AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #1 Skrevet 12. november 2020 Jeg lever som om jeg var rik. Selv om jeg ingen penger har. Kjører rundt i byen og spiser kaviar. Lever som det passer meg og tar hva jeg kan få. Trenger ingen knagg å henge livet mitt på. Jeg har ett rom og kjøkken. Det er mer enn nok for meg. Der er jeg konge, ja der bestemmer jeg. Jeg ser meg selv som en ung aristokrat. Da jeg fra naturens side er utrolig lat. Å være litt ute i samfunnet er ikke noe for meg. Etter fem minutter er jeg gått lei. Alle streberne med sin falske lykke. Sine tanker og meninger. De byr meg imot. De har ingenting å gi meg, de har ingenting å si meg. Anonymkode: f382d...e62
Gjest theTitanic Skrevet 12. november 2020 #3 Skrevet 12. november 2020 Du har rett i at alle streberne ikke har noe å si deg eller gi deg, når andre mennesker så tydelig byr deg imot. Jeg tenker at du har gått deg litt vill i å finne ut hvilke ting som har verdi i livet og at det er frykt som holder seg unna deltagelse i samfunnet.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2020 #4 Skrevet 12. november 2020 Mye mer respekt for livsstrebere enn livsnytere Anonymkode: db082...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå