AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Jeg krever absolutt ingenting. I blant håper jeg på at han kan komme hjem for å hjelpe med barna eller være kjæreste. Han kommer hjem og bruker dagen/kvelden på skjermen. Han bidrar ikke på noe som helst måte, sitter kun med det. Selv når jeg på forhånd har bedt om spesifikk om å hjelpe med barna eller andre ting. Så prioriterer han denne skjermen, mener alltid at han driver med noe viktig. Så alt er viktigere enn familielivet. Så går det noen uker, han er hjemme maks 2 kvelder i uka. Da kun for å ordne noe på pc og lignende. Jeg klager på at han aldri er med oss, han svarer at han var hjemme tirsdag og onsdag. Jeg vet jo at han var hjemme, men han er ikke med eller tilstedet. Jeg har tidligere forsøkt å la han styre selv og ta alt ansvar i hjemmet. Bare gitt faen i hvor han er, ikke tenkt på han til middag, ikke beregnet han på noen måte. Da har han det så fint en stund også mener han at forholdet skranter. Hvordan kan vi få det bedre uten at jeg skal gå å konstant mase på han? Anonymkode: 56bae...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Prøv å forklar følelsene dine ved å være åpen og sårbar og lei deg, fremfor å kjefte/klage og sånt. Skjønt det er jo en veldig naturlig reaksjon, men prøv å virkelig få han til å forstå st dette er tungt og leit for deg Anonymkode: ea554...3ab 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 Tror ikke det er mulig gitt. Ditt største håp om at han skal ta mer ansvar for ungene, er rett og slett og forlate han. Samvær! Anonymkode: d1ce3...248 15
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #5 Skrevet 12. november 2020 7 minutter siden, Flamme skrev: Hvor er han når han ikke er hjemme? Jobb, venner, familie, alltid på farta. Jobb forstår jeg, den er som regel ok og går foran alt annet. Anonymkode: 56bae...a8c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #6 Skrevet 12. november 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det er mulig gitt. Ditt største håp om at han skal ta mer ansvar for ungene, er rett og slett og forlate han. Samvær! Anonymkode: d1ce3...248 Han sier han da tar maks 20 frem til barna er store nok til å være alene hjemme. Anonymkode: 56bae...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #7 Skrevet 12. november 2020 Hvem er far til disse barna? Anonymkode: ef2c1...906 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #8 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jobb, venner, familie, alltid på farta. Jobb forstår jeg, den er som regel ok og går foran alt annet. Anonymkode: 56bae...a8c I disse tider også? Han burde holde seg hjemme. Han kan jo være en superspreder for alt han vet Anonymkode: 70b2c...a99 30
Raven.Writingdesk Skrevet 12. november 2020 #10 Skrevet 12. november 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg krever absolutt ingenting. I blant håper jeg på at han kan komme hjem for å hjelpe med barna eller være kjæreste. Han kommer hjem og bruker dagen/kvelden på skjermen. Han bidrar ikke på noe som helst måte, sitter kun med det. Selv når jeg på forhånd har bedt om spesifikk om å hjelpe med barna eller andre ting. Så prioriterer han denne skjermen, mener alltid at han driver med noe viktig. Så alt er viktigere enn familielivet. Så går det noen uker, han er hjemme maks 2 kvelder i uka. Da kun for å ordne noe på pc og lignende. Jeg klager på at han aldri er med oss, han svarer at han var hjemme tirsdag og onsdag. Jeg vet jo at han var hjemme, men han er ikke med eller tilstedet. Jeg har tidligere forsøkt å la han styre selv og ta alt ansvar i hjemmet. Bare gitt faen i hvor han er, ikke tenkt på han til middag, ikke beregnet han på noen måte. Da har han det så fint en stund også mener han at forholdet skranter. Hvordan kan vi få det bedre uten at jeg skal gå å konstant mase på han? Anonymkode: 56bae...a8c Hva klager du for da? Du lar deg jo bli behandla som ei dørmatte! Er han barnefar eller? Ærlig talt, lærer du ungene dine at det er greit å bedrive ansvarsfraskrivelse, være slask, og at de heller ikke skal forvente («kreve») noe som helst fra en viktig person i livet sitt???! 43
