Gå til innhold

Hotwife

Tennplugg

Hotwife  

51 stemmer

1. 1. Hotwife, les artikkelen som er linket før du svarer, kunne dette vært noe for deg?

• Absolutt, hvilket Kinderegg
      10
    • Kanskje, dersom mannen var interessert og den/de jeg møter leverer bra
      12
    • Tvilsomt, litt for mye må klaffe så jeg tror det blir vanskelig å håndtere
      2
    • Det frister å forsøke men sannsynligvis kortvarig og mest for å ha forsøkt det
      4
    • I fantasien høres det spennende/pirrende ut men hadde nok ikke fikset det på ordentlig
      12
    • Aldri i livet
      14

Anbefalte innlegg

Jeg kaster meg utfor stupet og tar sjansen. Jeg er litt nysgjerrig, om dette er noe andre tenker på, snakker om, har dialog med sin partner om eller om jeg er ganske alene om dette. Jeg har forsøkt dette i flere år, med varierende frekvens og lange pauser innimellom. Det er ikke min hensikt å dele/blottlegge egne erfaringer rundt tema (men om noen vil prate, er PM selvsagt helt ok) men lurer altså på hvor andre står/hva andre tenker om en slik "livsstil". Eventuelt er jeg ganske alene om å lure og det er selvsagt helt greit. 

Her er linken til artikkelen om hvordan det er/kan være å ikle seg en rolle som Hotwife

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Red Queen

Jeg og mannen dyrker ulike typer raffinert sex, blant annet cuckolding. Men, jeg må helt ærlig si at jeg synes disse begrepene hotwife, bull og alt dette bare er fælt, kleint og forferdelig avtennende. 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min mann har hatt en hotwife-relasjon-livsstil. Artikkelen var veldig god og nyansert. Problemet slik jeg erfarte det, er at de fleste menn er middelmådige elskere og treff her og der er ikke så spennende over tid. Når jeg traff en elsker jeg digget og hadde megagod sex med, da holdt det noen måneder før mannen min ble for sjalu og jeg måtte slutte med elskeren. Så selvom han alltid hadde sier/sa at det var MIN nytelse som tente han, så tålte han ikke at jeg faktisk fikk nytelse. Alle de andre jeg traff var jo middelmådige og det var absolutt min mann som fikk mest ut av det.. da gadd jeg ikke mer. Og min mann «lider»og vil at jeg skal ut og treffe (ikke altfor gode) menn igjen. Uaktuelt for min del. 

Anonymkode: da85e...81e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og min mann har hatt en hotwife-relasjon-livsstil. Artikkelen var veldig god og nyansert. Problemet slik jeg erfarte det, er at de fleste menn er middelmådige elskere og treff her og der er ikke så spennende over tid. Når jeg traff en elsker jeg digget og hadde megagod sex med, da holdt det noen måneder før mannen min ble for sjalu og jeg måtte slutte med elskeren. Så selvom han alltid hadde sier/sa at det var MIN nytelse som tente han, så tålte han ikke at jeg faktisk fikk nytelse. Alle de andre jeg traff var jo middelmådige og det var absolutt min mann som fikk mest ut av det.. da gadd jeg ikke mer. Og min mann «lider»og vil at jeg skal ut og treffe (ikke altfor gode) menn igjen. Uaktuelt for min del. 

My story excactly😘

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er nok en fantasi for mange menn, og for de aller fleste forblir det en fantasi da kjæresten/ektefellen ikke er så interessert.
Jeg har "luftet" dette for min kjæreste, men hun lurer på om jeg er lei av henne og vil bli kvitt henne så da lar jeg dette ligge.
Hun vet hva jeg tenker om det så om lysten skulle melde seg håper jeg hun forteller meg det. Det er kjempeviktig at man snakker åpent om dette og hvilke regler som skal gjelde. I tillegg MÅ begge være tent på og ville dette. Lurt å ta dette forsiktig og starte med å flørte litt med andre mens partner er tilstede.

Anonymkode: cc038...12e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

At hun kun skal ha sex med andre som ikke kan oppfattes som en trussel for mannen er ikke hotwifing. Det blir det samme som å si at du har badet når du bare stikker stortåa ned i vannet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

38 minutter siden, Paramount skrev:

At hun kun skal ha sex med andre som ikke kan oppfattes som en trussel for mannen er ikke hotwifing. Det blir det samme som å si at du har badet når du bare stikker stortåa ned i vannet.

Jeg tenker du har kun teoretisk kunnskap om tema.

Mener du å si at å tenne på at kona di har sex med andre ikke handler om hotwife-livsstil? Kun dersom kona har så bra sex med en mann at hun vil ha det hver uke, med samme mann, ikke bare 1-3 ganger per mann? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker du har kun teoretisk kunnskap om tema.

Mener du å si at å tenne på at kona di har sex med andre ikke handler om hotwife-livsstil? Kun dersom kona har så bra sex med en mann at hun vil ha det hver uke, med samme mann, ikke bare 1-3 ganger per mann? 

Hotwifing er for meg å la kona få opplevelser som er positive supplement til det hun får hjemme. I de tilfellene det ikke gir henne noe tenker jeg at det er lite meningsfullt for begge. Lite opphissende dersom hun kommer hjem skuffet nok en gang. Kall det gjerne hotwife-livsstil, men ikke spesielt vellykket.

Jeg har ikke selv erfaring nei. Etter å ha tenkt nøye gjennom er jeg ikke helt sikker på om jeg ønsker denne varianten heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Paramount skrev:

Hotwifing er for meg å la kona få opplevelser som er positive supplement til det hun får hjemme. I de tilfellene det ikke gir henne noe tenker jeg at det er lite meningsfullt for begge. Lite opphissende dersom hun kommer hjem skuffet nok en gang. Kall det gjerne hotwife-livsstil, men ikke spesielt vellykket.

Jeg har ikke selv erfaring nei. Etter å ha tenkt nøye gjennom er jeg ikke helt sikker på om jeg ønsker denne varianten heller.

Det er mer komplisert i praksis enn i fantasi/tanker. Poenget mitt kommer tydelig frem på samme måte som i artikkelen som er linket til her. Ditt ønske om å gi kona en positiv erfaring/opplevelse samtidig som du tenner på det er jo vanligvis utganspunktet for all hotwife/cuckold-livsstil.

Men, før man som kone har ligget med en mann, vet man ikke hvor topp sex det blir. Det blir av og til veldig bra og av og til ganske meningsløst. De gangene det ikke er så topp sex så vil man som kone likevel komme hjem og.. ja...gjøre det beste ut av det, sammen med mannen sin. Spille på det gode man har.. så det er ikke nødvendigvis slik at man som kone fokuserer så mye på at sexen var helt grei men ikke noe stjerner-i-øya. Det skjer jo flere ganger når man har denne livsstilen over mange år. Så treffer man plutselig en man ser stjerner med under sex. Og plutselig blir det en gamechanger og kona blir ivrig og den som står for initiativ, ikke lenger mannen. Det kan bli vanskelig for mannen. Og da kan det oppstå slik det gjorde for oss. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2020 den 22.23, Red Queen skrev:

Jeg og mannen dyrker ulike typer raffinert sex, blant annet cuckolding. Men, jeg må helt ærlig si at jeg synes disse begrepene hotwife, bull og alt dette bare er fælt, kleint og forferdelig avtennende. 😅 

Enig. Tøs, leketøy og Loverboy er mer fengende😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
På 13.11.2020 den 17.09, 000VF000 skrev:

Hotwife/cuckold etc er for folk som er for dumme til å skjønne at de ikke er seksuelt kompatible. 

Hva mener vi om folk som overgeneraliserer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet det når vi lekte litt med rollebytte, men er så utrolig vanskelig å finne oppegående menn. Derfor gjør vi det heller slik at vi har frie muligheter når vi er på jobbreiser o.l.

Er jo ikke vits å ha dårlig sex med andre når man har god sex hjemme. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Annonse

AnonymBruker

Skulle gjerne påtatt meg den rollen ja, høres befriende deilig ut men forutsetter at min mann blir tent av at jeg har/tar rollen😎

Anonymkode: 81884...225

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/12/2020 at 11:01 PM, AnonymBruker said:

On 11/12/2020 at 11:16 PM, Tennplugg said:

My story excactly😘

For meg ser det heller ut til at mannen kanskje ikke helt vet selv eller er klar over nøyktig hva det er som han tenner på? Hva som er hans egentlige motiv? I alle de formene som artikkelen beskrev var fokus på at det var det mannens tenningsmønster som var det styrende her. I alle fall mitt inntrykk. Dermed lurer jeg litt på om dette betinger at kvinnen tenner på det samme eller noe annet i settingen. Eventuelt at hun gjør det bare for ham uten egentlig å ha noe annet utbytte enn å glede sin mann?

Jeg er usikker selv. Tror defitivt begrepet cuckold ikke passer da jeg ikke tenner på ydmykelse i det helle tatt. Ikke passer det med å tenne på å ha en trofèkone som andre har lyst på heller.

Tror dog ikke jeg ville hatt problemer med å la henne prøve ut ting som hun tenner på, enten det er sammen eller alene. Jeg ville nok også foretrukket at det var gjensidig i så måte. For meg forgår jo det meste av sexuelle aktiviteter i en ramme av at det å tilfredsstille partneren er det som gir en selv mest tilfredsstillelse. Dermed tenner i alle fall jeg på at hun tenner på noe litt på siden. Kreves det at jeg er med for at det skal fungere har jeg ikke noe problem med det. Følgelig har jeg heller ikke noe behov for at hun skal gjøre ting som hun selv ikke tenner på.

Så da er det vel swingers eller bare åpent forhold som det heller mer mot. Uansett form så er jo forutsetningen at en har et forhold som er så solid at det å involvere andre i seksuallivet ikke vil eller kan oppfattes som en trussel. Risikoen er jo også at det er vanskelig å forutse hvilke følelser som kan oppstå. Men det finner man ikke ut uten å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Red Queen skrev (På 12.11.2020 den 22.23):

Underlig å kalle cuckolding «raffinert sex». Det er vel snarere tale seksualitet på villspor.

Anonymkode: e7573...00c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Fruen levde i et slikt forhold tidligere. Hun giftet seg med sin første, og fant ut når de prøvde ut cuckolding at, jøss, hvor liten penis eksmannen hadde. Hun fikk sansen for større og forholdet til eksmannen ble kjapt platonsk. Hele prosjektet var egentlig en øvelse i å ødelegge eget sex og samliv. Hun gikk inn i en opplevelse av tomhet. Hun tente ikke på ideen om å leve med den minste penisen hun hadde opplevd på en mann, en mann som allerede som ung mistet hår og ble halvfeit. 

Etter bruddet ble hun aktiv, men tomheten vedvarte. Det å finne en mann med de personlige og seksuelle egenskapene hun hadde erfart med sine elskere var ikke lett. 

Menn med behov for å låne ut kona fremstår for meg som et paradoks. At kvinner er hypergame  er jo ingen overraskelse. Det er derfor et stort market for hanreier og deres hypergame kvinner. 

Alle med litt hjerne vet hvordan det går. Hun går for noe bedre. Det eneste som varierer er hvor lang tid det tar. Når det ender, finner hanreien en ny dame, og fortsetter sin atferd. 

Eksmannen til fruen er nå i sitt fjerde forhold, og er på sitt fjerde barnebidrag. Om alle barna er hans tror jeg neppe. Han er mørk i huden, og barna blonde. Det i seg selv er jo et paradoks innen cuckold verdenen. Det pleier jo å være motsatt. Eller?

Anonymkode: fe604...901

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Finnes vel ikke noen fasit på hvordan man skal leve ut Hotwife/cuckold livsstilen vel?

Må bare si at jeg ikke har noen erfaring selv. Men jeg kan tenne på deler av sjangeren.

For noen funker det og for noen så går det galt. Og jeg kan godt se for meg at sjansen for at det går galt er større enn at det funker. 

Anonymkode: a75ee...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Fruen levde i et slikt forhold tidligere. Hun giftet seg med sin første, og fant ut når de prøvde ut cuckolding at, jøss, hvor liten penis eksmannen hadde. Hun fikk sansen for større og forholdet til eksmannen ble kjapt platonsk. Hele prosjektet var egentlig en øvelse i å ødelegge eget sex og samliv. Hun gikk inn i en opplevelse av tomhet. Hun tente ikke på ideen om å leve med den minste penisen hun hadde opplevd på en mann, en mann som allerede som ung mistet hår og ble halvfeit. 

Etter bruddet ble hun aktiv, men tomheten vedvarte. Det å finne en mann med de personlige og seksuelle egenskapene hun hadde erfart med sine elskere var ikke lett. 

Menn med behov for å låne ut kona fremstår for meg som et paradoks. At kvinner er hypergame  er jo ingen overraskelse. Det er derfor et stort market for hanreier og deres hypergame kvinner. 

Alle med litt hjerne vet hvordan det går. Hun går for noe bedre. Det eneste som varierer er hvor lang tid det tar. Når det ender, finner hanreien en ny dame, og fortsetter sin atferd. 

Eksmannen til fruen er nå i sitt fjerde forhold, og er på sitt fjerde barnebidrag. Om alle barna er hans tror jeg neppe. Han er mørk i huden, og barna blonde. Det i seg selv er jo et paradoks innen cuckold verdenen. Det pleier jo å være motsatt. Eller?

Anonymkode: fe604...901

Dette er jo bare tull. Dette er ET tilfelle som du vet om. Jeg og mannen har et slikt forhold. Vi er godt voksne og vet hva vi holder på med. Jeg elsker min mann over alt på jord, og kommer aldri til å falle for noen annen. Vi gjør ikke dette fordi mannen min føler seg utilstrekkelig, for meg er han verdens hotteste mann, ingen kan måle seg. 

Anonymkode: 2afeb...53b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Dette er jo bare tull. Dette er ET tilfelle som du vet om. Jeg og mannen har et slikt forhold. Vi er godt voksne og vet hva vi holder på med. Jeg elsker min mann over alt på jord, og kommer aldri til å falle for noen annen. Vi gjør ikke dette fordi mannen min føler seg utilstrekkelig, for meg er han verdens hotteste mann, ingen kan måle seg. 

Anonymkode: 2afeb...53b

👍 Dersom det ikke skal mer til enn en større kuk for at hun mister interessen for sin mann er ikke forholdet mye å ta vare på. To mennesker som er sterkt knyttet sammen, gjør dette sammen. De opplever det sammen, har utbytte av det sammen.

Anonymkode: a3ee2...0bc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...