Gjest Card Skrevet 2. august 2005 #1 Skrevet 2. august 2005 http://www.asos.com/product.asp?sku=CFCKN1011 http://www.asos.com/product.asp?sku=CFCKN1074 Hvilke kjedebutikker selges noe lignende disse? Har ikke sett det noe sted, men ser mange som har det.
Cathie Skrevet 2. august 2005 #2 Skrevet 2. august 2005 Syns jeg så noe sånnt på BIKBOK, og kanskje veromoda...
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 3. august 2005 #3 Skrevet 3. august 2005 Bikbok, veromoda, H&M, b-young, ichi, Fillipa K og Zenon har noen kjempe tøffe!
Gjest Daniella_ Skrevet 3. august 2005 #5 Skrevet 3. august 2005 Det er å finne overalt. De over her har vel nevnt de fleste stedene.
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #6 Skrevet 3. august 2005 et lite spm på siden, er det flatterende å bruke en slik kort cardigan når man er litt for stor rundt bysten, overarmene og har litt lovehandles og mage?
Gjest Gjest Skrevet 3. august 2005 #7 Skrevet 3. august 2005 Noen som har sett mintgrønn, grå eller rød?
Sniglå Skrevet 3. august 2005 #8 Skrevet 3. august 2005 Bolero mener du vel kanskje? Jeg har hvertfall kjøpt en hvit en på vero moda. Så de hadde svart og grønn også. Sånn i farta
lillesky Skrevet 3. august 2005 #9 Skrevet 3. august 2005 Så en kjempefin på Cubus i dag! I off-white og lysbrun. Og med silkebånd. Jeg synes alle kan gå med slike. Men sånn generelt sett så synes jeg ikke man bør gå med for korte t-skjorter/gensere slik at magen henger på utsida. Gjør det iallefall ikke selv, selv om jeg ikke har så mye flesk.
Catzy Skrevet 4. august 2005 #10 Skrevet 4. august 2005 Trikset er å ha noe under som går ned til buksene, og som kanskje ikke er supertight heller. Litt sånn babydoll-fasong, hvis man føler at man har litt mer rundt midjen. Catzy
Ephemera Skrevet 4. august 2005 #11 Skrevet 4. august 2005 Var ikke denne korte jakken fin... http://www2.victoriassecret.com/category/?cgnbr=OSCLOZZZZZZ Det må jo være genialt å fortsette å bruke babydoll-topper utover høsten med sånne jakker utenpå? (Ellers er jeg igjen bare en snartur innom KG på jobb fordi vi ikka har fått koblet opp internett i det nye huset vårt ennå... Åååhh. jeg har abstinenser!!! )
Ephemera Skrevet 4. august 2005 #12 Skrevet 4. august 2005 Irriterer meg litt at jeg er så skeptisk til å bestille varer fra utlandet, f.eks. fra Victorias Secret som har så mye fint. Jeg får liksom aldri satt meg inn i hvor mye det blir i porto og toll...?? Var i USA i ferien og hadde gledet meg til å handle på VS, men de butikkene jeg var i hadde bare undertøy og litt nattøy...
lillesky Skrevet 4. august 2005 #13 Skrevet 4. august 2005 Er ikke så skummelt det med å kjøpe fra utlandet! Kanskje cocopuff kan hjelpe, hun er flink! Coco.....?!
Ephemera Skrevet 4. august 2005 #14 Skrevet 4. august 2005 Denne var også nyyydelig: http://www2.victoriassecret.com/commerce/a...TCRD&rfnbr=2229
Ephemera Skrevet 11. august 2005 #15 Skrevet 11. august 2005 Noen som har sett slike som de to linkene mine i butikkene? (Jeg har ikke bestilt fra Victorias Secret ennå...)
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #16 Skrevet 11. august 2005 Var i USA i ferien og hadde gledet meg til å handle på VS, men de butikkene jeg var i hadde bare undertøy og litt nattøy... ← De har bare undertøy, natttøy og sminke i butikkene. Klærne kjøpes kun over internett.
Ephemera Skrevet 12. august 2005 #17 Skrevet 12. august 2005 Ja... Jeg snakket med to ekspeditriser om det, og de mente også å vite at alle butikkene bare hadde undertøy osv. og at klærne måtte bestilles over nett. Det var litt synd da, for jeg hadde gledet meg til å handle der... Men jeg fant da endel annet fint i andre butikker
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #18 Skrevet 12. august 2005 Den nr 2 som du viste bilde av har de lignende av på Cubus. Stod og så på den i går! T.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå