Gå til innhold

Er støvletter kjerring?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det på samme måte og er på samme alder. I skapet har jeg sååå mange støvletter som jeg venter på å bruke igjen. Men jeg vet ikke om det kommer til å skje. Nå har jeg havna i sneakers-gryta sammen med alle andre. Ja, jeg tror motebildet har forandret seg rett og slett. For 20 år siden brukte jeg jo bare kåpe og støvletter. Nå er det sneakers og parkas. Wtf skjedde? 😅

Anonymkode: e3381...335

Kjenner meg igjen i dette. Men det er jo komf da 😅. Dog bruker jeg gjerne støvletter når jeg pynte meg litt på høsten.

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har det på samme måte og er på samme alder. I skapet har jeg sååå mange støvletter som jeg venter på å bruke igjen. Men jeg vet ikke om det kommer til å skje. Nå har jeg havna i sneakers-gryta sammen med alle andre. Ja, jeg tror motebildet har forandret seg rett og slett. For 20 år siden brukte jeg jo bare kåpe og støvletter. Nå er det sneakers og parkas. Wtf skjedde? 😅

Dette er ganske morsomt. Jeg er også tidlig i 40 årene 😂

Ts

Anonymkode: 8a5e2...4e2

• Liker 3
Skrevet

Kan jo også si at støvlettene ble prøvd i dag tidlig, og havnet tilbake i skapet 😂

Har på meg et svart enkelt skinnskjørt, og en litt baggy svart strikkegenser. Trodde det kunne funke med støvletter, men neida🙈

Skrevet
8 minutter siden, Kritt skrev:

Om slike støvletter er kjerring, er det nettopp det jeg er 🙂. Jeg bruker alt av støvletter. Dvs. i perioder jeg beveger meg ute blant folk - dessverre svært lite for tiden.

Du er sikkert en flott kjerring ;) 

Anonymkode: 30c54...229

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo også si at støvlettene ble prøvd i dag tidlig, og havnet tilbake i skapet 😂

Har på meg et svart enkelt skinnskjørt, og en litt baggy svart strikkegenser. Trodde det kunne funke med støvletter, men neida🙈

Haha. Var nok bare kombinasjonen som ble feil.

Anonymkode: 30c54...229

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er ganske morsomt. Jeg er også tidlig i 40 årene 😂

Ts

Jeg er dog ikke redd for at støvlettene er kjerring. Heller for damene. Men .... jeg ER jo damete?! 🤔

Skrevet

Det er klærne og stilen som avgjør om støvletter er sexy, tacky eller kjærring - samme boots kan være alt basert på hvordan man bruker dem.

• Liker 3
Skrevet (endret)
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, er svarte støvletter som går til under kneet kjerring? 

Nå får faen meg kjerringer ta seg sammen, assa. Enten det eller begynne å gro penis. Selvfølgelig er støvletter ikke kjerring. Skal alle damer gå rundt i sneakers så kan jeg like godt bli homo. Det var en papegøye som fortalte meg å si det.

Heldigvis ser jeg at rundt fem prosent av kvinnene er like elegante og deilige som kvinner alltid har vært. Resten kan gjerne være lesbiske for min del.   

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 4
Skrevet
13 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Nå får faen meg kjerringer ta seg sammen, assa. Enten det eller begynne å gro penis. Selvfølgelig er støvletter ikke kjerring. Skal alle damer gå rundt i sneakers så kan jeg like godt bli homo. Det var en papegøye som fortalte meg å si det.

Heldigvis ser jeg at rundt fem prosent av kvinnene er like elegante og deilige som kvinner alltid har vært. Resten kan gjerne være lesbiske for min del.   

Ja, sneakers er jo bare SÅ kjerring og kjønnsløst, f.eks.

image.png.8989bf497e90dbf9c2823232136f680c.png

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personlig synes jeg parkas og snakers er mye mer kjerring enn støvletter :) her jeg bor går alle kjerringene i bobleparkas og uggs, moonboots eller sneaks i alle fall. Når det er sagt synes jeg ikke høye støvletter og kjole/skjørt er den beste kombinasjonen - jeg synes det ser bedre ut til jeans.

Anonymkode: 6d5a9...cbd

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Personlig synes jeg parkas og snakers er mye mer kjerring enn støvletter :) her jeg bor går alle kjerringene i bobleparkas og uggs, moonboots eller sneaks i alle fall. Når det er sagt synes jeg ikke høye støvletter og kjole/skjørt er den beste kombinasjonen - jeg synes det ser bedre ut til jeans.

Men når tenåringer går i det, så er det ikke kjerring? Eller? 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når tenåringer går i det, så er det ikke kjerring? Eller? 

Typen sneakers og boblejakker de unge velger er gjerne litt annerledes, det er noe med sammensetningen og detaljene som "bommer  litt" hos  kjerringene. Kroppsholdning har nok også mye å si for fremtoningen.

• Liker 2
Skrevet (endret)
33 minutter siden, Kritt skrev:

Ja, sneakers er jo bare SÅ kjerring og kjønnsløst, f.eks.

image.png.8989bf497e90dbf9c2823232136f680c.png

Ja, enig.

Dette er ikke stilig. Var det poenget ditt. At dette var feminint?

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 2
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har fått for meg at det ser litt kjerring ut, så nå vil jeg høre andres synspunkter

Det synes jeg absolutt ikke det behøver å gjøre, det kommer an på støvletten og antrekket forøvrig. :) 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, aldri tenkt på støvletter som kjerring.

Skrevet
1 time siden, MortenMinstelønn skrev:

Ja, enig.

Dette er ikke stilig. Var det poenget ditt. At dette var feminint?

Jeg synes det var tøft og at sneakers passet til antrekket. Hun fremstår totalt sett ganske lekker i mine øyne.

Skrevet

Jeg syns ikke det, men kommer likevel til å selge mine snart. Jeg har ikke så mange anledninger å bruke de i, det blir liksom bare hvis jeg skal gå i skjørt, OG det er vinter. Jeg liker ikke å ha dem til jeans fordi jeg er på vei vekk fra skinny jeans, og jeg bruker også skjørt veldig sjeldent. 

Å ha et par sko jeg bruker 1-2 ganger i året er ikke noe jeg vil, men bruker man aktivt skjørt og kjole vinter også så kan jeg forstå poenget :) 

Anonymkode: d86ab...c82

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, er svarte støvletter som går til under kneet kjerring? 
Da tenker jeg brukt til kjole eller skjørt, ikke over bukse. Og enkle støvletter uten masse dilldall, med en litt grov såle.

Jeg bruker ofte skjørt eller kjole på jobb, og har opp til flere par høye støvletter. Men jeg ender alltid med å ta de av, og ta på ankelboots isteden. Har fått for meg at det ser litt kjerring ut, så nå vil jeg høre andres synspunkter 😂

Ankelboots ser mye bedre ut enn vanlige støvletter. Vanlige støvletter er veldig 2007 føler jeg

Anonymkode: c4651...94a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...