden, Snabeltann skrev: Om du bare skal ha liten bursdag med få personer, kan du ikke ha feiringen dagen før eller etter? Så drar du på julebord...men tenker det er litt rart med både julebord og bursdagsfeiringer i disse tider. Jeg har invitert 4 stk, på middag og spillkveld.. Ikke noe voldsomme greier mtp covid 19. Jeg har holdt meg hjemme eller mest på jobb under hele pandemien. Jeg vil ikke på dette julebordet da jeg ikke kjenner dem andre og ikke liker å dra på slike ting nå som det er covid, jeg vet at flere av dem har festet hver eneste helg og har møtt mange.. Anonymkode: b1f03...e6a
Snabeltann Skrevet 13. november 2020 #12 Skrevet 13. november 2020 Det skjønner jeg godt! Du er fornuftig men kanskje hun på en måte har valgt deg bort, anser de andre som bedre venner? Dårlig gjort, i såfall, dersom hun takket ja først til deg. Men da ville jeg ikke tvunget henne til å komme, hvis hun så tydelig har mer lyst til noe annet. Kos deg heller med de andre.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #13 Skrevet 13. november 2020 1 minutt siden, Snabeltann skrev: Det skjønner jeg godt! Du er fornuftig men kanskje hun på en måte har valgt deg bort, anser de andre som bedre venner? Dårlig gjort, i såfall, dersom hun takket ja først til deg. Men da ville jeg ikke tvunget henne til å komme, hvis hun så tydelig har mer lyst til noe annet. Kos deg heller med de andre. Ja, det er nok slik at hun heller vil være med dem. Det er jo ingen tvang å komme hit, men ble litt skuffet. Det er ikke første gangen hun har gjort slikt nå.. Jeg har blitt den som er bra nok om det er noe som trengs.. Jeg fikset jobb til henne, passer barn om det er fest osv.. Anonymkode: b1f03...e6a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #14 Skrevet 13. november 2020 Det er et stressende og vanskelig år for mange. Jeg er kjent som den som husker alle datoer, men i år har jeg glemt alle bursdager og høytider og det er så flaut. Det er synd du har hatt et vanskelig år, men det kan hende venninna de har slitt på egne måter. Ta utgangspunkt i at det hun sier er sant, og tenk at det er sikkert kjipt for henne å glemme noe så viktig også. Anonymkode: 43733...042 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #15 Skrevet 13. november 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: med en suicidal samboer Dump han Anonymkode: b5a27...b7e 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #16 Skrevet 13. november 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som er rart er at hun satt seg på "kanskje" på arrangementet for en uke siden. Anonymkode: b1f03...e6a Høres ut som hun vil overkjøre deg... Anonymkode: d60ed...00b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #17 Skrevet 14. november 2020 Du blir invitert på et arrangement, fordi hun vil inkludere deg, også blir du fornærmet? Hvis hun arrangerer kan hun heller ikke bare avlyse for en middag tenker jeg. Syntes det fremstår som at du er den som bare snakker om deg. Hun sier hun har hatt et vanskelig år, men det skal være ugyldig fordi DITT ÅR har man ikke sett makan til. Du står fritt til å ikke møte på julebordet dersom du ikke vil det pga Covid - helt forståelig, men snilt av henne å invitere deg. Ikke alle som har venner som er så inkluderende, mange føler at de er den som aldri blir invitert! Jeg tror hun glemte det, eller misforsto når det ble nedgradert til en middag. Jeg syntes du overreagerer. Anonymkode: 84489...81e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #19 Skrevet 17. november 2020 På 14.11.2020 den 2.03, AnonymBruker skrev: Du blir invitert på et arrangement, fordi hun vil inkludere deg, også blir du fornærmet? Hvis hun arrangerer kan hun heller ikke bare avlyse for en middag tenker jeg. Syntes det fremstår som at du er den som bare snakker om deg. Hun sier hun har hatt et vanskelig år, men det skal være ugyldig fordi DITT ÅR har man ikke sett makan til. Du står fritt til å ikke møte på julebordet dersom du ikke vil det pga Covid - helt forståelig, men snilt av henne å invitere deg. Ikke alle som har venner som er så inkluderende, mange føler at de er den som aldri blir invitert! Jeg tror hun glemte det, eller misforsto når det ble nedgradert til en middag. Jeg syntes du overreagerer. Anonymkode: 84489...81e Det er første gang hun inviterer meg på noe, det er jeg som alltid har invitert og dratt henne med på ting. Det siste året har hun fått nye venner og droppet å invitere meg med på noe, jeg har kun fått " invitasjon " 3 timer inn i festen. Jeg har da sagt ifra at om hun vil ha meg med får hun si ifra litt før. Hun har visst om dette selskapet siden august, da hun var med på å planlegge så skal litt til å misforstå.. Og nei jeg får ikke snakket om meg selv, jeg er heller ikke en som gjør det.. Jeg hører på henne og hjelper henne i den situasjonen hun er i. Anonymkode: b1f03...e6a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2020 #20 Skrevet 17. november 2020 På 14.11.2020 den 18.25, O.G. skrev: Feiringer og julebord i 2020????? Jeg følger restriksjonene så det skal ikke være noe problem.. Hvordan julebordet er det vet jeg ikke og kan ikke ta stilling til. Anonymkode: b1f03...e6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå