AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Hei, dere Jeg i de siste årene har slitet veldig med å velge hvilken vei jeg vil i yrkeslivet. Jeg er nå 29 år, har ingen barn og heller ikke gift. Jeg har gode karakterer fra videregående, og har en bachelor grad innenfor helse. Trivdes ikke noe særlig med det, prøvde ut PPU. Fant ut at det heller ikke var en vei å gå. Jeg har også gått på sosionom studiet i et par uker. Jeg føler jeg hopper fra det ene eller det andre. Jeg blir lei meg og frustrert. Nå vet jeg ikke hvilken vei jeg skal gå. Er det noen måter å finne dette ut på? I de siste dagene har jeg tenkt på hudpleier-utdanningen, i og med jeg er glad i velvære. Jeg orker ikke bare ikke ta en ting, også droppe ut igjen.. Anonymkode: 8b789...ea9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Skriv med hva du likte og mislikte med hver retning, så nøyaktig som mulig. Alle pluss og minuser. Anonymkode: 22248...1dc
Jimkost Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 Hei, ville bare spørre ... Jeg vandrer gjennom nettsteder der noen kan finne en deltidsjobb eller studentjobb og kom over dette nettstedet https://jobbesomklarsynt.com/. Jeg synes du burde være mer kunnskapsrik enn jeg om dette, så tror du dette er et pålitelig nettsted? Har noen opplevd det før eller hatt noen erfaring? Takk!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Du bør skrive ned hvordan du ønsker å jobbe og hvilke fagfelt du kan være interessert i og sammenstille disse. Så bør du sjekke jobb annonser på finn.no les på dem og se om du kan passe til noen av de jobbene der. En får mer en virkelighetsoppfatning om hva som kreves i enkelte jobber da. Anonymkode: b98ff...d13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå