Gå til innhold

Bare meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det kun meg som blir veldig sliten mental etter jobb?

så jeg utsetter uke handel, hårklipp eller andre gjøremål til lørdag.. for da har jeg et snev av overskud😅 klare ikke å forholde meg til mennesker etter 8 timer på jobb! Jeg blir alt annet en hyggelig da.

Jeg må også offre en sen fredags kveld for  å være i butikken akkurat når det åpner lørdags morgen , Gud forby om det skulle være andre der!

jeg er så Jævlig  rar!

Anonymkode: ffee8...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du er veldig introvert eller noe ja. Hva jobber du med? hvis du har en jobb der du må forholde deg veldig mye til andre mennesker så kan det være verdt å vurdere jobbytte. Det er normalt å være sliten når man kommer til fredagen, men ikke så sliten i løpet av uka at du ikke orker noenting etter jobb. Hvordan skal du da overleve om du får barn en gang? En blodprøve hos legen for å sjekke at du ikke mangler jern eller noe kan også være greit forresten.

Anonymkode: 18798...de7

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...