Gå til innhold

Menn: ville dere hatt sex med ei med slik kropp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De færreste er nok tiltrukket av det, men slike jenter har også et aktivt sexsliv.

men liker du ikke egen kropp, å er det drøyt å be andre like den.

mann.

Anonymkode: cf0e9...9ef

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Spiller ingen rolle hvordan hun seg ut. Fitte er fitte uansett. Det er like godt å knulle uansett om kroppen fitta sitter på er stor eller liten. 

Anonymkode: 696b7...311

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg kvinne da, men hvis du er sammen med en mann som kun vil ha kroppen din er du på villspor. 
du bør heller lete etter en mann som liker DEG. Da kommer den fysiske tiltrekningen av seg selv- uavhengig av størrelsen på kroppen! 

Anonymkode: 50063...9bf

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig liker menn type digge damer med bryst og stram rumpe. Tviler på at noen mannfolk vil si seg uenig i det. 

MEN! Det er ikke alle menn som tørr å knulle ei perfekt dame, da de ikke er perfekte selv. Alle har sine usikkerheter, noen større enn andre. Noen føler seg mer komfortabel med ei dame de føler seg bra med! Og det vil heller ikke si de ønsker noen de anser som mindre attraktiv enn seg selv (selv om noen menn kunne feiet over alt). 

Man finner typisk folk som ligner på seg selv :) Kanskje du heller ikke ville hatt en mann som super trent og hunk? Kanskje du heller ville hatt en god mann, med kanskje litt for mye på magen, men som har sterke overarmer og en fin kjeggvekst! En digg mannemann!

Ikke for å være høy på meg selv, men jeg føler jeg har vært heldig med medfødte former, selv om jeg er slank på magen. Jeg er litt trent. Men jeg ville ikke hatt en mann som er super trent og super strikt i kostholdet. Eller en tynn fløtepus fra Oslo hehe. Jeg ønsker meg en mannemann med ordentlig kjeggvekst, bryr meg ikke om han har viker, men han må være naturlig sterk :) og ingenting slår et pent smil!! 

Det jeg skal frem til, er at det er noen for alle :) 

Anonymkode: 2f530...d0f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei sorry. Kan ikke se for meg noe annet enn misjonær. Å ha deg på toppen er helt uaktuelt siden du ikke kan humpe opp og ned siden du er så stor. Doggy style ille heller ikke være særlig stas da rumpeballene dine ville være så store at pikken min ville ha forsvunnet. 

Når det er sagt er du sikkert en fantastisk person med en fantastisk personlighet. 

Anonymkode: 27dff...c46

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei sorry. Kan ikke se for meg noe annet enn misjonær. Å ha deg på toppen er helt uaktuelt siden du ikke kan humpe opp og ned siden du er så stor. Doggy style ille heller ikke være særlig stas da rumpeballene dine ville være så store at pikken min ville ha forsvunnet. 

Når det er sagt er du sikkert en fantastisk person med en fantastisk personlighet. 

Anonymkode: 27dff...c46

Ellers så er pikken din for liten 🤣

Anonymkode: 2f530...d0f

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en overskrift. Mulig den var litt tankeløs eller klønete formulert. På en annen side er det dessverre mange menn som kun ser kropp, i stedet for å se dama i kroppen. Det kan nok forsåvidt begge kjønn være skyldige i. Men å ikke se personen med kroppen, og bare se kroppen. Virker både mekanisk og følelsesløst, men har nok blitt mye vanligere enn det var. 

klikket kun for å kommentere det. Trykker ikke på sånne linker.

Anonymkode: a95e0...906

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe problem i hele tatt, min bedre halvdel var slik da vi møttes, hun er ikke så stor lengre men det er ikke det som betyr noe heller 

Anonymkode: 1292a...ff4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://imgur.com/a/A8XHuMm

Eller hadde dette vært helt uaktuelt? Seriøst spm, for jeg har slik type kropp og føler at de færreste av menn er tiltrukket av det.

Anonymkode: ca8b3...00f

Gjerne... deilig :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

😁absolutt, jeg hadde valgt henne fremfor de aller fleste. Dersom det kun var utseende jeg skulle gå etter. 😍 Akkurat min type jente

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det spørs helt om vi snakker et forhold eller en one night stand.

Det blir litt samme som å spørre om noen kvinner har lyst til å ha sex med meg og ølmagen min, uten å kjenne noe til meg. Det tror jeg det er svært få som er interessert i, men heldigvis så er det mye mer enn utseende som spiller inn.

Anonymkode: b0893...be9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tilhører flertallet de ca. 70% av befolkningen som er overvektig, dvs. at du er helt vanlig etter dagens standard. Det er helt sikkert noen som har lyst til å være sammen med deg. 

Anonymkode: 9ff89...277

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tilhører flertallet de ca. 70% av befolkningen som er overvektig, dvs. at du er helt vanlig etter dagens standard. Det er helt sikkert noen som har lyst til å være sammen med deg. 

Anonymkode: 9ff89...277

Hvor har du det fra? Når jeg er ute så ser jeg ikke mer overvektige folk enn normalvektige.

Anonymkode: d1a10...ced

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har du det fra? Når jeg er ute så ser jeg ikke mer overvektige folk enn normalvektige.

Anonymkode: d1a10...ced

Kanskje fordi det mest vanlige er overvekt så vi har forandret våres oppfatninger av hva som er normalvekt?

Anonymkode: ba9ea...c15

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...