Gå til innhold

Tenker på sex med fremmede

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 25  som fantaserer om å ha sex med alle kjekke menn jeg ser overalt. Spesielt når jeg sitter på buss så greier jeg ikke å la vær å fantasere om å ha sex med han som sitter bak meg eller foran meg og blir skikkelig kåt. Fantaserer om at dem sitter rett vedsiden av meg og tar på meg og jeg tar på dem det er en fantasi. For meg er det ekstra spennende på fly siden da sitter jeg så tett innpå andre. Jeg hadde en opplevelse en gang på en flytur til bergen jeg satt vedsiden av en temmelig kjekk mann, han lå og sov og spredde bena sånn at det kom borti mitt ben å ble værende der og bare av det kilte det intenst i magen og underlivet jeg klarte ikke la vær å se på han mens han sov hele turen skulle ønske han kunne ta meg på doen der å da. Har en  fantasi om å  ha sex med en eletriker også at han tar intiativ etter et lite hint og tar helt styringa og går med engang etterpå uten å si noe. Jeg er utrolig sjenert og liker ikke tanken på å date folk for å få sex derfor tørr jeg ikke å bruke tinder. og det kiler alltid i magen på sen seksuell måte når det står en mann tett bak meg i en kø. Og jeg har alltid hatt lyst å ha sex med alle menn på hjemmefester jeg har vært på og får automatisk lyst å ha sex med alle ute på byen. Jeg har aldri gjort noe av dette men har så sykt lyst... noen andre som har like fantasier? Jeg føler meg litt som en undertrykt nymfoman som ikke har fått spille ut dette i virkeligheten. Jeg kan jo ikke gå rundt å spør om å ligge med alle kjekke mannfolk jeg møter...

Anonymkode: 7f67b...c5c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du?? Får inntrykk av at du er en 18 år gammel jomfru som aldri har snakket med en mann....

Å fantasere om menn som tar styringen eller fantasere om voldtekt av kjekke menn er ikke unormalt, jeg lurer heller på hva det er som gjør at du ikke har fått hatt sex enda.. du kan da begynne med å laste ned tinder. Din drøm er nok ikke uoppnåelig.

Anonymkode: 0259e...ed7

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du?? Får inntrykk av at du er en 18 år gammel jomfru som aldri har snakket med en mann....

Å fantasere om menn som tar styringen eller fantasere om voldtekt av kjekke menn er ikke unormalt, jeg lurer heller på hva det er som gjør at du ikke har fått hatt sex enda.. du kan da begynne med å laste ned tinder. Din drøm er nok ikke uoppnåelig.

Anonymkode: 0259e...ed7

Jeg er 25. Jeg har hatt mangen sex partnere før. Problemet er jeg har så ekstremt høy sex driv. Det hjelper ikke å onanaere jeg onanerer nesten aldri  aldri jeg kommer med en gang og det gjør ingenting for meg er bare kjedelig. Så jeg MÅ ha en mann for å tilfredsstille behovet jeg kommer alltid av vaginal sex med menn. Problemet er at jeg ikke tørr å treffe dem. Menn har alltid kommet til meg maset på meg stalket meg det har gjort det enkelt for meg. Jeg vet at jeg er attraktiv menn striirer på meg og spør om nummeret mitt  jeg har en bra kropp som får oppmerksomhet på gata  og er veltrent og slank har hatt nok av friere, det er ikke fordi jeg har dårlig selvtillit det er bare det sosiale. Jeg er skikkelig akward og har ikke sosiale antenner.Vil ikke bruke tinder fordi  jeg vil ikke at kjente skal se meg der og liker bare ikke hele den prosessen. Jeg har rett å slett sosial angst og liker ikke hele den planleggingen og prosessen. Med mine tidligere sexpartnere pleide vi å henge isammen late som om det ikke var noe mellom oss og plutselig bare skjedde det her og der også latet vi som ingenting etterpå og det elsket jeg!

Anonymkode: 7f67b...c5c

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor skriver du som annonym hvis du er ute etter å få ONS hver dag, eller en eller flere FF? 

Anonymkode: d11b8...5fa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...