AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, er svarte støvletter som går til under kneet kjerring? Da tenker jeg brukt til kjole eller skjørt, ikke over bukse. Og enkle støvletter uten masse dilldall, med en litt grov såle. Jeg bruker ofte skjørt eller kjole på jobb, og har opp til flere par høye støvletter. Men jeg ender alltid med å ta de av, og ta på ankelboots isteden. Har fått for meg at det ser litt kjerring ut, så nå vil jeg høre andres synspunkter 😂 Anonymkode: 8a5e2...4e2
Alice123 Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Kan du linke til eksempler på støvletter du lurer på?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 Kommer helt an på hvordan de ser ut og hva slags antrekk man har på. Synes det kan være fint til litt korte kjoler og skjørt, enten a-linje eller tettsittende. Og så synes jeg det blir finest hvis det er litt høyde på hælene på støvlettene. Bare min mening da, jeg følger ikke med på mote og trender 😬 er 27 Anonymkode: f25fa...afd 5
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 Ta vekk spennen, så er de noe sånt som dette https://www.zalando.no/clarks-orinoco-jazz-stovler-black-cl111x01h-q11.html Anonymkode: 8a5e2...4e2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta vekk spennen, så er de noe sånt som dette https://www.zalando.no/clarks-orinoco-jazz-stovler-black-cl111x01h-q11.html Anonymkode: 8a5e2...4e2 Også har jeg disse. https://www.zalando.no/gabor-comfort-stoevler-schwarz-gaj11a01z-q11.html Anonymkode: 8a5e2...4e2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 Nei synes ikke dette er "kjerring" 😃 Anonymkode: 1a423...bcc 2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #9 Skrevet 12. november 2020 Nei, i utgangspunktet synes jeg ikke det. Likevel kvier jeg meg for å bruke det jeg også🤷🏼♀️ Anonymkode: 3c9bc...d85 2
Alice123 Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Også har jeg disse. https://www.zalando.no/gabor-comfort-stoevler-schwarz-gaj11a01z-q11.html Anonymkode: 8a5e2...4e2 Syntes ikke nødvendigvis de skoene "kjerring" alene. Men det kommer veldig ann på klærne du bruker. Kombinert med riktige (eller gale, alt ettersom hvordan man ser det) klær blir antrekket kjærring og skoene drar mer i rettning "kjerring" enn å redde det 1
Gjest Føsleguri Skrevet 13. november 2020 #11 Skrevet 13. november 2020 Jeg har aldri tenkt på at støvletter er "kjerring". Det er hele antrekket og framtoningen som avgjør om noe "kjerring".
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #12 Skrevet 13. november 2020 støvletter er 100% kjerring. Anonymkode: 45e5a...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #13 Skrevet 13. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg klarer ikke helt å bestemme meg, er svarte støvletter som går til under kneet kjerring? Da tenker jeg brukt til kjole eller skjørt, ikke over bukse. Og enkle støvletter uten masse dilldall, med en litt grov såle. Jeg bruker ofte skjørt eller kjole på jobb, og har opp til flere par høye støvletter. Men jeg ender alltid med å ta de av, og ta på ankelboots isteden. Har fått for meg at det ser litt kjerring ut, så nå vil jeg høre andres synspunkter 😂 Anonymkode: 8a5e2...4e2 Datteren min synes knehøye støvletter er kjerring. Jeg er ei kjerring, så det passer meg fint. Jeg bruker knehøye støvletter til skjørt og kjoler stort sett hver dag hele vinteren igjennom. Anonymkode: 0b2bc...83e 7
Rant Skrevet 13. november 2020 #14 Skrevet 13. november 2020 Kommer helt an på stilen og personen. Kan synes høye støvletter er pent på kvinner med lange ben, gjerne om dem har en slags boho-stil/flagrende lyse farger. Men det er min personlig mening. Husk at alt er individuelt. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #15 Skrevet 13. november 2020 Hei. Eg syns det er fint,og gledar meg til å bruke det til skjørt og kjole no når det vert kaldare. Nærmer meg femti da, men tenker at kjerringstil ikkje har noko med alder å gjer. Skulle ønske brune skinnstøvletter kom tilbake, syns det er så fint. Mine svarte støvletter er lav hær og er frå merket Unisa, semsket. Syns det er veldig fint å ha kåpe til. Anonymkode: 5217f...492 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #16 Skrevet 13. november 2020 Nei, det kommer helt an på støvletten.. Anonymkode: dbba2...fc8 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #17 Skrevet 13. november 2020 Interessant spørsmål! Jeg har det litt som deg ts, jeg har et par støvletter men har helt sluttet å bruke dem fordi jeg føler meg "for damete". Har det på samme måte med kåper også. Synes egentlig det er fint, men det føles ikke helt meg lenger. Synes det er ganske rart, ettersom jeg brukte både kåpe og støvletter oftere da jeg var i 20-åra enn jeg gjør nå. Nå ER jeg jo en kjerring på 40. Er det motebildet som har forandret seg kanskje? Anonymkode: 27892...4f3 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #18 Skrevet 13. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Interessant spørsmål! Jeg har det litt som deg ts, jeg har et par støvletter men har helt sluttet å bruke dem fordi jeg føler meg "for damete". Har det på samme måte med kåper også. Synes egentlig det er fint, men det føles ikke helt meg lenger. Synes det er ganske rart, ettersom jeg brukte både kåpe og støvletter oftere da jeg var i 20-åra enn jeg gjør nå. Nå ER jeg jo en kjerring på 40. Er det motebildet som har forandret seg kanskje? Anonymkode: 27892...4f3 Har det på samme måte og er på samme alder. I skapet har jeg sååå mange støvletter som jeg venter på å bruke igjen. Men jeg vet ikke om det kommer til å skje. Nå har jeg havna i sneakers-gryta sammen med alle andre. Ja, jeg tror motebildet har forandret seg rett og slett. For 20 år siden brukte jeg jo bare kåpe og støvletter. Nå er det sneakers og parkas. Wtf skjedde? 😅 Anonymkode: e3381...335 4
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #19 Skrevet 13. november 2020 Nei, men jeg leter etter noen som er litt kortere, så støveletten ikke kommer borti kjolen/skjørtet. Syns det blir så ekkelt, fordi man tar på skoene når man tar dem av/på. Samtidig vil jeg ha den litt halvlang, sånn. At jeg slipper å få snø på leggene til vinteren. Anonymkode: 30c54...229
Gjest Kritt Skrevet 13. november 2020 #20 Skrevet 13. november 2020 Om slike støvletter er kjerring, er det nettopp det jeg er 🙂. Jeg bruker alt av støvletter. Dvs. i perioder jeg beveger meg ute blant folk - dessverre svært lite for tiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå