Gå til innhold

Er støvletter kjerring?

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Apocalypte skrev:

Ja har fått det med meg, men Norge generelt er et par år tilbake i tid når det gjelder mote så fjortisene tør nok ikke gå med det før "alle" går med de og det har blitt vanlig igjen.  Har et par chunkyboots i kremhvitt i kjelleren jeg ikke har kastet, disse kommer jeg nok snart til å bruke igjen. 

fjortiser kan nada om mote.

Anonymkode: a3bba...9df

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forskjell på «traktorstøveletter» og mer nette støveletter. :ler:

Anonymkode: 30c54...229

• Liker 2
Skrevet

Foretrekker Chelsea boots selv, men støvletter som rekker til leggen/under knærne er fint synes jeg. Lårhøye støvletter derimot liker jeg ikke.

• Liker 4
Skrevet
På 13.11.2020 den 9.12, AnonymBruker skrev:

Interessant spørsmål! Jeg har det litt som deg ts, jeg har et par støvletter men har helt sluttet å bruke dem fordi jeg føler meg "for damete". Har det på samme måte med kåper også. Synes egentlig det er fint, men det føles ikke helt meg lenger. Synes det er ganske rart, ettersom jeg brukte både kåpe og støvletter oftere da jeg var i 20-åra enn jeg gjør nå. Nå ER jeg jo en kjerring på 40. Er det motebildet som har forandret seg kanskje?

Anonymkode: 27892...4f3

Er ikke ts. Har det på samme måte. Gikk med kåper og høye støvletter i 20 årene men nå som jeg er 42 og "kjerring" gjør jeg det ikke. Høye støvletter er på vei inn i mote bildet igjen. Tror jeg skal gå til innkjøp av noen sorte semsket. Ts de bildene du viste syntes jeg ikke var kjerring støvletter, det kommer ann på h ordan man styler dem og den generelle stilen. 

Anonymkode: ccd6c...753

Skrevet

Er og i begynnelsen av 40-årene, og har hatt og brukt mange støvletter opp i gjennom årene, og følt meg så fin med de på. Nå er det mange år siden sist jeg hadde støvletter. Ser de selger støvletter på flere skobutikker her i byen og muligens er det «in» men det har ikke slått til her. Ser ingen med mindre de er «godt voksen» (50-60 årene) som bruker støvletter. Er og blitt mer lat og praktisk anlagt med årene. Å stavre seg rundt på glarholka, i slaps og speilis i opp og nedbakker har jeg ikke så lyst til lenger. 

Skrevet

Vel, min mor er vel kjerring og søveletter med høy skaft tror jeg ikke jeg kan minnes å ha sett henne i siden jeg var tenåring. Hun har kun sko med ankelhøyde. Jeg er 30(kvalifiserer det seg som kjerring for tida? :fnise: ) og jeg har et par knehøye søveletter i mørk brun som i alle fall jeg synes er veldig flott og tidløs. Bruker de til skjørt og kjoler:) Ankelstøveletter må jeg ha snøring på ellers faller de bare av meg. Har små føtter og tynne ankler så sånne chelseaboots o.l. som man bare skal dra på/har glidelås er bare å glemme. Tror det kommer mest an på hvordan man styler ting, man endrer jo gjerne smak etterhvert som man blir eldre. 

Anonymkode: 0ae4a...bbe

Skrevet

Jeg synes støvletter er fint har fire par klassiske støvletter. Ser daler fra tjue åra og oppover som bruker dette. Mange døger mainstreaming. Ikke glem at veldig mange gikk med støvletter før, mitt poeng er at folk liker støvletter men følger det andre gjør. 

Jeg drar ofte på meg støvletter til daglig slike som går rett under kneet, har et par lårhøye, men bruker ikke dem. Knehøyde støvletter gir et mer elegant og fint preg over antrekket enten det er jeans eller skjørt.  Da kan de som følger mainsream tenke hun er heldig som går med støvletter 😍

når jeg skrev dette tok jeg bilde av Eli Kari værmelder med støvletter. Elegant med kåpe og støvletter hva synes dere😉

571B4D20-9095-4678-9F57-E1EF653E2011.jpeg

Anonymkode: a7a63...27f

• Liker 1
Skrevet
På 16.11.2020 den 18.53, AnonymBruker skrev:

Jeg synes støvletter er fint har fire par klassiske støvletter. Ser daler fra tjue åra og oppover som bruker dette. Mange døger mainstreaming. Ikke glem at veldig mange gikk med støvletter før, mitt poeng er at folk liker støvletter men følger det andre gjør. 

Jeg drar ofte på meg støvletter til daglig slike som går rett under kneet, har et par lårhøye, men bruker ikke dem. Knehøyde støvletter gir et mer elegant og fint preg over antrekket enten det er jeans eller skjørt.  Da kan de som følger mainsream tenke hun er heldig som går med støvletter 😍

når jeg skrev dette tok jeg bilde av Eli Kari værmelder med støvletter. Elegant med kåpe og støvletter hva synes dere😉

571B4D20-9095-4678-9F57-E1EF653E2011.jpeg

Anonymkode: a7a63...27f

Det var skikkelige deilige støvletter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...