Gå til innhold

Hotwife

Tennplugg

Hotwife  

51 stemmer

1. 1. Hotwife, les artikkelen som er linket før du svarer, kunne dette vært noe for deg?

• Absolutt, hvilket Kinderegg
      10
    • Kanskje, dersom mannen var interessert og den/de jeg møter leverer bra
      12
    • Tvilsomt, litt for mye må klaffe så jeg tror det blir vanskelig å håndtere
      2
    • Det frister å forsøke men sannsynligvis kortvarig og mest for å ha forsøkt det
      4
    • I fantasien høres det spennende/pirrende ut men hadde nok ikke fikset det på ordentlig
      12
    • Aldri i livet
      14

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er jo bare tull. Dette er ET tilfelle som du vet om. Jeg og mannen har et slikt forhold. Vi er godt voksne og vet hva vi holder på med. Jeg elsker min mann over alt på jord, og kommer aldri til å falle for noen annen. Vi gjør ikke dette fordi mannen min føler seg utilstrekkelig, for meg er han verdens hotteste mann, ingen kan måle seg. 

Anonymkode: 2afeb...53b

Jeg er til dels enig med deg, men dette er historien til mannen til den tidligere hotwifen. Så den kan ha blitt slik oppi hodet hans. (Kanskje fått sitt ego smurt av hotwifen som vet hvordan *størrelse* bør omtales). 

Men jeg tenker at hovedpoenget hans er egentlig riktig. At mange hotwife/cuckold forhold blir vanskelig etterhvert. Særlig om ikke forholdet er veldig sterkt i bunnen og kommunikasjonen er på topp. Som hotwife føler jeg av og til på ambivalensen i at mannen min tenner på at jeg ligger med andre. Av og til føler jeg meg som et objekt til hans nytelse men på feil måte. Altså, av og til føler jeg han ikke begjærer MEG men sin egen tenning ved å se meg med andre. Hadde vi ikke hatt et bunnsolid ekteskap med sterk kjærlighet i bunn, hadde nok denne følelsen blitt uutholdelig på sikt. 

Anonymkode: da85e...81e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg er til dels enig med deg, men dette er historien til mannen til den tidligere hotwifen. Så den kan ha blitt slik oppi hodet hans. (Kanskje fått sitt ego smurt av hotwifen som vet hvordan *størrelse* bør omtales). 

Men jeg tenker at hovedpoenget hans er egentlig riktig. At mange hotwife/cuckold forhold blir vanskelig etterhvert. Særlig om ikke forholdet er veldig sterkt i bunnen og kommunikasjonen er på topp. Som hotwife føler jeg av og til på ambivalensen i at mannen min tenner på at jeg ligger med andre. Av og til føler jeg meg som et objekt til hans nytelse men på feil måte. Altså, av og til føler jeg han ikke begjærer MEG men sin egen tenning ved å se meg med andre. Hadde vi ikke hatt et bunnsolid ekteskap med sterk kjærlighet i bunn, hadde nok denne følelsen blitt uutholdelig på sikt. 

Anonymkode: da85e...81e

Akkurat denne dynamikken lurer jeg også. Hva er den egentlige drivkraften og er den, eller trenger den være lik for begge?

Hva er det gjør at du som hotwife deltar, og til hvilken grad får du tilfredstillese av dine ønsker i den settingen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Interessant. Jeg synes det kan være spennende å lese om, men kan aldri se for meg å gjennomføre det selv. Min mann tenner ikke på det, så da utgår det jo også av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et av de største problemene er jo at par ikke kommuniserer godt nok, så om den ene parten litt motvillig gir etter så er det også en større mulighet for full skjæring i forholdet på sikt.

Jeg vet hvordan vi gikk fram til alternativ livsstil, men om dette fungerer for "Per og Kari" er absolutt ikke sikkert.

"Whataboutism" er jo veldig klassisk fra de som ikke har prøvd, men kanskje de kjenner seg selv såpass godt at de vet at dette ikke vil fungere?

Å da er det jo egentlig veldig greit.

Er man usikker på at dette er lurt, ikke gjør det...

Man bør kjenne hverandre svært godt før man eksperimenterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pleid å si ja til at jeg kunne levd sånn men det er fordi jeg trodde man fikk velge sexpartner selv. I artikkelen du linker til står det at det er mannen i forholdet som velger elsker til kvinnen og det hadde ikke vært aktuelt for meg. Det er menn i min smak jeg hadde ligget med og ikke menn han trodde jeg likte. Personligheten måtte også klikket bra med min!

Anonymkode: 52f21...22d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med god sex og dårlig sex er jo en interessant vinkling.

Vi har jo opplevd begge deler, men det spørs litt hva man egentlig forventer ut av kvelden også.

Jeg kan ikke erindre at hun noen gang har sagt at dette var så dårlig at dette vil hun bare glemme, men hun har selvsagt kommentert at dette var helt greit, eller, dette var så bra at det ga mersmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har pleid å si ja til at jeg kunne levd sånn men det er fordi jeg trodde man fikk velge sexpartner selv. I artikkelen du linker til står det at det er mannen i forholdet som velger elsker til kvinnen og det hadde ikke vært aktuelt for meg. Det er menn i min smak jeg hadde ligget med og ikke menn han trodde jeg likte. Personligheten måtte også klikket bra med min!

Anonymkode: 52f21...22d

Det er alltid noen som vil forsøke å definere gamle begrep på en litt strengere måte etter hvert som årene går, det er heller ikke uvanlig at noen forsøker å fremstille sin form for praksis som det ideelle. Jeg er relativt nysingel, men i mine cuckold-forhold har hun alltid stått fritt til å velge hvem hun vil ha sex med, når, hvor og hvordan. Og selvsagt også om hun fortsatt ønsker dette, om hun i periode eller permanent ikke lenger ønsker sex med andre må det også være helt ok.

Det vesentlige er at hun skal ha friheten til dette og at jeg ikke av den grunn på noe tidspunkt kan komme og kreve tilsvarende frihet. Og hun må også forstå at dette er noe jeg bare finner spenning ved om jeg er i et forhold og det er hun jeg har sterke følelser for som har sex med andre, jeg vil ikke oppleve det som spesielt opphissende at en hvilket som helst kvinne har sex med en annen mann - det må være min kvinne, en kvinne jeg har helt spesielle følelser for. Så det er ikke et tegn på at man mangler følelser for en kvinne, tvert imot, det er bare da det vil funke.

Jeg vil hevde at det er helt normalt for par som har denne livsstilen, så jeg tror du fint kan leve i et cuckold-forhold uten at mannen velger partner for deg. 

Endret av Cuckold
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...