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #11 Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvem er far til disse barna? Anonymkode: ef2c1...906 Han vel? Anonymkode: 56bae...a8c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #12 Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: I disse tider også? Han burde holde seg hjemme. Han kan jo være en superspreder for alt han vet Anonymkode: 70b2c...a99 Han er på faste steder, som regel 3 faste steder akkurat nå. Selv er jeg kun med barna om jeg ikke er på jobb. Anonymkode: 56bae...a8c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #13 Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, Hippogriff skrev: Er det hans barn? Ja. Anonymkode: 56bae...a8c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #14 Skrevet 12. november 2020 2 minutter siden, Raven.Writingdesk skrev: Hva klager du for da? Du lar deg jo bli behandla som ei dørmatte! Er han barnefar eller? Ærlig talt, lærer du ungene dine at det er greit å bedrive ansvarsfraskrivelse, være slask, og at de heller ikke skal forvente («kreve») noe som helst fra en viktig person i livet sitt???! Ja, han er pappaen til barna. Man kan ikke kreve vet du, man kan bare forvente. Anonymkode: 56bae...a8c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #15 Skrevet 12. november 2020 Hvor små er barna? Vanligvis synes jeg folk gir opp for lett, men her hadde jeg gått.... Om han bare vil ha 20% samvær då la han ha det, men da må han også betale mer. Du tar vel uansett 99% nå... Anonymkode: 45142...8eb 33
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #16 Skrevet 12. november 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prøv å forklar følelsene dine ved å være åpen og sårbar og lei deg, fremfor å kjefte/klage og sånt. Skjønt det er jo en veldig naturlig reaksjon, men prøv å virkelig få han til å forstå st dette er tungt og leit for deg Anonymkode: ea554...3ab Dumper opp igjen mitt eget innlegg her - altså er dette prøvd? Det er jo ikke holdbart sånn det er nå høres det ut som. Det er jo virkelig ikke sånn her det skal være. Eier han ikke sympati for deg og følelsene dine så kan han pakke sammen tingene sine og dra Anonymkode: ea554...3ab 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #17 Skrevet 12. november 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, han er pappaen til barna. Man kan ikke kreve vet du, man kan bare forvente. Anonymkode: 56bae...a8c Jo, om han ikke skjønner det selv, må du kreve. Eller så bør du jo bare be ham flytte ut. Anonymkode: f2fe6...624 12
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #18 Skrevet 12. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor små er barna? Vanligvis synes jeg folk gir opp for lett, men her hadde jeg gått.... Om han bare vil ha 20% samvær då la han ha det, men da må han også betale mer. Du tar vel uansett 99% nå... Anonymkode: 45142...8eb Barnehage alder, to tette aktive gutter. Anonymkode: 56bae...a8c
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #19 Skrevet 12. november 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dumper opp igjen mitt eget innlegg her - altså er dette prøvd? Det er jo ikke holdbart sånn det er nå høres det ut som. Det er jo virkelig ikke sånn her det skal være. Eier han ikke sympati for deg og følelsene dine så kan han pakke sammen tingene sine og dra Anonymkode: ea554...3ab Prøvd flere runder, tar det opp i blant, men orker ikke å hakke på det hver gang. Da blir det hvert fall ikke koselig her. Anonymkode: 56bae...a8c
Nappetass1 Skrevet 12. november 2020 #20 Skrevet 12. november 2020 Hva ER dette for et opplegg? Har han alltid vært slik, hva med før dere fikk barn? Klart du kan kreve(!) deltakelse! Skulle liksom bare mangle 25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå