Kaneel Skrevet 13. november 2020 #21 Skrevet 13. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta vekk spennen, så er de noe sånt som dette https://www.zalando.no/clarks-orinoco-jazz-stovler-black-cl111x01h-q11.html Anonymkode: 8a5e2...4e2 Ja de støvllettene der er kjerring, men finnes mange fine som ikke er kjerring å 3
Gjest Kritt Skrevet 13. november 2020 #22 Skrevet 13. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det på samme måte og er på samme alder. I skapet har jeg sååå mange støvletter som jeg venter på å bruke igjen. Men jeg vet ikke om det kommer til å skje. Nå har jeg havna i sneakers-gryta sammen med alle andre. Ja, jeg tror motebildet har forandret seg rett og slett. For 20 år siden brukte jeg jo bare kåpe og støvletter. Nå er det sneakers og parkas. Wtf skjedde? 😅 Anonymkode: e3381...335 Kjenner meg igjen i dette. Men det er jo komf da 😅. Dog bruker jeg gjerne støvletter når jeg pynte meg litt på høsten.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #23 Skrevet 13. november 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta vekk spennen, så er de noe sånt som dette https://www.zalando.no/clarks-orinoco-jazz-stovler-black-cl111x01h-q11.html Anonymkode: 8a5e2...4e2 Disse synes jeg var tøffe over et par skinny jeans og en enkel svart baggy genser. Til kjole eller skjørt er de altfor massive. Anonymkode: c05a2...0b5 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #24 Skrevet 13. november 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det på samme måte og er på samme alder. I skapet har jeg sååå mange støvletter som jeg venter på å bruke igjen. Men jeg vet ikke om det kommer til å skje. Nå har jeg havna i sneakers-gryta sammen med alle andre. Ja, jeg tror motebildet har forandret seg rett og slett. For 20 år siden brukte jeg jo bare kåpe og støvletter. Nå er det sneakers og parkas. Wtf skjedde? 😅 Anonymkode: e3381...335 Dette er ganske morsomt. Jeg er også tidlig i 40 årene 😂 Ts Anonymkode: 8a5e2...4e2 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #25 Skrevet 13. november 2020 Kan jo også si at støvlettene ble prøvd i dag tidlig, og havnet tilbake i skapet 😂 Har på meg et svart enkelt skinnskjørt, og en litt baggy svart strikkegenser. Trodde det kunne funke med støvletter, men neida🙈 Anonymkode: 8a5e2...4e2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #26 Skrevet 13. november 2020 8 minutter siden, Kritt skrev: Om slike støvletter er kjerring, er det nettopp det jeg er 🙂. Jeg bruker alt av støvletter. Dvs. i perioder jeg beveger meg ute blant folk - dessverre svært lite for tiden. Du er sikkert en flott kjerring Anonymkode: 30c54...229 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #27 Skrevet 13. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan jo også si at støvlettene ble prøvd i dag tidlig, og havnet tilbake i skapet 😂 Har på meg et svart enkelt skinnskjørt, og en litt baggy svart strikkegenser. Trodde det kunne funke med støvletter, men neida🙈 Anonymkode: 8a5e2...4e2 Haha. Var nok bare kombinasjonen som ble feil. Anonymkode: 30c54...229
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #28 Skrevet 13. november 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ganske morsomt. Jeg er også tidlig i 40 årene 😂 Ts Anonymkode: 8a5e2...4e2 Jeg er dog ikke redd for at støvlettene er kjerring. Heller for damene. Men .... jeg ER jo damete?! 🤔 Anonymkode: e3381...335
Carrot Skrevet 13. november 2020 #29 Skrevet 13. november 2020 Det er klærne og stilen som avgjør om støvletter er sexy, tacky eller kjærring - samme boots kan være alt basert på hvordan man bruker dem. 3
MortenMinstelønn Skrevet 13. november 2020 #30 Skrevet 13. november 2020 (endret) 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, er svarte støvletter som går til under kneet kjerring? Nå får faen meg kjerringer ta seg sammen, assa. Enten det eller begynne å gro penis. Selvfølgelig er støvletter ikke kjerring. Skal alle damer gå rundt i sneakers så kan jeg like godt bli homo. Det var en papegøye som fortalte meg å si det. Heldigvis ser jeg at rundt fem prosent av kvinnene er like elegante og deilige som kvinner alltid har vært. Resten kan gjerne være lesbiske for min del. Endret 13. november 2020 av MortenMinstelønn 4
Gjest Kritt Skrevet 13. november 2020 #31 Skrevet 13. november 2020 13 minutter siden, MortenMinstelønn skrev: Nå får faen meg kjerringer ta seg sammen, assa. Enten det eller begynne å gro penis. Selvfølgelig er støvletter ikke kjerring. Skal alle damer gå rundt i sneakers så kan jeg like godt bli homo. Det var en papegøye som fortalte meg å si det. Heldigvis ser jeg at rundt fem prosent av kvinnene er like elegante og deilige som kvinner alltid har vært. Resten kan gjerne være lesbiske for min del. Ja, sneakers er jo bare SÅ kjerring og kjønnsløst, f.eks.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #32 Skrevet 13. november 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har det på samme måte og er på samme alder. I skapet har jeg sååå mange støvletter som jeg venter på å bruke igjen. Men jeg vet ikke om det kommer til å skje. Nå har jeg havna i sneakers-gryta sammen med alle andre. Ja, jeg tror motebildet har forandret seg rett og slett. For 20 år siden brukte jeg jo bare kåpe og støvletter. Nå er det sneakers og parkas. Wtf skjedde? 😅 Anonymkode: e3381...335 Personlig synes jeg parkas og snakers er mye mer kjerring enn støvletter her jeg bor går alle kjerringene i bobleparkas og uggs, moonboots eller sneaks i alle fall. Når det er sagt synes jeg ikke høye støvletter og kjole/skjørt er den beste kombinasjonen - jeg synes det ser bedre ut til jeans. Anonymkode: 6d5a9...cbd 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #33 Skrevet 13. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Personlig synes jeg parkas og snakers er mye mer kjerring enn støvletter her jeg bor går alle kjerringene i bobleparkas og uggs, moonboots eller sneaks i alle fall. Når det er sagt synes jeg ikke høye støvletter og kjole/skjørt er den beste kombinasjonen - jeg synes det ser bedre ut til jeans. Anonymkode: 6d5a9...cbd Men når tenåringer går i det, så er det ikke kjerring? Eller? Anonymkode: e3381...335
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #34 Skrevet 13. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men når tenåringer går i det, så er det ikke kjerring? Eller? Anonymkode: e3381...335 Typen sneakers og boblejakker de unge velger er gjerne litt annerledes, det er noe med sammensetningen og detaljene som "bommer litt" hos kjerringene. Kroppsholdning har nok også mye å si for fremtoningen. Anonymkode: 6d5a9...cbd 2
MortenMinstelønn Skrevet 13. november 2020 #35 Skrevet 13. november 2020 (endret) 33 minutter siden, Kritt skrev: Ja, sneakers er jo bare SÅ kjerring og kjønnsløst, f.eks. Ja, enig. Dette er ikke stilig. Var det poenget ditt. At dette var feminint? Endret 13. november 2020 av MortenMinstelønn 2
LeneXCII Skrevet 13. november 2020 #36 Skrevet 13. november 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Har fått for meg at det ser litt kjerring ut, så nå vil jeg høre andres synspunkter Det synes jeg absolutt ikke det behøver å gjøre, det kommer an på støvletten og antrekket forøvrig.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 13. november 2020 #37 Skrevet 13. november 2020 Nei, aldri tenkt på støvletter som kjerring.
Gjest Kritt Skrevet 13. november 2020 #38 Skrevet 13. november 2020 1 time siden, MortenMinstelønn skrev: Ja, enig. Dette er ikke stilig. Var det poenget ditt. At dette var feminint? Jeg synes det var tøft og at sneakers passet til antrekket. Hun fremstår totalt sett ganske lekker i mine øyne.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #39 Skrevet 13. november 2020 Jeg syns ikke det, men kommer likevel til å selge mine snart. Jeg har ikke så mange anledninger å bruke de i, det blir liksom bare hvis jeg skal gå i skjørt, OG det er vinter. Jeg liker ikke å ha dem til jeans fordi jeg er på vei vekk fra skinny jeans, og jeg bruker også skjørt veldig sjeldent. Å ha et par sko jeg bruker 1-2 ganger i året er ikke noe jeg vil, men bruker man aktivt skjørt og kjole vinter også så kan jeg forstå poenget Anonymkode: d86ab...c82
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #40 Skrevet 13. november 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, er svarte støvletter som går til under kneet kjerring? Da tenker jeg brukt til kjole eller skjørt, ikke over bukse. Og enkle støvletter uten masse dilldall, med en litt grov såle. Jeg bruker ofte skjørt eller kjole på jobb, og har opp til flere par høye støvletter. Men jeg ender alltid med å ta de av, og ta på ankelboots isteden. Har fått for meg at det ser litt kjerring ut, så nå vil jeg høre andres synspunkter 😂 Anonymkode: 8a5e2...4e2 Ankelboots ser mye bedre ut enn vanlige støvletter. Vanlige støvletter er veldig 2007 føler jeg Anonymkode: c4651...94a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå