AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Hvor ofte pleier dere å treffes, sånn gjennomsnittlig? Og har dere kontakt hver dag, eller nu og da? Anonymkode: dd951...aa9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #2 Skrevet 12. november 2020 Vi møtes 2-3 ganger annenhver uke (når han ikke har barn). Ellers har vi kontakt via snap daglig opptil flere ganger. Om det er en ren ff tviler jeg på. Jeg har blitt glad i han, men vil allikevel ikke ha noe mer seriøst. Vi har holdt på i snart syv måneder. Noen ganger litt usikker om han ønsker mer. Men hittil har vi hatt sex hver gang vi møttes og ikke gjort noe annet enn å prate litt og å ha sex. Aldri hatt så deilig og samstemt sex før, så sikkert også derfor vi fremdeles holder på. Anonymkode: c8e26...e0f 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #3 Skrevet 13. november 2020 1x i måneden, for sjelden. Snakkes ikke ellers. Leter etter ny Anonymkode: b0c05...893
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #4 Skrevet 13. november 2020 Ca 1 gang i uken, prates for å avtale møte. Sender litt snapper innimellom, men det er mest fellessnapper som den andre så svarer på. Tror han kunne tenke seg å møtes og snakkes oftere men jeg er veldig streng på det, fordi jeg ikke orker følelser og forventninger. Vi henger litt, lager kanskje litt mat, ser en film eller spiller litt, så har vi sex i noen timer før han må gå. Han har alltid lyst å sove over men det skjer ikke, orker ikke tanken en gang. Anonymkode: b5f7a...3e5 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #5 Skrevet 13. november 2020 Ca 1 gang i mnd pga avstand, hatt den samme i flere år. Skriver meldinger imellom, noen ganger daglig, noen ganger ukentlig. Anonymkode: 6ea2b...fde 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #6 Skrevet 13. november 2020 2-3 ganger pr mmd. Da er vi sammen en hel kveld og ligger over. Ser film,lager mat,koser og har masse deilig sex. Sover i skje og vi er veldig glad i hverandre. Men forhold blir det ikke,selv om jeg nok skulle ønske det av og til. Jeg dater og chatter med andre. Snapper noen ganger i uka,noen ganger har vi snapsex også. Anonymkode: b8d17...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #7 Skrevet 13. november 2020 Ok, takk for svar. Ser at det florerer litt forskjellig. Dette er veldig nytt for meg.. vi har nylig møttes, og ting skjedde veldig fort. Vi har somregel send en snap eller to hvertfall hver dag. Fyren gav også uttrykk over å være «kåt på meg» hele tiden, men nå har han bare forduftet.. vi hadde sex tidlig i uka. Jeg sitter igjen og aner ingenting. Hva tenker dere? Han skrev litt utav det blå for et par dager siden (mens vi chatet) at han hadde det hektisk ut uka men at vi finner en dag «etterhvert».. hvordan hadde dere tolket det? Jeg skrev at hvis han ikke ønsket å fortsette det her lenger så var det fint om han var ærlig nå på et tidlig stadie, da svarte han bare at han var sliten den dagen og at det ikke var no stress. Alikevel har noe endret seg, siden jeg ikke har hørt noe disse andre dagene. Dette gjør meg bare veldig forvirret, vet ikke om jeg klarer å ha det sånt. har dere satt noen regler i forhold til dette med kontakt? Anonymkode: dd951...aa9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #8 Skrevet 13. november 2020 Jeg har det litt som deg, så jeg følger denne tråden. møtte en fyr og vi var enige med at ingen av oss ser etter fast forhold. Vi møttes igjen for å se film, ingenting skjedde da heller. Men 3 gangen vi møttes så drakk vi oss litt for fulle og endte opp i senga. Dessverre fungerte ikke «ting» slik av ville pga alkohol, Tror han syntes dette var flaut, for han maste veldig på at jeg skulle komme dit igjen, så han kunne få gjort det ordentlig. Så jeg gjorde det da. Vi møttes, var i senga hele kvelden og pratet og hadde sex, jeg sov over siden jeg bor et stykke unna. Etter det har han vært helt cold. Sender meg bare felles snapper og svarer meg kort. Føles ut som han prøver ghoste meg ut på hans versjon av «hyggelig». Pga dette gidder jeg nok ikke havne i køys med han igjen, men jeg lurer jo veldig på hva hans neste steg er. Ville han bare bevise at han kan knulle før han gikk videre selv uten å si noe til meg? 🙄 Vi ble tidlig enige om at det er best å ha en sexpartner under korona tiden, men jeg gidder ikke om han skal knulle rundt andre steder også ender jeg opp med klamydia for å være en ventende trofast FF for han. Anonymkode: 2632c...b63 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #9 Skrevet 13. november 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det litt som deg, så jeg følger denne tråden. møtte en fyr og vi var enige med at ingen av oss ser etter fast forhold. Vi møttes igjen for å se film, ingenting skjedde da heller. Men 3 gangen vi møttes så drakk vi oss litt for fulle og endte opp i senga. Dessverre fungerte ikke «ting» slik av ville pga alkohol, Tror han syntes dette var flaut, for han maste veldig på at jeg skulle komme dit igjen, så han kunne få gjort det ordentlig. Så jeg gjorde det da. Vi møttes, var i senga hele kvelden og pratet og hadde sex, jeg sov over siden jeg bor et stykke unna. Etter det har han vært helt cold. Sender meg bare felles snapper og svarer meg kort. Føles ut som han prøver ghoste meg ut på hans versjon av «hyggelig». Pga dette gidder jeg nok ikke havne i køys med han igjen, men jeg lurer jo veldig på hva hans neste steg er. Ville han bare bevise at han kan knulle før han gikk videre selv uten å si noe til meg? 🙄 Vi ble tidlig enige om at det er best å ha en sexpartner under korona tiden, men jeg gidder ikke om han skal knulle rundt andre steder også ender jeg opp med klamydia for å være en ventende trofast FF for han. Anonymkode: 2632c...b63 Dette var skremmende likt meg.. skulle jo nesten tro det var samme type 🙈 første gangen våres hadde vi også drukket, og ting gikk ikke helt etter planen. Han var gira på at jeg skulle komme tilbake, noe jeg gjorde, og da hadde vi god sex. Ble nesten litt skremt når jeg leste historien din 🙊 hvor i landet bor du? 😆 her møttes vi før sex dagen etter at jeg hadde vært der og, men så har det bare vært helt stilt.. jeg frykter som deg at dette er en feig måte å fade ut på. Vil ha et ærlig svar, så kommer nok til å ta kontakt med han i morgen.. orke ikke ha d sånn her.. Anonymkode: dd951...aa9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #10 Skrevet 13. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette var skremmende likt meg.. skulle jo nesten tro det var samme type 🙈 første gangen våres hadde vi også drukket, og ting gikk ikke helt etter planen. Han var gira på at jeg skulle komme tilbake, noe jeg gjorde, og da hadde vi god sex. Ble nesten litt skremt når jeg leste historien din 🙊 hvor i landet bor du? 😆 her møttes vi før sex dagen etter at jeg hadde vært der og, men så har det bare vært helt stilt.. jeg frykter som deg at dette er en feig måte å fade ut på. Vil ha et ærlig svar, så kommer nok til å ta kontakt med han i morgen.. orke ikke ha d sånn her.. Anonymkode: dd951...aa9 Får for guds skyld håpe at det ikke er samme fyr!! 😂🤦🏼♀️ Han jeg har møtt bor i Askim! 🙈 Vil veldig gjerne vite hvordan det gikk for deg å kontakte han ang det!! 😮 kan du være så snill å komme med oppdateringer? 😮 Jeg vurderer det samme, men tenker vente er par dager til først 😅 frister så veldig å vente på at han skal kontakte meg for et knull, at han skal sende meg melding om å komme over, så kan jeg svare «hmmm nei dessverre jeg tror ikke jeg ønsker deg som min korona FF😊 No hard feelings» 😂😂 Så kanskje han får følelsen igjen av at knullet ikke var bra nok 😂 Anonymkode: 2632c...b63
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #11 Skrevet 13. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Får for guds skyld håpe at det ikke er samme fyr!! 😂🤦🏼♀️ Han jeg har møtt bor i Askim! 🙈 Vil veldig gjerne vite hvordan det gikk for deg å kontakte han ang det!! 😮 kan du være så snill å komme med oppdateringer? 😮 Jeg vurderer det samme, men tenker vente er par dager til først 😅 frister så veldig å vente på at han skal kontakte meg for et knull, at han skal sende meg melding om å komme over, så kan jeg svare «hmmm nei dessverre jeg tror ikke jeg ønsker deg som min korona FF😊 No hard feelings» 😂😂 Så kanskje han får følelsen igjen av at knullet ikke var bra nok 😂 Anonymkode: 2632c...b63 Da er det nok ikke samme type heldigvis 😂😂 vi bor en helt annen plass i landet 🙊 jeg har tenkt å ta en vri evt ang å kontakte han.. kommer til å smigre og fortelle hvor kåt jeg er, og om det er mulig å få til noe ila helgen. Jeg gir F. Vil han ikke så vil han ikke. Da får jeg ta forholdet videre derfra.. jeg trenger en FF som er tilgjengelig for meg og, ikke bare etter hans premisser. Så da går stafettpinnen videre til neste mann. Noen som melder seg frivillig her inne? 😂 hvis han svarer ja, og virkelig gjør en innsats for at vi får treffes, skal jeg ta dette opp med han. Jeg takler ikke såkalte silence time utover dager etter noe sånn intimt.. litt kontakt går vel an å ha, slik det og har vært.. jeg ska prøve å få oppdatert 😉 det må du også gjøre. Har du forresten truffet denne fyren ei stund? Anonymkode: dd951...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #12 Skrevet 13. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: stafettpinnen Hvor holder du til og alder ? Anonymkode: b4d41...210
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #13 Skrevet 13. november 2020 Er ikke litt av poenget med FF at man ikke er nødt til å ha masse kontakt, men møtes når det passer for begge? Jeg har en lignende relasjon, bortsett fra at vi begge er forelsket i hverandre. Ytre omstendigheter gjør at vi ikke kan bli kjærester. Vi møtes en gang i måneden, oftere hvis vi får det til. Har ikke daglig kontakt, og det er helt greit for meg. Hadde vi kun vært FF hadde jeg ikke ønsket å ha så mye kontakt mellom treffene. Anonymkode: 2ab7e...81e 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #14 Skrevet 13. november 2020 Som regel 2 ganger i uka og vi har ikke så veldig mye kontakt utenom, men det kommer nok av at når alt er stengt så er det lite å snakke om mellom når vi møtes Anonymkode: 78e28...29e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #15 Skrevet 13. november 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Er ikke litt av poenget med FF at man ikke er nødt til å ha masse kontakt, men møtes når det passer for begge? Jeg har en lignende relasjon, bortsett fra at vi begge er forelsket i hverandre. Ytre omstendigheter gjør at vi ikke kan bli kjærester. Vi møtes en gang i måneden, oftere hvis vi får det til. Har ikke daglig kontakt, og det er helt greit for meg. Hadde vi kun vært FF hadde jeg ikke ønsket å ha så mye kontakt mellom treffene. Anonymkode: 2ab7e...81e Meningen med FF er ikke at man skal ha mye kontakt nei, men om man blir enige om å være FF er det ikke noe hyggelig å bli behandlet som et one night stand. Da føler man seg snytt. Særlig i disse tider er det greit å holde seg til en, og jeg blir egentlig ganske forbanna om hensikten hans hele veien var et ligg også videre. Hvis det er slik han har holdt på under korona tider, så er han en stor risiko også. Da har han rett og slett lyvet meg rett i ansiktet og bare jattet med på det vi har blitt enige om. Jeg var ganske så tydelig før første knull at jeg ønsker en fast knullepartner og han sa seg helt enig at vi kunne være det til vaksine kom. Og til det du skriver at man ikke trenger snakke sammen hele tiden. Det er helt greit og jeg er helt enig! Men at han skrev masse og ville møte meg hele tiden, og at han tar en helomvending etter å endelig få seg et ligg (som han var fornøyd med presentasjons messig) og plutselig aldri skriver noe mer Dirkete til meg på snap, gjør at jeg setter spørsmålstegn til hele fyren. hilsen hun andre med lignende situasjon som Ts Anonymkode: 2632c...b63 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #16 Skrevet 13. november 2020 1 gang i uka ca Er nok det, jo mindre...jo mer spenning. Liker ikke ordet FF, han er min elsker Som gir meg god sex OG orgasme. Anonymkode: b6b58...e83
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #17 Skrevet 13. november 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er det nok ikke samme type heldigvis 😂😂 vi bor en helt annen plass i landet 🙊 jeg har tenkt å ta en vri evt ang å kontakte han.. kommer til å smigre og fortelle hvor kåt jeg er, og om det er mulig å få til noe ila helgen. Jeg gir F. Vil han ikke så vil han ikke. Da får jeg ta forholdet videre derfra.. jeg trenger en FF som er tilgjengelig for meg og, ikke bare etter hans premisser. Så da går stafettpinnen videre til neste mann. Noen som melder seg frivillig her inne? 😂 hvis han svarer ja, og virkelig gjør en innsats for at vi får treffes, skal jeg ta dette opp med han. Jeg takler ikke såkalte silence time utover dager etter noe sånn intimt.. litt kontakt går vel an å ha, slik det og har vært.. jeg ska prøve å få oppdatert 😉 det må du også gjøre. Har du forresten truffet denne fyren ei stund? Anonymkode: dd951...aa9 Haha bra det ikke var samma fyr, ellers skulle vi begge møtt opp på døra sammen og vært sånn «hvem er hun?» 😂 Er helt riktig at du skal møte en på dine premisser, det skal gå begge veier! 😊 I vår situasjon er det jo så merkelig at kontakten bare plutselig ble ingenting etter at de hadde fått seg første ligg... er vi FF for de gutta eller bare ONS? 🙄 Om man har blitt enige om å være FF, syntes jeg det er skikkelig stygt å behandle og ha skjulte intensjoner om at han bare ønsker ONS. Å teste om greia deres går begge veier syntes jeg er smart å teste ut 😊 ja oppdater meg! 😄 og jeg skal gjøre det samme 😊 Jeg møtte denne fyren for noen år siden også, og vi holdt litt på. Da ønsket jeg meg forhold, men han ghostet meg da også... men nå er dette ca 5 år siden og vi var yngere 🙈 Jeg var da også mye mer usikker på meg selv og mer nervøs rundt han Nå er jeg mer sikker på hva jeg vil og trives som singel 😜 Jeg ønsker heller ikke være i et forhold med han, da vi rett og slett er for forskjellige. Vi møttes igjen for 3 uker siden, så ting har jo gått fort i svingene 😅 Men så kjente vi hverandre fra før av da, og vi har hatt masse sex for 5 år siden Blir bare så sinna om han ghoster meg enda en gang, da dette er noe vi ila de 3 siste ukene til og med har snakket om, og han lovet behandle meg bedre!! Men begynner få mindre og mindre gode tanker om denne fyren 🙈 Har også en annen som har lyst til å bli min FF og vurderer nesten bare droppe nåværende FF og ghoste han tilbake 🙈 Hva med deg? Hvor lenge har dere møtt hverandre? Anonymkode: 2632c...b63
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #18 Skrevet 13. november 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha bra det ikke var samma fyr, ellers skulle vi begge møtt opp på døra sammen og vært sånn «hvem er hun?» 😂 Er helt riktig at du skal møte en på dine premisser, det skal gå begge veier! 😊 I vår situasjon er det jo så merkelig at kontakten bare plutselig ble ingenting etter at de hadde fått seg første ligg... er vi FF for de gutta eller bare ONS? 🙄 Om man har blitt enige om å være FF, syntes jeg det er skikkelig stygt å behandle og ha skjulte intensjoner om at han bare ønsker ONS. Å teste om greia deres går begge veier syntes jeg er smart å teste ut 😊 ja oppdater meg! 😄 og jeg skal gjøre det samme 😊 Jeg møtte denne fyren for noen år siden også, og vi holdt litt på. Da ønsket jeg meg forhold, men han ghostet meg da også... men nå er dette ca 5 år siden og vi var yngere 🙈 Jeg var da også mye mer usikker på meg selv og mer nervøs rundt han Nå er jeg mer sikker på hva jeg vil og trives som singel 😜 Jeg ønsker heller ikke være i et forhold med han, da vi rett og slett er for forskjellige. Vi møttes igjen for 3 uker siden, så ting har jo gått fort i svingene 😅 Men så kjente vi hverandre fra før av da, og vi har hatt masse sex for 5 år siden Blir bare så sinna om han ghoster meg enda en gang, da dette er noe vi ila de 3 siste ukene til og med har snakket om, og han lovet behandle meg bedre!! Men begynner få mindre og mindre gode tanker om denne fyren 🙈 Har også en annen som har lyst til å bli min FF og vurderer nesten bare droppe nåværende FF og ghoste han tilbake 🙈 Hva med deg? Hvor lenge har dere møtt hverandre? Anonymkode: 2632c...b63 Vi møtte hverandre for ei uke siden og har hatt sex 3 ganger 😂 nå har han plutselig vært så jævla travel med jobb, så mye at han ikke har sendt en eneste snap på flere dager (dog ikke meg heller da). Jeg sendte en snap på dagen i dag, med litt kåt forespørsel. Til den skrev han at det var travelt på jobb og at han sku svare meg senere. Han har enda ikke svart. Hvor lang tid ville du gitt det? Anonymkode: dd951...aa9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #19 Skrevet 13. november 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi møtte hverandre for ei uke siden og har hatt sex 3 ganger 😂 nå har han plutselig vært så jævla travel med jobb, så mye at han ikke har sendt en eneste snap på flere dager (dog ikke meg heller da). Jeg sendte en snap på dagen i dag, med litt kåt forespørsel. Til den skrev han at det var travelt på jobb og at han sku svare meg senere. Han har enda ikke svart. Hvor lang tid ville du gitt det? Anonymkode: dd951...aa9 Ta et hint da. Han driter i deg og er hypp på å ligge med deg når det passer HAN, ikke når det passer deg. Mest sannsynlig er han ferdig med deg allerede, fordi du krever oppmerksomhet fra han. Ikke vi tid og energi på menn som bare vil ha seg. Spar det til en kjæreste som setter pris på oppmerksomheten. Hvis han tar kontakt anbefaler jeg deg på det sterkeste å bare ignorere han så du ikke taper ansikt fullstendig. Han er asshole mot deg. Det er klart som dagen. Anonymkode: a98f4...a1a 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2020 #20 Skrevet 13. november 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi møtte hverandre for ei uke siden og har hatt sex 3 ganger 😂 nå har han plutselig vært så jævla travel med jobb, så mye at han ikke har sendt en eneste snap på flere dager (dog ikke meg heller da). Jeg sendte en snap på dagen i dag, med litt kåt forespørsel. Til den skrev han at det var travelt på jobb og at han sku svare meg senere. Han har enda ikke svart. Hvor lang tid ville du gitt det? Anonymkode: dd951...aa9 Ååh for et usexy svar han ga deg!! 😫😫 Om han ikke svarer deg ila kvelden, så aldri kontakt han igjen 😡 og ila kvelden mener jeg før kl 22, så da har han ca 2 timer på seg 😂 Men jeg hadde vært skeptisk altså... det går an å være en gentleman selv om man bare er ff 🙄 Om han sender deg melding i morgen og er sånn «hei du, hva driver du med da?😏 Sorry var så opptatt i går» så hadde jeg heller ikke svart han 🙄 Så kan han heller bare sitte igjen å syntes synd på seg selv og snoppen sin! For han kommer til å savne deg når han innser at han dreit seg ut 😌 For han likte jo å ha sex med deg siden dere har hatt det 3 ganger! Det skal ikke være slik at det bare fungerer på hans premisser, også svare deg så usexy da 😒😞 Anonymkode: 2632c...b63 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå