Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns jeg så noe sånnt på BIKBOK, og kanskje veromoda...

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Bikbok, veromoda, H&M, b-young, ichi, Fillipa K og Zenon har noen kjempe tøffe!

Skrevet

På Cubus.

Gjest Daniella_
Skrevet

Det er å finne overalt. De over her har vel nevnt de fleste stedene. :)

Skrevet

et lite spm på siden, er det flatterende å bruke en slik kort cardigan når man er litt for stor rundt bysten, overarmene og har litt lovehandles og mage?

Skrevet

Noen som har sett mintgrønn, grå eller rød?

Skrevet

Bolero mener du vel kanskje?

Jeg har hvertfall kjøpt en hvit en på vero moda. Så de hadde svart og grønn også. Sånn i farta :)

Skrevet

Så en kjempefin på Cubus i dag! I off-white og lysbrun. Og med silkebånd.

Jeg synes alle kan gå med slike.

Men sånn generelt sett så synes jeg ikke man bør gå med for korte t-skjorter/gensere slik at magen henger på utsida. Gjør det iallefall ikke selv, selv om jeg ikke har så mye flesk.

Skrevet

Trikset er å ha noe under som går ned til buksene, og som kanskje ikke er supertight heller. Litt sånn babydoll-fasong, hvis man føler at man har litt mer rundt midjen.

Catzy

Skrevet

Var ikke denne korte jakken fin...

http://www2.victoriassecret.com/category/?cgnbr=OSCLOZZZZZZ

Det må jo være genialt å fortsette å bruke babydoll-topper utover høsten med sånne jakker utenpå?

(Ellers er jeg igjen bare en snartur innom KG på jobb fordi vi ikka har fått koblet opp internett i det nye huset vårt ennå... :forvirret: Åååhh. jeg har abstinenser!!! ;) )

Skrevet

Irriterer meg litt at jeg er så skeptisk til å bestille varer fra utlandet, f.eks. fra Victorias Secret som har så mye fint. Jeg får liksom aldri satt meg inn i hvor mye det blir i porto og toll...??

Var i USA i ferien og hadde gledet meg til å handle på VS, men de butikkene jeg var i hadde bare undertøy og litt nattøy...

Skrevet

Er ikke så skummelt det med å kjøpe fra utlandet! :)

Kanskje cocopuff kan hjelpe, hun er flink! :Nikke:

Coco.....?!

Skrevet

Noen som har sett slike som de to linkene mine i butikkene?

(Jeg har ikke bestilt fra Victorias Secret ennå...)

Skrevet
Var i USA i ferien og hadde gledet meg til å handle på VS, men de butikkene jeg var i hadde bare undertøy og litt nattøy...

De har bare undertøy, natttøy og sminke i butikkene. Klærne kjøpes kun over internett.

Skrevet

Ja... Jeg snakket med to ekspeditriser om det, og de mente også å vite at alle butikkene bare hadde undertøy osv. og at klærne måtte bestilles over nett. Det var litt synd da, for jeg hadde gledet meg til å handle der... :roll:

Men jeg fant da endel annet fint i andre butikker :)

Skrevet

Den nr 2 som du viste bilde av har de lignende av på Cubus. Stod og så på den i går!

T.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...