AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Jeg har kjøpt meg en svart jule/-nyttårskjole med sølvglitter som jeg liker veldig godt.. Men så bruker jeg bare øredobber, smykker, armbånd osv i gull - og lurer på om dette blir rart når selve kjolen har sølv glitter (sølvdetaljer) på seg? Anonymkode: 11272...a1d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #2 Skrevet 13. november 2020 Nei det går bra 😃 Anonymkode: afe43...d01
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Det går fint, men ikke bland inn flere metaller. Ville holdt meg til gull, sølv og svart, og ikke blandet inn flere farger heller. Anonymkode: 5245e...86d 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Nei fra meg. Det er ikke pent. Anonymkode: 0ba4c...a15 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 For meg hadde det kommet an på hvor mye sølvdetaljer, og hvor de satt på kjolen Er det i livet f.eks, så konkurrerer ikke sølvfargen med gullfargen. Er det i halsen og/eller ermene, så blir det mye å blande. Anonymkode: 7083d...b94 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 Huff, dere gjør meg ikke noe mindre usikker akkurat 😩😅 Tenker egentlig kun øredobber i gull - kanskje har jeg på meg klokken (som også er i gull). Ellers vil alt annet tilbehør være svart (sko, jakke, veske osv). Her er kjolen: Ts Anonymkode: 11272...a1d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker egentlig kun øredobber i gull - kanskje har jeg på meg klokken (som også er i gull). Gå for tre detaljer i gull, så ser det ikke like tilfeldig ut. Hvis du kun har øredobber i gull ser det litt rart ut, men hvis du har øredobber, klokke og en annen detalj i gull (hårspenne, armbånd, pynt på skoene eller vesken) ser det ut som om du har valgt gull med vilje, og det ser mye bedre ut. Anonymkode: 5245e...86d 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gå for tre detaljer i gull, så ser det ikke like tilfeldig ut. Hvis du kun har øredobber i gull ser det litt rart ut, men hvis du har øredobber, klokke og en annen detalj i gull (hårspenne, armbånd, pynt på skoene eller vesken) ser det ut som om du har valgt gull med vilje, og det ser mye bedre ut. Anonymkode: 5245e...86d DEtte! Anonymkode: ed6e9...4d3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå for tre detaljer i gull, så ser det ikke like tilfeldig ut. Hvis du kun har øredobber i gull ser det litt rart ut, men hvis du har øredobber, klokke og en annen detalj i gull (hårspenne, armbånd, pynt på skoene eller vesken) ser det ut som om du har valgt gull med vilje, og det ser mye bedre ut. Anonymkode: 5245e...86d Oi ja, det gir mening ja. Gull smykke da kanskje, eller blir det kanskje rart med den halsen på kjolen? Ville du heller bare gått til innkjøp av et par øredobber i sølv da, eller kan det faktisk bli fint med for eksempel tre forskjellige elementer i gull? Ts Anonymkode: 11272...a1d
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #11 Skrevet 13. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oi ja, det gir mening ja. Gull smykke da kanskje, eller blir det kanskje rart med den halsen på kjolen? Ville du heller bare gått til innkjøp av et par øredobber i sølv da, eller kan det faktisk bli fint med for eksempel tre forskjellige elementer i gull? Ts Anonymkode: 11272...a1d Du skal ikke ha smykke til den kjolen der. Etter min mening trenger du egentlig ikke smykker i det hele tatt. Helt enkel ørepynt holder. Anonymkode: 5aca7...740 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #12 Skrevet 14. november 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi ja, det gir mening ja. Gull smykke da kanskje, eller blir det kanskje rart med den halsen på kjolen? Ville du heller bare gått til innkjøp av et par øredobber i sølv da, eller kan det faktisk bli fint med for eksempel tre forskjellige elementer i gull? Ts Anonymkode: 11272...a1d Jeg ville ikke brukt et kjede til den kjolen. Enig med hun over som sier at enkel ørepynt holder. Kjolen gjør mye ut av seg pga. glitteret, og da er det dumt hvis du har veldig "bråkete" tilbehør som stjeler oppmerksomhet vekk fra kjolen. Du kan fint bruke sølvøredobber, eller også ingen øredobber og eventuelt heller gjøre deg ekstra flid med å f.eks sette opp håret. Jeg tror det vil se kult ut med tre ting i gull, men siden du er så usikker anbefaler jeg deg å prøve forskjellige ting og se hva du synes ser best ut. Gjerne ta bilde av deg selv, jeg synes det er lettere å se hva som faktisk ser bra ut når jeg ser på et bilde enn når jeg ser i speilet. Anonymkode: 5245e...86d 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #13 Skrevet 14. november 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville ikke brukt et kjede til den kjolen. Enig med hun over som sier at enkel ørepynt holder. Kjolen gjør mye ut av seg pga. glitteret, og da er det dumt hvis du har veldig "bråkete" tilbehør som stjeler oppmerksomhet vekk fra kjolen. Du kan fint bruke sølvøredobber, eller også ingen øredobber og eventuelt heller gjøre deg ekstra flid med å f.eks sette opp håret. Jeg tror det vil se kult ut med tre ting i gull, men siden du er så usikker anbefaler jeg deg å prøve forskjellige ting og se hva du synes ser best ut. Gjerne ta bilde av deg selv, jeg synes det er lettere å se hva som faktisk ser bra ut når jeg ser på et bilde enn når jeg ser i speilet. Anonymkode: 5245e...86d Okei, var egentlig det jeg tenkte. Smykker blir nok litt i meste laget. Men da et par enkle øredobber, klokke og ei hårspenne i gull (evt armbånd istedenfor spenne)? Gull er liksom meg og det jeg alltid bruker, så er egentlig lite fristet til å kjøpe sølv - om gull virkelig kan funke da. ☺️ Ts Anonymkode: 11272...a1d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2020 #14 Skrevet 14. november 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, var egentlig det jeg tenkte. Smykker blir nok litt i meste laget. Men da et par enkle øredobber, klokke og ei hårspenne i gull (evt armbånd istedenfor spenne)? Gull er liksom meg og det jeg alltid bruker, så er egentlig lite fristet til å kjøpe sølv - om gull virkelig kan funke da. ☺️ Ts Anonymkode: 11272...a1d Ja, men da går du for gull. 😀 Tror det blir veldig bra. Anonymkode: 5245e...86d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå